Terug naar overzicht
Ik denk dat het wel de gewoonte is, alhoewel wij bij het laatste trouwfeest dat we gehad hebben niets hebben gekregen.Wij gaan een foto meegeven per koppel/gezind.
Ik heb al vanalles gekregen, maar vorige week bij mijn nicht was er niets... ik had juist nog nooit meegemaakt dat er niets gegeven werd.Ik heb ooit gekregen:* een dik houten potlood, zo echt uit schors met een kaartje aan (kan het niet goed uitleggen)* een foto van het bruidskoppel die dag met een tekstje erop* koffieboontjes in een potje met tekst* een klein notaboekje met hun datum en namen erop en een klein potloodje eraan vast* Bruidssuiker in een potje* euhm... de rest kan ik nu niet opkomen.Groetjes,Nathalie07/07/07kenny-nathalie.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik vind het wel mooi als je een foto kan geven met een bedanktekstje op. Wij hebben op zolder een hele doos met zo'n foto-bedankjes en andere trouwfoto's waarmee we ongeveer een hele stamboom kunnen vullen, dus ik zou er niet tussen willen ontbreken! Die foto's worden soms meteen gegeven (als de fotograaf de foto's al klaar heeft en komt brengen op het avondfeest), maar in veel gevallen worden die achteraf opgestuurd/gegeven. Eén enkele keer hebben wij ook iets anders bovenop de foto gekregen. Dat was een kaarsje, dat we meekregen op het feest zelf. Persoonlijk vind ik dat overbodig. Met één bedankje is de boodschap ook wel al overgebracht, denk ik.Groetjes,Ilse
Hoi Lies,wij geven ook bedankjes, al weten we nog niet direct wat,ofwel een foto ofwel een windlichtje met een kaarsje erinofwel een potje met vergeet-me-nietjesgroetjes,Valery15/09/2007valeryenpascal.trouwen.com
hallowij trouwen in oktober en zijn er ook nog niet uit wat we gaan meegeven met onze gasten. Feit is wel dat wij steeds iets mee kregen ofwel werd er een foto opgestuurd een kleine week na het feest. Bij ons is het dus wel steevast de gewoonte. Meestal is dit een foto van het koppel op hun trouwdag. Van mijn nicht was het een buisje met doopsuiker in, dit staat symbool voor een vruchtbaar huwelijk. Van mijn vriendin waren het verjaardagskalenders met op elk blad een foto van haar en haar vriend. Tof idee maar dit is dan weer kostelijker. Alvast veel succes!-xxx-
Hey,Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een bedankje meegekregen op een trouwfeest. Enkel een foto die achteraf werd opgestuurd en dat gaan wij ook zo doen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl