Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hair clip ons?

17-7-2007 16:38:29
Hey,

Ik heb heel fijn, dun en weinig haar, dus voor mijn trouwkapsel zoek ik iets om mijn haar meer volume te geven. Ik dacht eerst extensions te laten steken, maar nu heb ik al een aantal dingen gehoord over clip ons, een soort haarstukjes die je in je haar kan 'clippen' en die voor meer volume zorgen. Je kan ze wassen, kleuren, krullen,...

Heeft hier iemand ervaring mee?

Dankjewel en groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 238

Miranda
4-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 19:29:54

Dag Lies,

Mijn vriendin is kapster en gaat voor mijn trouw extensies van balmain gebruiken. Deze hebben ook die clips waar jij over spreekt.
Meer info op:
http://www.balmainextensions.com/belgium-nl

Groetjes Miranda

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 18:25:29

Hoi Lies,

ik heb zelf wel veel en lang haar, maar voor het kapsel dat ik wil echt mooi te laten uitkomen zei mijn kapper me dat ik dan clip-in's zou moeten gebruiken, dus ik heb de mijne besteld op: www.hairxpress.nl

Ik vond het wel moeilijk om de kleur te kiezen en toen ik ze aankreeg waren ze inderdaad 2 tinten licher dan mijn haren. Ik heb ze dan een uurtje laten weken in zwarte thee waardoor ze iets donkerder zijn geworden en nu is de kleur perfect. Ik weet niet of het er genoeg zijn, dus ga ik nog eens langs de kapper ermee.

Erg goedkoop zijn ze niet, ik heb 2 strengen: 1 van 25cm breed en 1 van 30 cm breed (40cm lang) Hier heb ik om en bij de 60€ voor betaald. Maar je kan ze hergebruiken zoveel je wil natuurlijk en ze zijn super gemakkelijk in te zetten.

Ik ben erg tevreden van dit bedrijf, ook een snelle levering: dindsdagavond besteld en vrijdag waren ze er al!

Groetjes, Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...