Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

identiteitskaart

28-6-2007 22:29:26
hey dames,

ikke nog eens
ik had ergens gelezen dat je voor het wettelijk huwelijk je identiteitskaart moet bij je hebben,is dit zo?
alvast bedankt
groetjes lore
24/08/07

annelore
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 220

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 22:34:05

Wij zijn 01-06-07 getrouwd voor de wet in Deurne, Antwerpen en ze hadden ons ook op voorhand gezegd om onze identiteitskaart zeker mee te nemen, maar we hebben deze helemaal niet nodig gehad. De getuigenmoesten deze ook bijhebben, en die hebben ze wel nodig gehad. Best nog eens even checken bij je gemeentehuis.

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 23:12:40

Hey Annelore,

In principe moet je te allen tijde je identiteitskaart bij hebben dus dat zou geen probleem mogen zijn maar op zo'n belangrijke dag heb je wel iets anders aan je hoofd dan eraan denken om het op zak te hebben. In principe hebben ze onze identiteiskaarten al gecontroleerd bij het opmaken van ons huwelijksaangifte maar de getuigen moeten het zeker meenemen, dat hebben ze ons ook benadrukt op de gemeente want ze worden zeker gecontroleerd.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-6-2007 7:52:16

Hey,

Wij hadden onze identiteitskaart niet nodig en onze getuigen ook niet.

Groetjes, Sissi
(34 dagen getrouwd)

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik29-6-2007 7:58:47

Hey,

ik had de mijne aan mijn ventje gegeven, maar heb het ook niet nodig gehad.

Groetjes,
Lieve

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-6-2007 12:11:41

Hoi!

In Leuven hadden wij en onze getuigen onze identiteitskaart niet nodig.

Groetjes, Nieke

lien
23-2-2007
 Meld misbruik29-6-2007 16:45:15

Wij hebben in tegenstelling tot de voorgaande reacties wel onze identiteitskaart moeten afgeven, net zoals de getuigen. Wij zijn getrouwd in Schaarbeek. (Misschien extra controle in navolging van de identiteitswissel bij een marokkaans meisje waardoor ze als minderjarige kon trouwen onder naam van haar zus;) ) .

Voor de zekerheid zou ik die toch meenemen. Zoveel plaats neemt die nu toch ook niet in he;).

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...