Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes geven/krijgen

22-5-2007 14:02:36
Hey bruidjes!

Geven jullie een bedankje aan de gasten die naar jullie feest komen/kwamen of hebben jullie zelf iets gekregen als jullie naar een feest gingen?
Wat was dat dan?

Wordt er in de meeste gevallen iets gegeven of net niet?

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 194

Freya
11-8-2007
 Meld misbruik22-5-2007 14:35:49

Dag Lies,

Wij geven aan de gasten die naar de receptie komen een doosje met ronde suikerboontjes met op het deksel een foto van ons en een kaartje eraan met bedankt onze namen en huwelijksdatum.
Aan de gasten van het avondsfeest geven we een glazen onderzettertje met spiegelglas met daarop bedrukt Bedankt onze namen en onze datum.
Dat kost ons wel wat geld maar dat sparen we natuurlijk wel uit achteraf, want dan moeten we geen bedankingsfoto meer sturen buiten enkele die wel iets geven maar niet konden komen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen.

Freya
11.08.2007

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 14:45:45

Hallo,

Wij gaan normaal kleine flesjes vullen met zelfgemaakte wijn en daar rond een lintje met kaartje met onze namen en trouwdatum. Wij geven dit aan alle aanwezigen op het avondfeest. Welliswaar 1 tje per koppel, we gaan ze allemaal samen opstellen in een mand of dergelijke en geven dat dan als bedankje na het dessert of zo.
Liefs
Anne
21.09.07

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:17:10

we hebben al een keer een zakje met snoepjes gekregen. Bij de andere niks, wel een bedankingsfoto nadien.

wij zelf geven aan de avondgasten een proefbuisje met snoep en een kaartje bedankt erop, maar ik weet niet goed of we nadien geen foto meer gaan sturen...

groetjes
Mieke
22/09/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:20:07

Hi Lies,

We gaan de mensen een bedrukte pen en post-its geven, we hebben deze laten bedrukken met onze foto en huwelijksdatum.
We gaan achteraf ook nog wel een bedankingskaartje versturen naar alle gasten + diegene die niet konden komen maar wel een cadeau hebben gegeven.

We hebben al zeepjes gekregen met huwelijksdatum, doosje met snoepjes. Achteraf hebben we van deze mensen ook nog wel een foto gekregen met persoonlijke tekst erop.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Sofie
6-7-2007
 Meld misbruik28-5-2007 14:58:34

Hey,
Ik heb nog maar 1 keer zo een bedanking gekregen op het feest zelf, maar dat was de kanten van de Kempen, hier bij ons in Oost-Vlaanderen is dat geen traditie denk ik... Wel een bedankingsfoto achteraf, dat gaan wij ook zeker doen...
Sofie
06-07-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...