Terug naar overzicht
Wij zijn met een kleine 70 man en ik zit er echt niet mee in dat het feest zal stil vallen. Het wordt een leuke gezellige bedoening volgens mij, je hoeft geen grote aantallen te hebben om er een geslaagd feest van te maken hé...
Hey Claudia,ik denk ook dat je je zeker niet mag blind staren op het aantal gasten. Het belangrijkste is dat deze mensen de mensen zijn die jij en je verloofde het liefst willen op je feest. Trouwens, als er teveel gasten zijn ,ga je later spijt hebben dat je niet met iedereen hebt kunnen praten.groetjes,Ilse3 mei 2008
Troost je, door omstandigheden (is een heel verhaal) hebben wij besloten om ook maar 40 mensen uit te nodigen op het avondfesst. Ik heb ook schrik dat het 'stil' zal vallen en er geen kat op de dansvloer zal staan en ze te vreog naar huis zullen gaan enz.. maar ik weet wel dat ik voldoende tijd zal hebben om met iedereen eens een praatje te slaan!Duimen maar! Jessika 27/07/07
Hoi,Wij hebben 90 genodigden, met een zestal mensen die niet kunnen komen (voorlopig). Ik vind dat persoonlijk heel goed zo. Dan kan je ten minste met iedereen praten en het is gezelliger!Groetjes,Ilse
Claudiaik zou me zeker niet druk maken hoor. Ik heb vroeger vaak gedraaid voor feestjes van 50man en minder.Als dj is het dan wel harder werken en moet je vlugger een liedje misschien stoppen.Je kan ook met 150p zijn, en als de meesten niet graag dansen, tja, dan sta je daar ook.Ieder Feest op zijn manier. Wedden dat het bangelijk wordt ?!succes
Hi Claudia,Ik zou me echt niet druk maken hoor.Wij hebben er zelf voor gekozen om enkel de mensen uit te nodigen die we er echt bij willen hebben voor ons diner en avondfeest. We zullen met net geen 90 personen zijn.Volgens mij speelt het niet zo'n rol met hoeveel je bent, zolang het mensen zijn die graag plezier maken is het altijd plezant.Groetjes,Véro16/6/2007
Wij hebben er bewust voor gekozen om maar 30 mensen uit te nodigen; We gaan uitgebreid eten in een klein zaaltje. Gaat gezellig worden!We hebben liever "echte" vrienden om ons heel dan een hele hoop mensen die je vaag kent.Groetjes!els 777
Ik denk dat het net gezelliger zal worden met minder mensen. Je zal inderdaad met iedereen een praatje kunnen slaan en je tegelijk nog amuseren en dansen ook! Wij rekenen ook op een 90-tal mensen, maar dat zijn hoofdzakelijk jongeren, dus dat komt wel goed. Desnoods kan je er eens over praten met je feestzaal of ze geen deel van de zaal kunnen afsluiten of de zaal anders schikken of zo... Die mensen kennen hun zaal en zullen wel weten wat ze moeten doen.
Hey,Wij hebben ook niet zoveel mensen op ons avondfeest, een 70tal hebben we al eens uitgerekend. Dat komt omdat we een eerder kleine familie hebben, we nodigen wel een heleboel vrienden uit (is fifty-fifty denk ik), maar we vonden het maar niks om mensen uit te nodigen die we bijna nooit zien. We hebben van die verre familie, maar die gaan we waarschijnlijk niet uitnodigen of een deel enkel voor de receptie. We zijn ook een beetje bezorgd dat het dan wat weinig zal zijn, we hopen dat iedereen flink zal dansen!Groetjes,Tania
Hallo,Ik ken het gevoel, wij zullen ongeveer met 50 zijn. En het zal nog wat moeilijker zijn, want het word een middagfeest. Ik wil dus ook niet dat de mensen om 18u naar huis gaan, maar wij willen ook geen feest tot 2u s'nachts. Moeilijk, maar wij doen dit voor ons kindje, wij willen haar er graag bij. Op de trouw zal ze 19 maand zijn. Nog ideeën om ambiance te brengen s'middags???