Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Elke 13/10 en Tine 20/10

25-5-2007 13:51:51
Hey meiden,

Leuk om nog wat oktober-bruidjes tegen te komen op dit forum. Ik zelf trouw op 27/10, dus de laatste in het rijtje.
Hoe vlot het bij jullie? Bij ons liggen de 'belangrijkste' dingen wel vast. Nu zouden de uitnodigen aan de beurt moeten komen, maar ik vind dat ook heel erg moeilijk. Hebben jullie nu ook zo'n 5 maand voor onze huwelijken 't gevoel dat je nog heel veel wil/moet dan maar dat het maar niet vooruitgaat?
Ik wou al dat het oktober was, het gaat mij veel te traag vooruit!

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 196

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 13:59:11

Hey Lies,

Heb het wel al ergens gezet ... wij zijn pas sinds februari verloofd en het enige wat we onmiddellijk vastgelegd hebben is de zaal. Ik heb het gevoel dat alles zo ver af lijkt, alsof ik nog tijd genoeg heb. Beslissingen nemen is niet direct onze beste kant ... ik beslis altijd heel snel en impulsief en mijn vriend wil overal over nadenken ... gevolg is dat er eigenlijk niets gebeurt ;-)

Wij hebben dus al een zaal en ik heb mijn trouwkleed al, that's it. Ik heb al naar veel schoenen gekeken, maar dat wordt nog een probleem ... het moet nog mijn goesting zijn ook natuurlijk ;-)

Ach ja, volgens mij hebben we nog tijd genoeg, er zijn er niet zo veel die trouwen in oktober...

Laten we maar hopen dat oktober, net zoals april, een hele mooie maand wordt!!

veel plan-plezier ;-)
Elke
13/10/2007

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 14:24:11

Hey Elke,

Ik ken dat van dat impulsief en beredeneerd, bij ons net hetzelfde, maar ik heb hem toch moeten dwingen om wat knopen door te hakken ;-). Als je al een kleed en een zaal hebt dan is het belangrijkste in orde he, zoals je zegt op zo'n niet-populaire datum lukt 't meestal wel nog het een en ander te regelen.
Toch heb ik altijd wel zo'n kantje dat zich ongerust maakt hoor :).

Ik bereid mij voor op regen, dan kan het weer alleen maar meevallen, maar idd als het is zoals vorig jaar in oktober of zoals nu in april, des te beter he.

Groetjes en proficiat he!

Lies

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 16:14:19

Joepie! Nog oktoberbruidjes, Bart en ik trouwen op 6 oktober voor de kerk. Het wettelijke gedeelte hebben we al in januari gehad. Het grootste deel is al geregeld, waarschijnlijk schieten wij in juli terug in actie. Op zoek voor een outfit voor de bruidegom, getuigen, ouders. Afspraak met de pastoor en kijken voor uitnodigingen. Maar zoals reeds eerder gelezen en gezegd, we hebben nog tijd.

Groetjes Mieke

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 16:37:08

Hey Mieke,

Ja allemaal mooi op rij
6/10
13/10
20/10
27/10

Hoe was jullie wettelijk huwelijk?

Groetjes

Lies

Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 19:07:09

Hey,

Hier nog een oktoberbruidje (13/10).
Ik ben echter heel blij dat het nog 5 maanden duurt; want wij moeten nog heel wat regelen zene. We hebben een zaal, dj, kleed en kostuum,
Het moeilijkste vindt ik nog kledij voor de bruidskindjes. De communiecollectie wordt daarvoor vaak gebruikt,maar dan moest ik nu al kleren gaan kopen, waar de kinderen een half jaar later misschien niet meer in kunnen. Hoe doen jullie dat?
Ach ja, tijd genoeg denk ik soms,

Groetjes
M

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik29-5-2007 7:51:09

Hoi Lies

Heel gewoontjes maar toch aangenaam. Zoals bij het kerkelijke huwelijk eerst naar de kapper vol zenuwen want buiten een afspraak was er niets afgesproken. Dan terug naar huis gaan omkleden. Terwijl ik nog bezig was met mijn make-up kwamen Bart zijn ouders al toe. Vervolgens ook de rest van de suite. Nadien met zijn alle naar het districtshuis in Berchem gereden. Hier moeten we achten want er was nog een koppel voor ons. Tijdens het wachten ontvingen we veel positieve reacties van mensen die op het districhthuis moesten zijn dus dat zeer aangenaam. Een fotograaf en bruidboeket hadden we wel voorzien. Het voltrekken van het huwlijk heeft 20 minuten geduurd, we hadden niet moeders-mooiste voor ons staan maar hij heeft er wel iets moois van gemaakt. Nadien zijn we iets gaan eten en hebben we er nog een gezellige middag van gemaakt op ons appartement.
3 Weken geleden zijn we in ons huisje getrokken en gisteren zijn we terug beginnen brainstormen voor het kerkelijke gedeelte. Dit zal in Kalmthout doorgaan ipv Berchem. Ik heb graag dat er zo veel mogelijk kindjes van de zwemclub komen naar de kerk, vandaar.

Groetjes
Mieke

Tine
20-10-2007
 Meld misbruik29-5-2007 18:25:22

Hallo medebruidjes

ik zal je moeten teleurstellen ivm het wettelijk huwelijk. Het onze vindt plaats op 19/10/07 de dag voor het kerkelijk dus...

We hebben inderdaad nog veel tijd maar het zal zo stilaan dichterbij komen hoor. Ik had een vraagje ivm de uitnodigingen Wanneer versturen jullie die? Ik had gedacht aan eind augustus (oei, dan ga ik er wel eens werk van mogen maken om er eentje te vinden). Of vinden jullie dat te vroeg?? Ik zou graag een beetje tijd over hebben om de tafelschikking te maken want dat lijkt me ook een lastig iets.

Eigenlijk mogen we niet klagen hoor. Er is al veel geregeld. Enkel nog vervoer voor de suite, wijzelf gaan met paard en koets, bloemen voor op het altaar en de auto's en kledij voor de bruidskindjes (waaronder mijn zoon van 15 maand) en een kleed voor mij.

Aan iedereen nog veel succes en nie te veel stressen hé

-xxx-

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik30-5-2007 9:21:20

Hey Tine & co!

Wij gaan de uitnodigen zodanig versturen dat ze op het einde van de 2de week van september toekomen. In de vakantie is altijd riskant omdat de post dan vaak op een grote stapel terecht komt omdat mensen op vakantie zijn. Het eerste weekend van het schooljaar zijn mensen nog druk bezig met de school-voorbereidingen. Daarom leek ons dat 2de weekend van september ideaal. Voor ons kan dat natuurlijk omdat wij pas eind oktober trouwen. Voor jou Tine, lijkt het mij inderdaad interessanter om het eind augustus op te sturen, dan krijgen de mensen het toch voor het schooljaar weer begint. De mensen die in de schoolvakanties op reis gaan zijn meestal in de laatste week van augustus wel al terug thuis en mensen die in september op reis gaan zijn dan nog niet vertrokken...
Zo heb je nog genoeg tijd voor de bevestigingen en het opbellen...

Vinden jullie het anders niet makkelijker om te mailen? Anders moet je zo de hele tijd terugbladeren op het forum.
Mijn emailadres is bramenlies@gmail.com.

Groetjes

Lies

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik8-6-2007 23:12:46

Hey Lies,

heb je een email gestuurd ;-)

één van de oktoberbruidjes
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...