Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Net terug uit Thailand

  30-6-2007 10:00:29
Hallo allemaal!

Wij zijn sinds donderdag terug van onze huwelijksreis in Thailand. Sommigen onder jullie hadden gevraagd om te laten weten hoe het daar was.

Wel, wij hebben met BestTours de rondreis 'Thailand Aards paradijs' gedaan met aansluitend een strandverblijf op Koh Samui. Onze reis was gewoon prachtig!!! We hebben met heel wat aspecten van Thailand kennis gemaakt; cultuur, het leven van de mensen daar, de natuur, ... Alles aan onze reis was positief. Het is er ongelooflijk mooi en de mensen zijn daar zo vriendelijk!!! Ook de hotels waren mooi en luxueus.

Wij waren in Thailand in het begin van het regenseizoen. Ik kan niet zeggen dat we daar echt last van gehad hebben. Tijdens onze rondreis heeft het amper geregend, en dan nog enkel 's avonds of 's nachts. Tijdens ons verblijf op Koh Samui hebben we iets meer regen gehad, maar dat lieten we niet aan ons hartje komen. De temperatuur daalt dan met enkele graden. Enerzijds is dat een aangename verkoeling en anderzijds is het toch nog warm genoeg om bijvoorbeeld gewoon in de regen te gaan zwemmen.

Wij hebben dus een superleuke huwelijksreis gehad en onze rondreis is een echte aanrader! Je moet wel tegen de warmte kunnen als je naar Thailand gaat.
Op onze site kan je wat foto's vinden van onze reis.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kirsten
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1172


ellen
25-8-2007
 Meld misbruik30-6-2007 15:30:29

hoi Kirsten
Je hebt een supermooi kleed! (heb het nl zelf ook!) je hebt me helemaal overtuigd van de kleur. Ik heb ze altijd mooi gevonden maar heb schrik voor de reactie van mijn ventje! maar duimen dat ook hij het mooi gaat vinden!
Geniet alvast nog van je wittebroodsweken!

xxx



Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik1-7-2007 20:23:20

Hey Kirsten,

Wat leuk dat jullie zo'n fijne huwelijksreis hebben gehad! Enkele weekjes geleden heb ik jou ook wat vraagjes gesteld ivm Gasthof Ter Venne, omdat wij daar ook onze feest gaan geven. Nu had ik nog een klein vraagje: Welke DJ hebben jullie gekozen? Was het iemand uit het lijstje dat de zaal had doorgegeven? Hoe lang op voorhand hebben jullie deze besproken?

Alvast heel erg bedankt
Groetjes

Wendy
02/08/2008



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik2-7-2007 10:16:04

Hey Wendy,

Wij hebben Hans Wittockx als DJ genomen; die werd ons door Gasthof Ter Venne aanbevolen. En dat is heel erg meegevallen!!! Een heel sympathieke man en hij weet echt wel wat hij op een trouwfeest moet draaien! Onze dansvloer heeft van begin tot einde vol gestaan. En zijn prijs viel ook reuze mee!

Groetjes,
Kirsten



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik2-7-2007 10:16:44

Oh ja, en wij hebben hem gelijk met de zaal (een jaar op voorhand, dus) vastgelegd.



Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik2-7-2007 13:12:07

Hey Kirsten,

Bedankt voor je snelle antwoord en de goede tip.Nu ik een positieve reactie heb gekregen ben ik toch al wat geruster. Dit weekend moesten we nl. naar een trouwfuif en de DJ was een flop, erg jammer, d'r heeft bijna niemand gedanst!
Als je best een jaar op voorhand belt, dan zal ik binnenkort even naar de zaal bellen voor verdere info.
Geniet nog van je wittebroodsweken!
Groetjes
Wendy



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 20:35:16

Hallo,
Blij dit verslag te horen.
Wij gaan in september, ook met besttours, classic collection, en ik had al schrik voor het regenseizoen.

Ik hoop dat wij ook zo positief terugkomen!
Ik zie er al enorm naar uit.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...