Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk Maggie Sottero

17-5-2007 12:04:39
Hey medebruidjes,

Graag zou ik in een MS-jurk willen trouwen nu was mijn vraag wie van onder jullie is in zo'n jurk getrouwd en hoe verliep de levering en service in die winkels. Er zijn maar een aantal winkels in België die deze collectie aanbieden op bestelling ,hebben jullie lang moeten wachten ? en was het uiteindelijk het wachten waard?

Dank u.

Sarah & Philippe
30/05/2009

sarah
27-1-2016
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 258

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik17-5-2007 14:44:36

Hallo,

Ik heb een jurk van MS besteld, wel in Nederland. Deze mag ik volgende maand gaan passen. Tot nu toe was de service heel goed en in de jurk voel ik mij een prinsesje!

Helga
11/08/07

Lien
14-6-2008
 Meld misbruik17-5-2007 17:39:07

Hebben ze deze collectie niet in la sposa of moet je dat daar ook bestellen?
Ik vind het in elk geval heel mooie bruidsjurken.
In welke prijsklasse liggen deze?

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik17-5-2007 19:51:53

Ik had een maggie sottero jurk, die echt prachtig was. Deze kwam ook uit Nederland (Breda: Amala) Service was geweldig. In België heb ik ook in enkele winkels gepast. Maar ik had de indruk dat er hier weinig winkels zijn met die collectie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...