Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

etiketten ipv geschreven envelop

  5-6-2007 10:12:05
Hoi, is het verkeerd om op de enveloppen een etiket te plakken ipv te schrijven? ben linkshandig en 9 op 10 veegt het toch als ik ze schrijf. Wat vinden jullie?
Mieke

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1268


Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik5-6-2007 10:20:29

Hey Mieke,

etiketten op een envelop vind ik toch maar niets voor huwelijksuitnodigingen. Het lijkt me dan beter om de adressen op je enveloppen te printen, dat kan je thuis met een pc en gewone printer doen.

succes!



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik5-6-2007 10:25:15

Hoi Mieke

Ik vind dat ieder voor zich moet uitmaken of etiketten kunnen of niet. Sommige mensen vinden dit niet mooi of vinden het beter ze met de hand te schrijven.
Persoonlijk vond ik etiketten mooier, omdat we dan de kleur en het lettertype van de uitnodiging konden gebruiken. Enveloppen printen lukt met onze printer meestal toch niet, dat heb ik ooit al eens geprobeerd.

Groetjes
Rebecca
11/08/07



Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik5-6-2007 10:26:05

Mieke,

Natuurlijk kan etiketten ook.
Dit wordt zelfs veel gedaan.
Nathalie hieronder vindt het blijkbaar niet zo mooi, maar dat is natuurlijk ook een beetje persoonlijke smaak hé.
Doe wat je zelf wil doen, dat is het belangrijkste.

Groetjes,
Kelly



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik5-6-2007 10:56:20

Om het toch was spontaner te laten lijken, kan je een lettertype kiezen dat er wat vlot uitziet of zelfs één dat lijkt op een handschrift.
Times new Roman of Arial vind ik persoonlijk wat saai voor een huwelijksuitnodiging.



Veroniek

 Meld misbruik5-6-2007 11:04:32

Hoi Mieke

Je moet idd zelf uitmaken wat je wilt doen...

Wij hadden een 160-tal uitnodigingen en hebben ze zelf geschreven. We zijn een bruine stift gaan kopen (onze uitnodigingen zijn in bruin & creme-kleur) en onze enveloppes waren een creme-kleur. De stift kan niet opengeveegd worden, hebben we in de winkel kunnen testen! En het resultaat was héél mooi! Wij zijn héél tevreden & de reacties zijn héél tof!

Op een halve dag waren onze enveloppes geschreven en gevuld. De zaterdagvoormiddag zijn we onze uitnodigingen gaan halen, 's namiddags rond 14.00 begonnen en om 17.00 was alles klaar...

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:01:15

Hey Mieke,

een andere Nathalie hier ;-)
Ik vind dat dat zeker kan, ik heb het zelf niet gedaan maar ik heb al vaker trouwuitnodigingen gekregen met een etikette, en als je het idd zo aankleed in de kleur van je enveloppe of uitnodiging en lettertype hetzelfde..dan is dit zeker mooi...

Er zullen altijd gasten zijn die het mooier vonden, moest je het geschreven hebben, maar je moet doen wat je zelf het mooiste vind en het beste!

Groetjes,
Nathalie
07/07/07



Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:19:38

Hey Mieke,
ik ben ook linkshandig en had hetzelfde probleem. Heb doorschijnende etiketten gebruikt en de tekst geprint in dezelfde kleur als die van de uitnodiging. Iedereen vond het origineel dus ik zou er geen probleem van maken.
Groetjes
Kristien
16.06.07



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-6-2007 12:40:35

Hey,

ook wij hebben rechtstreeks op onze enveloppen geprint met een vlot lettertype. Etiketten vonden wij minder mooi, maar misschien kan je wel mooiere etiketten vinden dan de saaie witte, en vormt het dan een mooi geheel met je enveloppe. Als je niet mooi kunt schrijven of alles uitveegt, kan je inderdaad beter je computer het werk laten doen.

Groetjes,
Lieve



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:40:57

Hallo,

wij hebben ook etiketten gebruikt en ik heb er alleen maar positieve reacties overgekregen. Iedereen vond het heel netjes op die manier. Dus ik zou zeker niet twijfelen moest ik jou zijn.

Groetjes,

Sarah
7/7/'07



VERA
18-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:52:20

hallo mieke, ik heb zelfs etiketten bijgekregen met iets kleins op zoals in onze uitnodigingen dus dat is niet verkeerd hoor
dikke kus



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik5-6-2007 13:04:28

Hey,

Ik ben ook linkshandig en weet niet zo goed of ik ze dan zelf ga schrijven of niet. Mijn verloofde is wel rechtshandig... We kennen wel iemand die kalligrafie kan, maar weet niet of het wel gepast is om dan te vragen even al je enveloppen te schrijven lol. Persoonlijk denk ik dat een etiket zeker niet slechter staat. Maak er gewoon iets moois van waar je je zelf goed bij voelt. Ik vind het ook maar een raar idee dat als mensen een uitnodiging krijgen voor je huwelijk, ze commentaar gaan geven over het feit of het nu een etiket is, gedrukt of geschreven. Hallo zeg, dat maakt tenslotte toch allemaal niet uit. Je maakt er iets moois van, dat is het belangrijkste!

Groetjes,
Tania



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 13:07:59

Hallo wij gebruikten ook etiquetten, wegens te druk... (als je al die uitnodigingen met de hand moet schrijven heb je wel heel veel tijd nodig)! We hadden turquasen enveloppen en plakten daar witte etiquetten op, maar gebruiten hetzelfde kleur van de enveloppe als letterkleur en dit kwam SUPER uit... Hand geschreven zou zelf niet mooi geweest zijn... Dus niet twijfelen en gewoon doen!

groetjes JOtje



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik5-6-2007 18:06:06

waar vind je zo doorschijnende etiketten?
wij zijn nog volop aan het twijfelen over hoe we het nu gaan doen.
bruine enveloppe, hebben al met soort witte stift geschreven en het is wel mooi, maar nog niet helemaal wat ik wil!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info