Terug naar overzicht
Hoi Els,Ik betaalde 30eur voor het proefkapsel en 65eur de dag zelf maar ze kwam wel aan huis. Voor het bruidsboeket was het ongeveer 70eur denk ik. Moeilijk precies te zeggen, we betaalden 105eur voor het boeket, mini-boektje voor bruidsmeisje en 8 boutonieres.GroetjesKristel
Voor mijn eerste proefkapsel heb ik 30€ betaald en ik vond dat schandalig veel omdat ik zelf alle benodigdheden moest meenemen en de kapster er hooguit 15 min aan gewekekt heeft en het nog op niks trok ook niet! Mijn nichtje van 6 doet haar eigen haar beter!Volgende week ga ik naar een andere kapper, maar ik heb nog geen idee hoeveel dat die gaat vragen. Mijn bruidsboeket maak ik zelf omdat ik de prijzen van de bloemisten overdreven vindt. Dus ik bestel de bloemen en plastic houder, wat lint en ik denk dat ik voor ongeveer 30€ mijn boeket altijd zal hebben. Ik ben niet gierig of zo, maar wel prijsbewust en heb echt het gevoel dat handelaars profiteren van trouwers. Het is net alsof ze overal de prijs driedubbel nemen. Hoevaak ik al gehoord heb van een handelaar "maar je trouwt toch maar 1 keer"JA EN DAN! als ik voor 8000€ kan trouwen ipv 16000€ ben ik evengoed getrouwd! Ik bedoel; we gaan ook nog een huis kopen en kindjes komen er ook dus het geld kan echt wel gebruikt worden!Sorry dat ik hier zo aant afgeven ben, maar de prijzen van sommige handelaars maken me echt woedend :)Groetjes, Mara
Hoi,Met het kapsel kan'k je niet helpen omdat een vriendin mijn haren gaat doen.Wat de bloemen betreft. Wij betalen voor: bruidsboeket, autoboeket, altaarboeket + versieringen banken en 2 dankboeketten € 250. Dit is niet overdreven denk'k...Veel succes!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
ik betaal voor mijn kapsel (wassen, brushen en opsteken) ongeveer €30. Voor het bruidsboeket betalen we ongeveer €35...groetjes wendy22-06-2007
Ik betaal voor het opsteken van mijn haar 15 euro (schuivertjes voor vaststeken zitten daar al bij).
Hallo,mijn bruidsboeket wordt gemaakt door bevriende bloemisten. Voor mijn proefkapsel heb ik 15 euro betaald, met speldjes erbij. Het was echt heel mooi (opsteekkapsel) dus ik vind dit echt geen geld. Groetjes,Isabel110807
mijn kapster komt aan huis en ik betaal 13€ voor mijnbruidsboeket betaal ik 35€ dit is met aronskelkenmelissa20.07.2007http://melissa-kris.bruiloftsite.nl
Hey, ik heb een kapster gevonden die aan huis komt en die vraagt 20 euro. Het bruidsboeket maak ik zel met de hulp van een kennis...
Hoi,Ik betaal ongeveer 15 euro bij de kapper om mijn haar op te steken, de schuivertjes zijn van haar. Nu moet ik wel zeggen dat ze best goedkoop is voor wat ze ermee doet. Vroeger ging ik naar een veel chiquer salon, maar daar vroegen ze 60-70 euro om op te steken, wat ik toch wel veel vond. Het was wel heel precies en goed gedaan, maar toch. Voor het bruidsboeket en de bloemen voor de versiering ga ik eens horen bij de tuinbouwschool waar mijn broer heeft gezeten. Succes nog,Tania