Terug naar overzicht
Hi Yasmine,Ik ga aan iedereen in de suite en aan onze ceremoniemeester zakdoekjes meegeven. Ik ga dit zowiezo nodig hebben want bij ons huwelijk voor de wet heb ik me ook niet kunnen inhouden. Het was ofwel huilen van geluk of een krop in de keel hebben en niet kunnen spreken.Bij ons is het ook bijna de grote dag, nog 18 daagjes wachten.Groetjes,Véro16/6/2007
Steek een zakdoek in de zak van het jasje van je toekomstige!!xxxBie
Ik denk ook dat ik een zakdoek aan mijn ventje ga geven, want ik ben er ook zeker van dat ik ga snotteren.Bij ons is het nog 3 nachtjes slapen!
Hoi!Mijn man had een zakdoek bij.En mijn getuige liep rond met een zakje met daarin allerlei rommel: portemonee, horloge, trouwboekje, make up, fototoestel,...Op de trouw van mijn getuige, ga ik dan weer rondlopen met haar zakje. De bruid heeft er geen last van en omdat je de getuige meestal toch heel erg goed kent kan die altijd commanderen als je snel iets nodig hebt. Zo deed ik het. :d En zo zal zij het binnenkort bij mij doen. :d
Mijn getuige, tevens mijn beste vriendin, stelde zelf voor om alles bij te houden.Het idee vond ik goed, dus gaan we het ook zo doen.Groetjes
Ik heb de donderdag voor onze trouw nog vlug een klein, schattig, bruidshandtasje gaan halen... Daar heb ik dan zakdoekje, blaarpleister, partyfeet ingestoken...Het handtasje kon ik dan mooi bij mijn boeketje in de kerk leggen... :-DDit omdat wij een beetje voor de suite zaten in de kerk en 't zou geen zicht zijn om recht te staan voor een zakdoek é ;-) (m'n ventje kon hem ook bijhouden natuurlijk, maar ik vond 'n handtasje praktischer :-D)In m'n bruidstas zaten dan de grotere dingen: geld, nagellak, dansschoenen, borstel, deo, ... (deze lag veilig op de bus waarmee we van kerk naar feestzaal reden en dan in 't bruidskamertje in de feestzaal)Groetjes,IlseGelukkig getrouwd sinds 12 mei 2007
waar koop je een bruidstas?