Terug naar overzicht
Wij zijn 01-06-07 getrouwd voor de wet in Deurne, Antwerpen en ze hadden ons ook op voorhand gezegd om onze identiteitskaart zeker mee te nemen, maar we hebben deze helemaal niet nodig gehad. De getuigenmoesten deze ook bijhebben, en die hebben ze wel nodig gehad. Best nog eens even checken bij je gemeentehuis.
Hey Annelore,In principe moet je te allen tijde je identiteitskaart bij hebben dus dat zou geen probleem mogen zijn maar op zo'n belangrijke dag heb je wel iets anders aan je hoofd dan eraan denken om het op zak te hebben. In principe hebben ze onze identiteiskaarten al gecontroleerd bij het opmaken van ons huwelijksaangifte maar de getuigen moeten het zeker meenemen, dat hebben ze ons ook benadrukt op de gemeente want ze worden zeker gecontroleerd.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Hey,Wij hadden onze identiteitskaart niet nodig en onze getuigen ook niet.Groetjes, Sissi(34 dagen getrouwd)
Hey,ik had de mijne aan mijn ventje gegeven, maar heb het ook niet nodig gehad.Groetjes,Lieve
Hoi!In Leuven hadden wij en onze getuigen onze identiteitskaart niet nodig.Groetjes, Nieke
Wij hebben in tegenstelling tot de voorgaande reacties wel onze identiteitskaart moeten afgeven, net zoals de getuigen. Wij zijn getrouwd in Schaarbeek. (Misschien extra controle in navolging van de identiteitswissel bij een marokkaans meisje waardoor ze als minderjarige kon trouwen onder naam van haar zus;) ) .Voor de zekerheid zou ik die toch meenemen. Zoveel plaats neemt die nu toch ook niet in he;).Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl