Terug naar overzicht
Hey Lore,Ik heb via hen de trouwgom besteld en we hebben nu ook een bestelling voor de echtgenootjes lopen. Die hebben we nog niet gekregen, maar met de trouwgom is alles perfect gelopen, dus ik maak me geen zorgen.Groetjes!Caroline
Lorewij hebben hier zo een proefpakket beseld gehad, was allemaal op en top in orde alleen de echtjenootje waren niet te eten, zelfs onze hond moest er niets van hebbenvond er wel mooie dingen tussen zittennog veel succes met de voorbereidingen
Hey,Wij zijn wel geïnteresseerd in de papieren hartjes die bloemetjes worden van die site. Zitten die in het proefpakket??? Ik weet ook niet of ik het zo vertrouw om via die site te bestellen... Zeker met eetbare dingen zoals bij jullie. Vond de echtgenootjes ook heel leuk trouwens. Lijkt mij wel dat je dat eventueel zelf ook kan doen, met een of andere vorm van verpakking en een etiket dat je zelf maakt. Succes er nog mee,Tania
Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel dingen via het net heb geregeld,ben niet zo mobiel en ik mag nog 10 dagen niet met de auto rijden,alles is vlekkeloos verlopen,alleen mijn kapster die mij nu zegt dat ik tot bij haar moet komen i.p.v.dat zij naar mij komt,ik wordt dus een "beetje" wanhopig nog 56 dagen te gaan en ik weet bij god niet hoe mijn haar eruit moet zien :( en ik ondervind nu dat ik een beetje depri aan het worden ben
Hey Annelore,Wij hebben dat proefpakket besteld -die bloemetjes zitten daar trouwens in Tania-. De nootjes vonden wij eigenlijk wel lekker, ze zijn zo'n beetje als de paprikanootjes die je gewoon in de winkel kan kopen. Het is wel een heel erg klein blikje en persoonlijk vond ik het er een beetje goedkoop uitzien.Op zich is het wel een leuk idee natuurlijk.Groetjes,Lies
hey dames,bedankt voor de infoik denk dat ik nog wat verder ga rondzoekengroetjes lore