Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijzen uitnodigingen

  30-5-2007 16:21:59
Dag allemaal,
als toekomstige bruid vraag ik me af, wat normale prijzen zijn om te spenderen aan uitnodigingen. Wij zouden graag iets origineel doen, maar hebben geen idee hoeveel hieraan normaal gespendeerd wordt.
Alvast bedankt voor alle informatie

liesbeth
17-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 865


Ilse

 Meld misbruik30-5-2007 16:26:15

Hey Liesbeth,

Ik zou je graag helpen, maar heb er zelf geen idee van. Ik ben namelijk van plan om mijn uitnodigingen zelf te maken...
Onlangs kreeg ik een originele uitnodiging: de tekst op kalkpapier en dit opgerold in een proefbuisje... Origineel hoeft niet duur te zijn he!

Groetjes Ilse



Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik30-5-2007 16:27:19

Hoi,
wij hebben hier niet zo veel aan gespendeerd. Wij hebben ze wel zelf gemaakt. De uitnodiging bestaat uit twee foto's van ons, lintjes en gekleurd karton. Ik denk dat het ongeveer op een halve euro per uitnodiging komt.
Groetjes,
Ilse



Els
22-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 16:32:17

De onze kosten iets minder dan €2, enveloppe en druk inbegrepen. We hebben er gekozen uit de collectie van Buromac. Ik denk dat je uit de bestaande collecties, altijd rond de €2 moet tellen.

Els
22/09/07



lien
23-2-2007
 Meld misbruik30-5-2007 16:35:22

Heyla,

Wat bedoel je precies met 'spenderen aan uitnodigingen'? Wij hebben onze uitnodigingen laten maken door mijn nonkel die kunstenaar is. De enige kost die wij dus hebben is de drukker. Daar lopen de prijzen echt heel ver uit mekaar. Je kan voor dezelfde uitnodiging bij de ene drukker rap 200 euro meer betalen dan bij de andere!! Goed rondhoren dus zou ik zeggen.

Vele groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik30-5-2007 16:40:08

Hoi!

mijn papa heeft een tekening gemaakt voor op de uitnodiging, mijn broer heeft de layout gedaan, wij de tekst uiteraard, en dat digitaal bestandje hebben we binnengedaan bij de drukker:
120 dubbele kaarten (= aankondiging), 80 kaartjes met wegbeschrijving en uitnod. avondfeest (recto verso), 40 kaartjes enkel wegbeschrijving voor receptie en 120 enveloppen.
Wij hebben hiervoor 350€ (in't zwart) betaald.

Valt heel goed mee vind ik!

Lies
2 en 30 juni



s
1-6-2007
 Meld misbruik30-5-2007 17:41:07

Hoi!

Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen en dan laten afdrukken in twee kleuren bij de drukker.
We hadden geen goedkoop papier en hebben 199 euro betaald voor 200 hoofdkaarten en 200 kleindere kaartjes met de uitnodiging voor receptie of feest.
Verder hebben we nog 24 euro aan de envloppen gegeven en 36 euro aan de postzegels.
In het totaal hebben we dus 259 euro aan de uitnodigingen gespendeerd.

Groetjes, Nieke



Anneleen
16-6-2007
 Meld misbruik30-5-2007 17:41:10

Hallo

Wij zijn eens gaan informeren bij een drukkerij. Voor 2 euro heb al wel een kaartje, maar dan is het nog niet gedrukt. de druk kost dan ook nog eens ongeveer 200-250 euro. We zouden iets eenvoudig van ontwerp kiezen. uiteindelijk hebben wij onze uitnodigingen zelf gemaakt en thuis uitgeprint. We hebben ze wel laten snijden en er een plooi in laten maken. We zijn echt tevreden van het resultaat en dat heeft ons veel minder gekost.

Anneleen
16/06/07



Jona
18-8-2007
 Meld misbruik30-5-2007 19:19:41

Onze uitnodigingen heb ik zelf gemaakt, veel goedkoper, veel origineler en iedereen vind het veel toffer dan een gewone uitnodiging. Wij hebben dus enkel voorgeplooide kaarten, wat lintjes en lijm moeten kopen, een foto van ons konden we zelf afdrukken. Dus alles in totaal kostte onze uitnodigingen ons 45 euro voor 70 uitnodigingen en enveloppen.

groetjes Jona



petra
14-7-2007
 Meld misbruik30-5-2007 19:57:04

Hallo,
Wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij www.DDcreations.be in Aalter, maar ze spreken bv. ook in Brussel af. Voor 154 exemplaren moeten we +-450 euro betalen. De omslagen worden ook bedrukt, zeer mooi en origineel(lange rechthoekige, groter dan een gewone omslag, foto's). Ze werken ook niet met kaartjes om erbij in te steken, ze drukken voor receptie, avondfeest, ganse dag, dansfeest aparte uitnodigingen. Ze doen ook alle moeite om het perfect te maken, echt fijne mensen om mee samen te werken!


Gr
Petra
14-7-2007



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik31-5-2007 11:00:55

hoi, heb het hier al een eerder meegegeven:
Wij werken met foto's en hebben gekozen voor digitale druk. Dat kost heel wat minder in vgl met gewone druk. (vb. 75 uitn gewone druk ging bij ons van 350 tot bijna 600€)digitale druk kwam ong. op 150€ met envelop.!

Jessika 27/07/07



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik31-5-2007 13:03:09

Wij maakten ons ontwerp zelf en lieten het printen in een kopiecentrum. Persoonlijk vind ik dit even mooi en dit drukte achteraf gezien echt wel de kosten... We betaalden iets van 200 euro...

groetjes Jotje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info