Terug naar overzicht
Hoi,ik trouw overmorgen en ik denk dat ik ook degene zal zijn die zal 'speechen'. Kun je het geloven dat ik niks heb voorbereid en dat ik daar ook geen tijd meer voor zal hebben?Enfin, het belangrijkste voor mij is het bedanken van de ouders. Ik ga iets zeggen in de aard van dat ik trots ben op hen en dat ik vandaag niet zou staan waar ik nu sta. Dat alles wat ik bereikt heb is dankzij hun steun en hulp doorheen de jaren. Ik ga ook iets zeggen over mijn zus en mijn 3 maanden oude metekindje :-) en ik ga heel even stilstaan bij de mensen die er jammer genoeg niet zijn (overledenen). Voor de rest iedereen bedanken dat ze er zijn en dat we blij zijn dat we omringd zijn met al de mensen die ons het nauwst aan het hart liggen. Tot slot iedereen een fijne avond wensen, dat ze lekker en veel mogen eten en vooral de dj een beetje appreciatie schenken, want 't is de beste ;-)Ik denk dat dat niet langer dan 5 minuutjes zal duren.Groetjes,Kathleen.
lieve els, bij ons is het nog 88 dagen en ik zit met hetzelfde probleem, ik moet het woord doen, ik heb gedacht aan een verwelkomswoordje, een dank u aan iedereen en vooral aan ouders en getuigen en dan laat ik hem voorlezen, dwz ik het een tekst gemaakt van hoe het allemaal begonsucces nogdikke kusVEKEVIN@hotmail.com