TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
27-10-2007
|
14-6-2007 9:23:36
Hey Carmen,
Ben je al eens bij Werenfried in de Kasteeldreef in Lede geweest?
Groetjes,
Lies (ook uit Lede)
|
|
carmen
28-7-2007
|
14-6-2007 9:45:13
Dag Lies, nee dat denk ik niet. Noemt het kapsalon Werenfried of is dat de naam van de kapper :-)? Ben jij daar tevreden? Hoe is jouw haar en wat laat jij daar doen? Hoeveel betaal je ongeveer? Bedankt alvast voor je hulp! Groetjes, Carmen
|
|
Lies
27-10-2007
|
14-6-2007 10:01:45
Hey Carmen,
Ik woon momenteel voor het werk in Amsterdam en ga dus niet regelmatig naar de kapper in Belgie. Wel ken ik veel mensen die bij Werenfried gaan, onder andere mijn moeder. Die zijn allemaal heel erg tevreden (en mijn moeder is op dat vlak ook heel erg veeleisend!). Ik heb Werenfried proberen bellen, maar hij is deze week met vakantie. Zijn kapsalon is verbonden aan het 'Body and beauty' instuut, maar je kan gewoon apart bij hem naar de kapper gaan. Dit is de website waar je een beetje informatie kan vinden: http://www.body-beauty-lede.com/ Klik op de grote roze bol en klik dan op de roze bol rechts boven voor Werenfried.
Ik heb halflang haar (iets over mijn schouders), maar het is heel stijl en fijn. Ik wil graag een romantisch kapsel met krullen en ik ga dus waarschijnlijk extensions laten zetten. Bij Werenfried zijn er allerlei opties: extensions, haarstukjes, ... Hij weet daar heel veel van. Ik wil een deel van mijn haar van vooraan naar achter trekken en daar dan een beetje opsteken en de rest los laten.
Als je wil kan je mij ook altijd eens mailen op bramenlies@gmail.com
Groetjes
Lies
|
|
Tania
3-5-2008
|
14-6-2007 10:35:15
Hey,
Ik weet een heel goeie, goedkope kapster in Halle, maar dat is natuurlijk niet bij jou in de buurt...
Verder kan ik niks bedenken...
Groetjes en toch veel succes,
Tania
|
|
Elke
13-10-2007
|
14-6-2007 10:57:27
Hey Carmen,
ik heb zelf geen 'vaste' kapper, ik ga waar er geen grote wachtrij is (en je niet moet reserveren). één van de kappers waar ik wel eens bij ga is 'kreatos'. In Aalst doen ze bij Kreatos ook bruiden (en moeders enz) (mijn moeder heeft dit voor mij gevraagd een paar weken geleden, maar ik trouw in oktober dus heb nog tijd). Je kan dus wel degelijk 's morgens vroeg (zaterdags) bij hen gaan (en dus een uur reserveren). Maar ik denk niet dat ze je kapsel aan huis komen doen. Je kan bij hen ook op voorhand gaan voor een 'proefkapsel'. Ik weet niet of hun stijl je bevalt, maar er zijn misschien andere (grote) ketens die dit ook doen (in het centrum van Aalst zijn er toch relatief wat kappers). (en deze ketens zijn meestal treffelijk van prijs)
groetjes, Elke
|
|
Ann
20-7-2007
|
14-6-2007 11:52:40
Hey carmen
ik ben ook van aalst en heb met hetzelfde probleem gezeten... ik heb niemand gevonden die aan huis komt, maar wel een kapper in het centrum die wilt open doen vroeger, nl. trianon in de kattestraat... ze zijn daar heel vriendelijk, mag volgende week gaan voor proefkapsel en ondanks het feit dat ze normaal maar open zijn om 9u was het geen probleem om vroeger open te doen op mijn trouwdag, mag om 7u gaan... mss kunnen zij jou verder helpen! Groetjes en succes!! Ann 20.07.2007
|
|
carmen
28-7-2007
|
14-6-2007 12:32:45
Bedankt iedereen voor de reacties, ik ga de raad van mijn streekgenote opvolgen denk ik en eens bij Werefried langsgaan. Nogmaals bedankt Lies voor je tip!
|
|
KARINA
27-7-2007
|
14-6-2007 23:03:47
hoi Carmen, bij mij ist ook nog van da,nog 43 dagen en ik trouw,ik ben ook van dezelde regio,Wetteren en ik hoop dat ik een kapper vind,ik had l gedacht Kreatos in Aalst.
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|