Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal oost-vlaanderen

21-6-2007 16:52:19
Vermits wij juist het bericht gekregen hebben dat ons zaal dubbel geboekt is, zijn wij volop op zoek naar een andere zaal. Wij hebben al met enkele contact opgenomen, maar misschien weten jullie nog leuke zalen en het liefst prijselijk.
welke hebben we al gehad:
- meersdael
- hof ter beucken
- het oud gemeentehuis
- art nouveau
...

hopelijk tot snel
Ilse

Ilse
20-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 605

Els
31-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:56:27

Hey,

Feestzaal 't Lindeveld in Denderleeuw...

Typ in google "tafelhouder Hedwig" in en je zal een link vinden. Prijzen staan er ook op.
Onze feest is daar.

Groetjes,
Els
31/08/07
elsvo@hotmail.com

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 18:17:55

Hallo,
Wij trouwen in Tybeert in Daknam/Lokeren... ik weet niet of er daar nog plaats is, maar misschien kan je eens bellen? Tel.nr vind je op www.tybeert.be ... het eten is er superlekker en de eigenaar is een heel perfectionistisch iemand... mooie zaal ook.
Veel succes met je zoektocht!!!

Daniel

Meld misbruik21-6-2007 20:25:09

Hoi,
Enkele weken geleden heb ik in feestzaal het Wiezehof te Wieze gedraaid - mooie zaal en lekker eten !
Mvg
DJ Big Daddy

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik21-6-2007 20:28:16

Wij gaan ons feest geven in ART NOUVEAU.
Is wel iets duurder dan we wilden, maar heel mooi, en lekker eten.
Wij tropuwen op 08/08/2008, dan is de grote zaal niet meer vrij.
Bij de grote zaal is ook een tuin. Mooi ze, zeker een kijkje waard!
Dit is het telefoonnummer: 03/7705246
Groetjes, Bianca

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 20:31:43

Hey Ilse,

Welke zaal had je? Ik zou dat niet willen hebben!!!

Enkele zalen in Oost-Vlaanderen (de ene wat duurder de andere wat goedkoper):
Kasteel van Lebbeke
Carlshof in Moorsel
De Snip in Moorsel
Hof van Nassau in Zottegem
De Carlton in Aalst
de Caipirinha in Wetteren
De Hophoeve (ik denk in Affligem, tegen Aalst)
Het Brouwershof (idem)
De Montil (idem)

Anders moet je eens googlen op feestzalen in Oost-Vlaanderen. Ik hoop dat je nog een zaal vindt!!!

Elke

elke
18-8-2009
 Meld misbruik21-6-2007 21:08:24

hallo,

Wij hebben onze feest in Het Meirkenshof te baasrode.

groetjes

Elke

Mieke

Meld misbruik21-6-2007 21:15:40

Dag Ilse,
Van welke streek bent u in Oost-Vl.en welke zaal had u geboekt? Wij zijn ook nog aan het zoeken voor een zaal in de regio Gent en omtreken. Vorig week-end zijn we gaan kijken naar een zaal en die is echt wel mijn favoriet nl. Hof Van De Putte in Zegelsem (Brakel).Het is een mooie hoeve, en ik was enorm verrast... zo mooi om er een trouwfeest te geven. Zaterdag is er ook een trouwfeest en wij mogen met de mama' en papa's gaan kijken in de namiddag tot 16u00(feest begint om 5u30)om de versiering en de tafels (gedekte) te zien. Je kan hun vinden op www.hofvandeputte.be of bij www.feestzalen.vanbelgie.be --Ik ben wel benieuwd maar het is echt mijn ding om er te trouwen. Ik laat het nog wel horen op het forum hoe het geweest is. Voor wanneer is het trouwfeest gepland ?
Groetjes

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik21-6-2007 21:34:19

Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties.
Tubeert was niet meer vrij voor oktober en naar art nouveau moeten we zaterdag naar toe.
Vandaag zijn we ook alweer een zaal gaan bekijken: het teaterhuyse in Opwijk. Heeft daar al iemand ervaring mee?
groetjes Ilse

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 21:54:40

Hoi,
Waar wij ook gaan kijken zijn, is Mimosa in Eeklo... die hebben een heel mooie tuin voor recepties en twee zalen: een grotere en een kleinere... de vrouw is een van de meesterkoks van België dus ik vermoed dat het eten daar ook superlekker zal zijn.
Ik heb hier ook al positieve commentaar gelezen over Salons Montovani in Oudenaarde...
Groetjes

arianne
8-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 23:27:17

Hallo Ilse,

Wij geven ons feest in "www.braemhof.be" ;
is er heel lekker,verzorgd en echt goed van prijs

Groetjes Arianne
08/09/07

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-6-2007 8:24:40

Wij trouwen in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst (is vlakbij De Snip die hier al vernoemd is).

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar welke zaal jullie dat gelapt heeft! Wanneer trouwen jullie eigenlijk (of heb ik daar over gelezen?)?

Alleszins nog veel moed en succes!
Tania

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik22-6-2007 8:24:58

Wij gaan voor 't Meersdael.

Ons oog was eerst gevallen op 't Monasterium (Poortackere) in Gent centrum. Schitterend: is een oude kerk die nu als feestzaal gebruikt wordt. De zaal was echter te klein voor ons.

Caroline

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 8:33:15

Hoi Ilse, wij geven ons feest in Hof Van Keulen te Kallo.
Wij hebben hier reeds enkele feesten gegeven en is altijd dik in orde.
succes met de zoektocht en hou ons op de hoogte he !

Groetjes,

Sarah
15*09*07

Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik22-6-2007 10:08:12

hei, wij trouwen in kasteel sanderling in de pinte. Ben er al 2 keer naar een trouwfeest geweest. echt superromantisch, heel stijlvol en warm ingericht en het eten is fantastisch. ook het onthaal en de bediening kunnen niet beter. echt een aanrader! nadeel: je moet er snel bij zijn want ze zitten snel volgeboekt. hun website is op www.kasteelsanderling.be ik geloof wel dat de zomer van 2008 al vol zat toen wij geboekt hebben. we trouwen 2 augustus 2008 daar en hebben gereserveerd in maart. net op tijd. nog veel succes! anders is hof ten daele in herzele ook zeker een aanrader!

Veroniek

Meld misbruik22-6-2007 11:08:07

Hoi Ilse

In welke zaal, wanneer en waar trouwen jullie?

Wij houden ons feest in kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg. (http://www.carelshof.be/ )

Groetjes en hopelijk vinden jullie nog iets!
Veroniek
20 07 2007

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik22-6-2007 12:39:31

Wat ik nog niet zie staan en wat ook nog opties zijn:
- Scala (Beveren): vrij duur denk ik
- Lozen Boer (Lochristi): ook duur
- Parkhotel Lokeren: ook duur
- Keyzershof Sinaai: valt misschien wel mee
- Godshuys Sint-Laureins: geen idee
- De Eskimofabriek, Gent: geen idee
- De Cocteau, Gent: zonder traiteur, niet duur
- Het waterfront, Wetteren: valt mee van prijs
- De Zilte Zoen (weet niet precies waar)
- Schaliënhuys, Temse: valt normaal ook goed mee van prijs
- Het park van Beervelde, het koetshuis: te doen (denk ik)
- De Gekke Haan, Kallo: ook te doen + origineel (Moulin Rouge stijl)

Ik hoop dat je een zaal vindt, die voldoet aan jullie wensen.

Groetjes,

Evelien x

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik22-6-2007 13:30:09

Hoe dringend is dringend? Is het nog voor deze zomer? En is het op een zaterdag? Soms zijn er dagen die reeds bezet waren, maar die omwille van omstandigheden toch weer vrijkomen bij zalen ... Kijk eens op enkele websites, zo staat er op de website van hof van nassau dat zaterdag 11 augustus 2007 terug vrijgekomen is ... Misschien dat je zo toch nog een andere zaal vindt? En overboeking is toch niet jouw fout, maar de fout van de zaal, moeten zij je dan niet 'helpen' of liever, het door hen gecreëerde probleem oplossen? Soit, dat is toch wat ik verwacht.

Ik hoop dat je iets vindt, en laat iets weten hé.

Elke

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik22-6-2007 14:45:48

Hoi Ilse

wij geven ons feest in Kallo, in feestzaal Hof van Keulen.

http://www.hofvankeulen.be

Succes !!

Sarah
15*09*07

freddy

Meld misbruik22-6-2007 15:07:30

Halo Ilse,

Ik merk enerzijds dat je al veel reacties kreeg maar anderzijds dat jij tot hiertoe niet reageerde op enkele vraagjes die door sommigen hieronder stelden. Uiteraard zijn er nog andere mogelijkheden maar hoe kunnen wij je nu efficiënt en doelgericht helpen als je niet je huwelijksdatum en of voorkeuren bijv. gemeenten e.d. opgeeft.

In elk geval veel succes

Freddy

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik22-6-2007 20:15:15

Beste F,
Als u goed gelezen zou hebben, heb ik wael al degelijk gereageerd. En ik vind het super dat ik al zoveel reacties heb gekregen. Ik ben nog voorzichtig omdat die persoon van de feestzaal ook met nog enkele voorstellen kwam. Daarom maak ik niet bekend welke feestzaal het was, zal dit later wel doen als we beslist hebben.
Wij trouwen dit jaar, 6 oktober op precies te zijn. Vermits dit niet zolang meer is zijn wij ook volop bezig aan het zoeken en kan ik niet steeds op de pc kijken.
Maar echt bedankt voor jullie respons en heb hier echt wel al wat aan gehad.
Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes Ilse
WIj tro

marleen
12-9-2009
 Meld misbruik26-8-2007 18:42:17

probeer is bij feestzaal ter roest in buggenhout
is fantastisch op alle vlakken
alvast veel succes
groetjes leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...