Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regen...regen... regen... en tuinhuwelijk

17-6-2007 0:19:05
dag bruidjes...

sorry dat ik hier sip kom doen, maar ik voel me echt even in een dipje nu... omdat we geen kerkelijke trouw wilden, hebben we gekozen voor een huwelijksviering in de tuin, met een rent-a-priest, een beetje op zijn Amerikaans als je snapt wat ik bedoel... En komende vrijdag is het dan éindelijk zo ver, en raad eens wat voor weer ze voorspellen... regen!! ik ben er echt ondersteboven van nu, het is in april-mei zo'n fantastisch weer geweest, en normaal is het altijd zomer tijdens den "blok"... en nu, nu regent het al dagen aan een stuk!! ik zie mijn prachtige dag letterlijk helemaal in het water vallen :-(
en verdorie het kost allemaal zo veel geld, had ik dat op voorhand geweten...! het was een gokje, maar ik vond een droge dag, eind juni, best wel een gokje waard.
Hé verdorie toch zeg...
Sorry voor het gezeur, mijn verloofde zegt dat ik het me allemaal niet zo moet aantrekken, en dat ik er toch niks aan kan veranderen, maar het zou de mooiste dag van mijn leven moeten worden en zoals ik nu zie... gaat het de natste worden... :-| help!

droevige groetjes,
Claudia
22-06-07

Claudia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 684

Vanessa
28-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 8:26:20

dag Claudia,

Tja, het weer in België is idd altijd zo'n grillige factor. Ik weet niet of het een groot gezelschap is dat naar de viering komt maar misschien dat je nog een mooie party-tent kan gaan huren en die in de tuin opstellen? Zijn weeral extra kosten, dat wel natuurlijk :-(

Ik zit in hetzelde bootje, wij hebben ook een R-a-P viering op 28/07 die ofwel in de tuin van de feestzaal kan plaatsvinden ofwel binnen (maar buiten zou voor hen het makkelijkste zijn) dus ik hoop enerzijds ook dat het wel mooi weer is maar anderzijds heb ik ook wel wat bang voor té warm of heet weer want als je een uur in de snikhete zon moet zitten is nu ook niet aangenaam.

En wat dat weerbericht betreft: hoe slechter ze voorspellen, hoe beter het doorgaans altijd meevalt.
Hopen maar.

groetjes,
Vanessa

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik17-6-2007 10:33:39

De voorspellingen zijn zo vaak verkeerd dat je er echt niet moet naar luisteren ... Een vriendin van mij is vrijdag getrouwd. Een ganse week hebben ze voor vrijdag regen en onweer voorspeld en ok, tegen de avond heeft het geregend, maar tot 18.30u is het droog gebleven, geen druppel regen, de zon scheen zelf ... Ik verzeker je, op voorhand is er heel wat geweend om het voorspelde weer, maar uiteindelijk ...

En, ook al regent het op je dag, het komt wel goed. Romantisch samen in de regen ... De mooiste trouwfoto's die ik ooit gezien heb, waren genomen in de gietende regen!

Elke

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik17-6-2007 12:08:36

Hey Claudia,

Kan je het niet binnen doen ipv in de tuin. Als je het binnen mooi versiert bv. door het beetje donker te maken, overal kaarsjes te zetten en paar boeketten of bloemstukken en kleine rode loper ofzo.., ik zeg maar wat he. Of misschien kan je vragen dat je het in de feestzaal mag doen. Meestal hebben feestzalen een zaaltjeof ruimte apart voor receptie. Misschien kan je hen het probleem uitleggen en evt iets bijbetalen om je RAP-viering daar te laten doorgaan.

Groetjes,
Jenny

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 14:05:38

ik heb ook al daaraan gedacht,oke ik trouw pas over 40 dagen,maar toch dat weer... gelukkig heeft de feestzaal het voorzien dat we het binnenshuis kunnen doen,tis een bbq en ze hebben dat gezegd dat ze het indoor ook kunnen doen,oef! maar toch zou ik het liever in de tuin hebben ze!!dus duimen maar he!!!!en ze zeggen toch dat regen geluk brengt op een trouwfeest,daar sus ik me nu mee.
Succes,
KARINA

Alejandro
22-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 14:28:24

Hallo,
Ik trouw op dezelfde dag, ook met rent-a-priest(Norbert)! Het zal wel op een ander uur zijn.. Wij trouwen om 16:30.
Ik maak mij ook superdruk in het slechte weer... Wij hebben een kapel gehuurd voor de viering maar toch. Erg hè, het moet weer eens lukken!! Elk jaar schoon weer en net nu zo'n rotweer! Och ja, klagen zal niet veel helpen hè. We zullen met 2 hopen en een kaarsje branden voor goed weer. Een hopelijk droge trouwdag toegewenst voor ons beiden :-)

Alejandro
22-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 16:56:58

O ja, ik vergeet altijd mijne naam erbij te zetten. Het berichtje van hierboven is van Inge. Alejandro is mijne toekomstige en zo noemt onze webmail vandaar...

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:54:37

hoi Inge/Alejandro,

wat een toeval, wij trouwen ook met Norbert! Onze viering start om 13h... Grappig :-)

Gelukkig hebben we een grote partytent te pakken kunnen krijgen... op die manier kunnen we onze gasten toch grotendeels droog houden mocht het hard regenen...

Het moet wel lukken hé, dat het net dan zo hard zou regenen... fingers crossed!!

groetjes
Claudia
22-06-07

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:59:37

kmi.be voor vrijdag:
Kempen
min 13
max 21
Z -> ZZW
wisselende bewolking, eerst droog later regenbuien of onweders

"eerst droog"!!! :-) hoera!!

het is al aan het beteren! :-)))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...