Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voor Britt

  29-9-2003 20:21:52
Bedankt britt voor je reacties op onze berichtjes. als we u met iets kunnen helpen... Jij bent van Brugge? Wanneer trouw jij? Heb jij misschien goeie site waar we originele teksten kunnen vinden voor de uitnodigingen? Nog eens bedankt,
Leslie en Stefan

Leslie
29-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 596


Britt
7-5-2005
 Meld misbruik1-10-2003 23:41:55

Beste Leslie,
Graag gedaan... Ik ben van Berchem bij Antwerpen.
Normaal gezien trouwden wij 19 dec.2003... maar een plotse droevige gebeurtenis trof onze familie... Bernard en ik besloten om ons sprookje uit te stellen. Ik geniet nu om paartjes te helpen met ideeën...om mijn verdriet te vergeten van een HEEEEL groot verlies.
Mail me als je ideeen wens!

Liefs,
Bernard en Britt



Britt
7-5-2005
 Meld misbruik1-10-2003 23:50:17

Lieve Leslie,
Om eerlijk te zijn schrijf ik zelf teksten... dus als jullie wensen... vertel even wat over jullie zelf en ik crieër wat.

Voor origineel papier kan je het best naar hermisem gaan bij Brussel. Een drukkerij waar je papier kan laten maken dat echt bij jullie past... ook meer betaalbaar dan een gewone drukkerij. Maak er een zondag van... ze hebben ook een restaurant waar je tegen betaalbare prijzen kan eten.
Liefs Britt



Britt
7-5-2005
 Meld misbruik2-10-2003 0:00:55

Sorry, heb een foutje gemaakt!
Zie hier het e-mail adres van de papier drukkerij.
herisem@skynet.be

Succes,

Britt



Britt
7-5-2005
 Meld misbruik2-10-2003 22:05:45

Ik kan wel zeggen "mail me"... maar daar heb je wel een e-mail adres voor nodig.

brittcw@skynet.be

liefs voor jullie beide,

Britt

p.s. grappig dat je mensen leert kennen via internet... waar je een speciaal gevoel bij hebt.

'Wij wensen jullie ECHT alle geluk van het universum toe... geen tegenslagen.... gewoonweg een heerlijk huwelijksleven!!!'

Bernard..... en Britt

Wanneer trouwen jullie eigenlijk???
Voor mij was het een 2de huwelijk... voor Bernard zijn 1ste. ... ondanks dat wij vast veeeeeeeeel ouder zijn dan jullie 2-kes.

dada......Britt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...