Terug naar overzicht
dag Liesk heb je een mailtje gestuurd hoorgroetjesChristel
Hoi,Ik heb je ook een mailtje gestuurd.Net als jij ben ik ook benieuwd wat jij van mijn jurk vind!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Wauw dames!Zoveel leuke reacties!Misschien moeten we een plekje vinden waar iedereen trouwjurk foto's kan zetten en beoordelen? Of is dat te riskant?Wat denken jullie?Groetjes!Lies
Hey,Zo'n plekje bestaat al, nl. op 'trouwshop.com'. Je moet wel inloggen en dan bij 'wat draag je' is er een topic over jurken.Daar tonen velen hun trouwjurk.Groetjes, Sissi(52 dagen getrouwd)
Echt een prachtige jurk van jou!!!Speciaal, maar hij past perfect bij je!En ja, wel grappig dat onze tops erg op elkaar gelijken :).Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo Lies,Heb je een mailtje gestuurd met daarbij foto van mijn trouwjurkBen benieuwd naar de jouweGroetjesAnne21.09.07
hey,Een goei paar maand geleden hebben een paar van ons (die ondertussen reeds getrouwd zijn) een zustersite gestart, waar iedereen via een hotmailadres foto's kan posten en via het gastenboek kun je eventueel commentaar geven. je kunt het ook via het hotmail adres doen, dat zetten wij gewoon over!site : http://zustersite.trouwen.com hotmailadres : zustersite@hotmail.comgroetjes Veerle