Terug naar overzicht
oeps sorry dames ik dacht ik kijk nog even snel naar hun siteen zie dus nu dat ze in jaarlijks verlof zijnnogmaals sorry
hey, Juist ja, ze zijn vanaf de 21e terug bereikbaar.Ik had ook een mailtje gestuurd en kreeg dit als antwoord...Groetjes, Els14/07/2007
Hoi Annelore,Kan je me een gedacht geven van de prijs voor zulke kaarsen?Groetjes,Nathalie
hey Nathalie,op hun Site kan je de prijzen vindenhet is 1,95 stuk met 1 kant bedrukt(foto of tekst) als je een extra kant bedrukt wil zoals wij (een foto en onze datum en naam) is het 2,25 incl.btw zo heb ik het toch begrepenik moet alleen weten hoeveel er nog bijkomt om ze mooi appart te verpakking in de cellofaanik denk dat het 13 euro zal zijn om ze op te laten sturenze zijn leuk hé die kaarsjesik heb lang naar bedankjes gezocht en veel veranderd van gedacht maar dank zij een mede bruidje hier op de site heb ik ie kaarsjes ontdekt
oja wij hebben er ongeveer 60 stuks nodigwant we geven ze per koppelgroetjes lore
Hey AnneloreZe zijn mooi de kaarsen denk dat ik ze ook ga nemen eerst eens met mijn ventje overleggen.laat je iets weten hoeveel de verpakking kost Groetjes