Terug naar overzicht
Dag Lies,Mijn vriendin is kapster en gaat voor mijn trouw extensies van balmain gebruiken. Deze hebben ook die clips waar jij over spreekt.Meer info op:http://www.balmainextensions.com/belgium-nl Groetjes Miranda
Hoi Lies,ik heb zelf wel veel en lang haar, maar voor het kapsel dat ik wil echt mooi te laten uitkomen zei mijn kapper me dat ik dan clip-in's zou moeten gebruiken, dus ik heb de mijne besteld op: www.hairxpress.nl Ik vond het wel moeilijk om de kleur te kiezen en toen ik ze aankreeg waren ze inderdaad 2 tinten licher dan mijn haren. Ik heb ze dan een uurtje laten weken in zwarte thee waardoor ze iets donkerder zijn geworden en nu is de kleur perfect. Ik weet niet of het er genoeg zijn, dus ga ik nog eens langs de kapper ermee. Erg goedkoop zijn ze niet, ik heb 2 strengen: 1 van 25cm breed en 1 van 30 cm breed (40cm lang) Hier heb ik om en bij de 60€ voor betaald. Maar je kan ze hergebruiken zoveel je wil natuurlijk en ze zijn super gemakkelijk in te zetten. Ik ben erg tevreden van dit bedrijf, ook een snelle levering: dindsdagavond besteld en vrijdag waren ze er al!Groetjes, Mara