Terug naar overzicht
Helaba, Ik heb ook een handtasje gekocht, velen vinden dat niets, maar ik wou dat. Ik zou er zeker nog zakdoeken indoen hoor ;) en gsm misschien, lippenstift en muntsnoepjes , ... en portemonnee met identiteitskaart doe ik er ook in. Verder zou ik al de rest in een aparte zak doen en in de auto laten in geval je het nodig hebt. GroetjesAnne21.09.07
HoiIk kreeg bij mijn bruidsjurk een tasje in dezelfde stof als mijn kleed, maar wou het niet gebruiken als tasje en we (mijn mama en ik) hebben er een origineel ringenkussen van gemaakt... Mijn vriend weet niet dat het in de stof van mijn kleed is en zo weet ik wel dat hij de stof mooi vindt!Ik heb geen genomen omdat ik niet wist wat ik er moest insteken en dat ik omdenduur met vanalles moet rondlopen (bruidsboeket, tasje, handjes schudden...) Mijn getuige houdt mijn pasport bij...Misschien kan je er make-up insteken? Maar ik zou het ook niet te zwaar maken...Succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey,Ik was er ook naar aan kijken, maar de dame van de bruidswinkel zei dat een bruid geen tasje draagt, daar je al een bruidsboeket moet vasthouden. Pasport ed moet je maar in het voorzakje van je man steken zei ze. Dus nu zal ik de anderen al mijn kruiers gebruiken en wat make up bij mijn ma in haar tasje.