Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanspreking enveloppen

  27-5-2007 17:39:24
Hallo,

Ik heb sinds gisteren mijn enveloppen voor de uitnodigingen. Maar voor ik hieraan begin, had ik toch nog een vraagje.
Wat is nu de juiste volgorde van aanspreking daarop?
Bij de getrouwde koppels had ik: De Heer en Mevrouw Joske Janssens - De Clercq
Bij de niet getrouwde koppels: De Heer Joske Janssens en Mevrouw Julia De Clercq

Is dit juist zo of doen jullie het anders?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Helga

Helga
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 664


Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik27-5-2007 17:45:55

Dat hangt af van persoon tot persoon vind ik. Bij vrienden van ons hebben wij gewoon de 2 namen gezet en niet dhr en mevr (zouden ze zelf wat te vinden denk ik, bij mensen dat we niet zo goed kenden hebben we gewoon de namen en achternamen gezet (vb.Omer en Rita De Backer-Kelchtermans). Ik heb geen enkele keer Dhr en Mevr gebruikt en iedereen zal aanwezig zijn dus erg vonden ze het niet :-)
Moet je dus zelf beetje aanvoelen, bij wie wel en bij wie niet.
Veel succes
Mieke
7/7/7



Veroniek

 Meld misbruik28-5-2007 8:53:53

Hoi Helga

Bij ons stond er:
Getrouwd: Dhr en Mevr. Janssens - De Clercq
Niet getrouwd: Joske Janssens & Julia
Als we de naam van de partner niet weten: Dhr. Janssens en partner
Voor een volledig gezin: Familie Janssens

Denk dat het alle situaties zijn die wij hebben tegengekomen...

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik28-5-2007 10:13:40

Hoi,


Hier ben ik gisteren ook zelf aan begonnnen.
Waar het hele gezin mag komen: Familie Janssens - De Clercq.
Waar enkel de ouders mogen komen: Dhr. en Mevr. Janssens - De Clercq.
Ik ben alles in kalligrafie bezig...een heel werkje, maar het loont wel de moeite.

Veel succes nog!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



s
1-6-2007
 Meld misbruik28-5-2007 10:39:42

Hoi

Omdat ik het zelf ook moeilijk vond om de juiste aanspreektitels te vinden of het geslacht van de partner niet wist, heb ik het gewoon bij de achternaam gehouden.
Zo kon ik geen schoonheidsfoutjes maken en zeker geen mannen met mevrouw aanspreken of omgekeerd.
(Mijn man heeft veel neven en nichten, waarvan we niet iedereen erg goed kende en zeker de partner niet.)

Maar, eigenlijk moet je gewoon je zin doen, eh!
Als jij aanspreektitels wel belangrijk vind dan doe je dat natuurlijk.

Groetjes, Nieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info