Terug naar overzicht
Hoi Lies,Leuk hoor. je hebt er echt zin in. Ik zie het. En inderdaad, officieel al man en vrouw. Klinkt goed. Gaan jullie nog iets speciaals doen?Groetjes Selma
Hi Lies,Ik begrijp voor 100% wat je meemaakt. Wij zijn op 24maart al voor de wet getrouwd. Voor ons was het ook gewoon maar een formaliteit. Maar als het dan eindelijk de grote dag is, dan is het toch even speciaal als het huwelijk voor de kerk.Bij ons was het een prachtige dag, we zijn daarna ook nog met de familie en getuigen lekker gaan eten. Als ik er nu aan terugdenk krijg ik terug een krop in de keel. (1 tip, neem zeker genoeg zakdoekjes mee want wij hebben beide een traantje gelaten, ook al hadden we ons voorgenomen om stoer te blijven en niet te huilen.)Maak er een fijne dag van!!!!Groetjes,Véro16/6/2007
Hallo Lies,Wij zijn enkel voor de wet getrouwd (23.02.07), maar hebben ons feest uitgesteld tot de zomer, om ons toch nog wat organisatietijd te geven;). Wij hebben er een prachtige dag van gemaakt!! En weet je wat? Ik had mijn trouwjurk al aan! Ik mag er dus dubbel van profiteren: in februari én in de zomer. Zit alles een beetje mee, dan gaan we nog naar Marokko op huwelijksreis en op bezoek bij de familie van mijn vriend, en kan ik mijn kleed nog eens aandoen op t feest daar;).Ik ben er echt niet kwaad om!Maak er alvast een prachtige dag van, en zie die wettelijke trouw niet als een formaliteit, want tenslotte ben je op die dag getrouwd, en in principe zou voor de kerk trouwen dezer dagen een formaliteit moeten wezen, want hoeveel mensen zijn nog zoooo diepgelovig...Vele groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hey nichtje,Dat ik jou hier op deze site moet tegen komen ... Bij ons begint de spanning ook te stijgen. Al hebben wij nog een weekje langer dan jullie. Genier er in ieder geval maar van zaterdag. Wij kijken al uit naar de 30ste! Tof idee trouwens van jullie dessertenbuffet! tot binnekort,Bieke