Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP word er ziek van

7-6-2007 20:10:47
heeeey bruidjes, zit een beetje met een probleem en wil dat hier ff op tafel gooien.Een 10 tal jaar geleden heeft mij vader voor een andere vrouw gekozen en men moeder in de steek gelaten.Nu is die relatie met die andere vrouw sinds een paar maanden ook voorbij en heeft men moeder nu ondertussen al 5 jaar een nieuwe relatie.Nu begint men vader wat ambetant te doen over onze trouw en zegt ons elke keer van als ik van jullie was zou ik niet trouwen hoor, je kan alles nog afblazen :s.Ook heeft hij men vriend apart genomen en tegen hem gezegt van ben je wel zeker want ik ken er genoeg die alles laten zoals het nu is :s.Hier ben ik vanonderste boven hoor, dat hij zoiets durft te zeggen.Volgens mij ziet hij het gewoon niet zitten om heel de dag bij ons te zijn en de confrontatie met men moeder en de rest van de familie aan te gaan.Nu is hij ook alleen en ja zit daar dan maar wat bij hé.Help hebben jullie geen goeie raad voor me? bedankt dat ik ff men verhaal kwijt kan

een ongerust bruidje
groetjes peggy
22/09/07

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 249

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik7-6-2007 20:13:55

Hey Peggy, je papa ziet alles nu een beetje zwart-wit waarschijnlijk en heeft niet echt geloof meer in de liefde. Dat hij zulke dingen zegt is dan enerzijds te begrijpen maar anderzijds is het vrij grof, zeker omdat jullie zo toeleven naar de grote dag. Ik zou proberen er eens rustig met hem over te praten en zeggen dat jullie echt wel geloven in elkaar en in een huwelijk. Veel Sterkte en vooral geniet van je mooiste dag!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik7-6-2007 21:24:33

Hallo,
Ik denk ook dat hier alles van het verhaal van je pa meespeelt... zijn teleurstelling in de liefde en in relaties enz. Kan je hem niet zeggen wat het met je doet als hij zo tegen jou en je vriend bezig is? Misschien is hij zich daar niet bewust van? Misschien kan hij het ook wel niet horen maar dan heb je het wel gezegd. In elk geval denk ik dat je het bij hem moet laten... niet leuk, maar jullie geloven er wel in é...
Mijn ouders zijn ook gescheiden en mijn pa zegt ook dat hij niet gelooft in relaties voor het leven. Tja, ik wel...:-)
Lieve groetjes
Caroline

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-6-2007 22:13:53

Hi Peggy,

Ik zal toch eens proberen met je vader te praten. Ik denk ook dat wat de mede-bruidjes zeggen wel een rol speelt, op dit moment voelt hij zich waarschijnlijk eenzaam en is misschien bang dat hij nooit meer de ware liefde zal tegenkomen.
Misschien ziet hij echt niet in dat hij jullie met deze opmerkingen kwets.
Gaat hij op jullie huwelijk echt niemand kennen? Anders moeten jullie indien mogelijk ook enkele vrienden of familieleden van hem vragen.

Probeer het je echt niet te veel aan te trekken, 22/9 wordt jullie dag en jullie gaan een mooie toekomst tegemoet!

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-6-2007 8:07:38

Hey,

Mijn schoonvader heeft een paar maand voor ons huwelijk ook zoiets uitgehaald. Toen wilde hij per sé met mijn vriend praten. Op het moment zelf zei hij dat hij niet geloofde dat hij écht wilde trouwen en dat hij niet van plan was een cadeau te geven aan een huwelijk dat toch geen stand zou houden (in zijn familie is bijna iedereen gescheiden). Ik was toen ook in alle staten, maar gelukkig heeft mijn toenmalige verloofde hem heel beleefd maar kordaat van antwoord gediend. Toch heeft het tot op de trouwdag geduurd voor ik weer vriendelijk tegen hem kon zijn... Zo'n dingen kwetsen ontzettend, dus ik lef momenteel met je mee.

Wat ook de reden is van zulk gedrag, of je nu teleurgesteld bent in de liefde, of omdat je bang bent daar alleen te zitten: zoiets doe je niet! Ik zou zeker eens met je vader praten en hem duidelijk maken hoeveel pijn dit je doet. Waarschijnlijk draait hij dan wel bij.

Groetjes,
Lieve

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik8-6-2007 12:28:05

Hallo,

Mijn vader en moeder zijn gelukkig getrouwd. Mijn vriend zijn ouders zijn ook gelukkig getrouwd. En zowel mijn vader als zijn moeder zeggen dat we beter niet zouden trouwen. Ze vinden het geldverspilling en tegenwoordig is dat allemaal niet meer nodig. Misschien redeneert uw vader ook zo. Ik kan er ergens wel van in komen dat ze zo redeneren. Uiteindelijk trouwde men vroeger omdat ze anders niet bij elkaar konden wonen of omdat er een kind onderweg was. Niet te veel achter zoeken, hij draait wel bij.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...