Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech...

23-5-2007 10:21:18
Dag bruidjes,

Nog 100 dagen en het is zo ver: wij trouwen!!
Stilaan worden kleine zaken nog geregeld en valt alles in zijn plooi.
Eén van die 'kleine' dingen is denken aan een speech...
Mijn toekomstige heeft mij de 'eer' gegeven om dit te doen want zelf ziet hij het totaal niet zitten.
Ik heb dus 2 vraagjes:

1) Hoe overtuig ik hem om het eventueel toch nog zelf te doen? :-) (is het eigenlijk gepast als de bruid dit doet?)

2) Hoe houdt ik de speech kort en zeg ik toch het belangrijkste? (wat is belangrijk???)

Alvast bedankt!

Groetjes,
Els
31/08/07

Els
31-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 219

Kathleen
26-5-2007
 Meld misbruik23-5-2007 10:36:44

Hoi,

ik trouw overmorgen en ik denk dat ik ook degene zal zijn die zal 'speechen'. Kun je het geloven dat ik niks heb voorbereid en dat ik daar ook geen tijd meer voor zal hebben?
Enfin, het belangrijkste voor mij is het bedanken van de ouders. Ik ga iets zeggen in de aard van dat ik trots ben op hen en dat ik vandaag niet zou staan waar ik nu sta. Dat alles wat ik bereikt heb is dankzij hun steun en hulp doorheen de jaren. Ik ga ook iets zeggen over mijn zus en mijn 3 maanden oude metekindje :-) en ik ga heel even stilstaan bij de mensen die er jammer genoeg niet zijn (overledenen). Voor de rest iedereen bedanken dat ze er zijn en dat we blij zijn dat we omringd zijn met al de mensen die ons het nauwst aan het hart liggen. Tot slot iedereen een fijne avond wensen, dat ze lekker en veel mogen eten en vooral de dj een beetje appreciatie schenken, want 't is de beste ;-)

Ik denk dat dat niet langer dan 5 minuutjes zal duren.

Groetjes,

Kathleen.

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 12:07:02

lieve els, bij ons is het nog 88 dagen en ik zit met hetzelfde probleem, ik moet het woord doen, ik heb gedacht aan een verwelkomswoordje, een dank u aan iedereen en vooral aan ouders en getuigen en dan laat ik hem voorlezen, dwz ik het een tekst gemaakt van hoe het allemaal begon
succes nog
dikke kus
VEKEVIN@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...