Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst cadeautip

  11-6-2007 20:42:27
hallo medebruidjes,
na drie maanden pauze omwille van onze nieuwbouw en verhuis zijn we weer enkele weken volop bezig met onze trouwvoorbereidingen. Eind deze week bestellen we onze uitnodigingen en ik vroeg me af of jullie originele rijmpjes hebben voor onze cadeautip dat een gevuld envelopje is aangezien ons nestje nog heel wat nodig heeft (verlichting, inbouwkastenn gordijnen, tuinmeubelen). Bedankt alvast voor jullie creativiteit.

groetjes,
Eveline
28/09/2007

eveline
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1746


lies
5-5-2007
 Meld misbruik11-6-2007 22:15:57

Hey Eveline,

van ons stond er:

Cadeautip
Onze uitzet is compleet
de inrichting is gereed
Het enige wat ons nu nog hindert
is dat ons saldo is verminderd

met daaronder een envelopje.

Kweet natuurlijk niet of het echt bruikbaar is voor jullie, gezien jullie inrichting nog niet echt gereed is...

Groetjes,
Lies
05.05.07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 22:23:09

Hallo Eveline

Wij hadden:

Een huwelijkslijst vol met geschenken
konden wij voor u niet bedenken
Bloemen of planten zouden niet misstaan
maar verwelken terwijl we op reis gaan
Wil je ons echter toch opbeuren
dan graag wat centjes om ons huisje op te beuren



Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 8:06:00

Wij hadden:

Een huwelijkslijst vol met geschenken
kunnen we voor jullie niet bedenken.
Bloemetjes zouden niet misstaan
maar verwelken als we op reis gaan.
Het enige dat ons hindert
is dat ons spaargeld is verminderd
dus mocht u ons iets willen schenken
dan mag u aan een centje
of aan onze bankrekening () denken.
Maar waar u ons het meest mee verblijdt,
is wel uw aanwezigheid.

Groetjes,
Chantal
01.09.07



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 9:08:00

Hey Eveline,

wij hebben nu genomen: Mocht u ons met iets willen verrassen hopen we dat het in een envelopje zal passen.

Maar één van de kanshebbers was ook: Geen potten of pannen, wel duizend-en-één-plannen.

Je kan dit dan ook veranderen naar "huwelijksreisplannen" of "decoratieplannen"...

Ik zeg maar wat he ..

Succes alvast

Sarah
15*09*07



Sofie
18-8-2007
 Meld misbruik12-6-2007 9:55:27

Hey Eveline,

ik heb er het rijmpje opgezet van Sarah namelijk: we hebben al potten en pannen, maar nog duizend-en-één plannen. Het enige dat ons hindert, is ons saldo dat vermindert. Dus als u ons iets wil schenken, dan weet u waaraan wij denken!

Groetjes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info