Terug naar overzicht
Hoi,Ik ken een verkoopster die in Ichtegem (bij Torhout) woont. Als je haar gegevens wil, laat dan misschien even je emailadres achter.Groetjes,Ilse
Oeps, foutje, had je regio verkeerd gelezen, Torhout zal wel een beetje ver zijn voor een potje make up!
Dag Kristel,Ik ken iemand kanten Mechelen, die komt bij mij en zal mijn huwelijksmake-up doen.Geef je anders je emailadres dan stuur ik het hare door.Groetjes,Véronique
Misschien als je naar Mylène zelf belt dat ze je wel kunnen verder helpen.Ik ken wel iemand in Weelde (Ravels), maar dat is ook niet echt in de buurt.
Hallo Bruidjes,Ik ben zelf ook van de regio Willebroek en zo ook graag de gegevens krijgen als dat kan.Mijn e-mailadres is: van_assche@hotmail.comBedankt op voorhand.Groetjes,Els15/09/2007http://bartenels.trouwen.com
mijn mailadres: verheydenkristel@skynet.beAlvast bedankt voor de reacties, Els ik zal het doorsturen naar je
Hey Kristel,Ik heb dat emailadres enkel op het werk. Ik stuur het je woensdag terug, dan ben ik pas terug op kantoor.Groetjes,Véronique
Dames in straal van 50 km rond Gent kunnen mailen naar marleen@lokersebc.beGroetjes!