Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goed slapen avond voor trouw?

17-7-2007 7:41:11
Hoi bruiden, gaat er iemand een half slaappilletje nemen de avond voor de trouw? Of iets om zenuwen op de dag zelf tegen te gaan? Ik doe dat nooit maar lig nu 's avonds al te woelen in mijn bed dus vrees dat dat op 27/7 nog veeeeel erger zal zijn. Iemand tips?
grtjs Lien

Lien
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 462

Veroniek

Meld misbruik17-7-2007 8:20:32

Hoi Lien

Ben eens benieuwd naar de reacties! Want ik zit sinds vorige nacht met zo'n probleem!

Nu is de stress bij me toegeslaan en dan nog wel deze nacht...

Ik viel bijna in slaap en toen werd ik wakker met het gedacht deze week trouwen we! Het is onze trouw... Mijn toekomstige man heeft al 2 broers en 1 zus die getrouwd zijn en daar heb ik ook alls van meegemaakt. Ik heb het forum een jaartje gevolgd en verslagen gelezen e.d. Onze trouw voorbereiden was ook een veel werk, maar gelukkig hebben we bijna alles samen gedaan en beslist. Maar vannacht viel precies mijn frank (euro) dat wij het zijn die gaan trouwen, niet iemand anders. Het is alsof ik nu pas besef dat ik ga trouwen, alhoewel de feestzaal al vastligt van april 2006! Zo een raar gevoel. En lap, het was zover de stress was er en ik kon niet meer slapen! Mijn vriend die moet vandaag nog werken en hij moest eruit om 6 uur en ik wou hem niet wakker maken... Heb dus de hele tijd van alles geprobeerd om te slapen (boek lezen, GSM prutsen... tot schaapjes tellen toe!), maar niets hielp! Tot mijn vriend me plots vastnam en ik precies rustig werd en dan heb ik geslapen van half 3 tot half 5... En nu ben ik uitgeslapen! Ik die normaal altijd 8 uur slaap nodig heb en nu moet dus rusten van de dokter (zit met sinusit, of hoe je het ook schrijft, en heb koorts e.d.)... HAHAHA (groen lachje, want zit er serieus mee in dat ik niet kan slapen), maar moet me er wel aan houden natuurlijk als ik vrijdag tiptop in orde wil zijn!

Ik hoop alleen dat het deze nacht alleen is! Want ik wil er echt van genieten... Dus als iemand tips heeft, ze zijn ook voor mij nuttig ;)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2007 8:44:11

Hey,

ons huwelijk ligt nu ongeveer een jaartje achter ons, maar ik herinner mij ook nog de stress van de laatste dagen en nachten. De laatste nacht heb ik doorgebracht bij mijn ouders en mijn beste vriendin is bij mij komen slapen. We hebben er een gezellige avond van gemaakt, hebben gelachen en gedanst, alles om de stress een beetje van ons af te houden, maar echt helpen deed dat niet. Ik heb bewust niets genomen om te slapen, maar ik heb lang wakker gelegen en was al voor vijf uur weer wakker... Maar de dag zelf heb ik niets gemerkt van het slaaptekort. Door de adrenaline sla je je overal door.

Groetjes,
Lieve

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik17-7-2007 9:21:49

dag Lien

gho een slaappilletje nemen als je dat niet gewoon bent zou ik niet doen hoor, wie weet wat uitwerking heeft dat.
Normaal gezien heb je de dag voor de trouw zelf nog heel wat dingen te regelen (ook al denk je van niet, zo laatste minuut dinges) en ben je al redelijk moe , ook van de dagen daarvoor niet te slapen.
Ik heb me gewoon een porto genomen en in één keer uitgedronken.
Naar mijn bed geweest en als een blok in slaap gevallen.
En de dag zelf, t is inderdaad zo dat je echt leeft op je adrenaline en de hele dag met een smile tot achter je oren loopt, haha

Echt, het is de mooiste dag van je leven.
En ze zeggen allemaal "geniet" want het gaat zo snel " en dan denk je "jaja"
Maar echt hé, dat het zooooo snel zou gaan, niet te doen...

Het gaat fantastisch worden hoor, een mooie dag toegewenst

Vele groetjes
Christel
1 maand getrouwd

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 13:26:53

Bij ons is het nog even maar ik denk dat ik de dag of avond voor de trouw naar de sauna ga gaan en ook een massage ga laten doen... daar raak ik ongelofelijk ontspannen van... ik val dan thuis wel niet direct in slaap, maar de volgende morgen voel ik me wel heel erg uitgerust... en sauna is gewoon supergenieten!
We zullen wel zien, maar mezelf kennende ga ik ook een periode van minder slaap tegemoet, het is toch zo leuk om te fantaseren over die dag...
Groetjes
Caroline
15/09/2007

nele
29-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 13:35:00

Hallo,
Ik ga iets vragen aan de dokter, want ik ben sowieso al een zenuwpees.
Wij trouwen pas op 29 september maar er zijn nu al nachten dat ik niet kan slapen omdat ik er teveel mee bezig ben.
Ik heb zelfs al nachtmerries gehad over de dingen die mislopen de dag zelf.
Daarom zou ik graag hebben dat alle voorbereidingen rond zijn tegen 15 augustus. Dan ben ik een weekje in verlof en kan ik rustig genieten van mijn verlof en eindelijk mijn kleed gaan passen.
Kdenk dat die stress er toch wel bij hoort, zonder zou het toch hetzelfde niet zijn.
Veel succes nog
en alvast proficiat.
Groetjes nele

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik17-7-2007 22:58:44

ik heb "gelukkig" lichte slaappilletjes die geen bijwerkingen hebben,enkel te verkrijgen op doktersvoorschrift,maar ik ga zeker een nemen want ik ben een nachtmens,ga soms slapen om 5 uur smorgens!
Ik ga eens even kijken hoe ze noemen,want ze zijn goed hoor!HET NOEMT HALCION
Succes,
(nog 10 dagen)
Karina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...