Terug naar overzicht
Hi Evy,Proficiat met jullie huwelijk!!!Groetjes,Véro16/6/2007
Een dikke proficiat!Voor ons is de grote dag op 2 juni. We zijn al serieus aan het aftellen en hebben er superveel zin in.
Hartelijk gefeliciteerd!Fijn dat alles zo goed meeviel, het weer, de fotograaf en je hele dag eigenlijk!Beter dan dat kunnen wij onze trouwdag niet voorstellen denk ik he :-)hopelijk verloopt de trouwdag van elk bruidje op dit forum goed he!En nu op huwelijksreis? Of gaan jullie thuis nog wat intiem nagenieten? :-)Groetjes,Nathalie07/07/07
Hey Evy,PROFICIAT! Ik ben blij voor jou dat alles zo goed meeviel!Wij hebben ook DSO music in onze trouw (kerk). Dus ik ben een beetje blij te lezen dat het heel goed meegevallen is in de mis! :-) Wij moeten echter nog een drietal maanden wachten...Vele groetjes en geniet maar van het "Mevrouw"zijn nu!!! ;-)Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
Proficiat met jullie huwelijk!! Ik hoop dat onze dag ook zo'n dag wordt als die van jullie; eentje om nooit meer te vergeten. Geniet van jullie "witte broodsweken" groetjes sally07/09/07www.bartensally.bruiloftsite.nl
Proficiat !!!Gelukkig is alles heel goed verlopen.Ik wens het iedereen toe.En wij kunnen alleen maar aftellen en hopen op net zo een schitterende dag :)