Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel kaartjes bij de uitnodiging?

  10-5-2007 11:55:17
hoi bruidjes,

we zijn weeral een stapje verder in de voorbereiding en nu zijn we bezig met de uinodigingen.
We hebben er eindelijk eentje gevonden waar we helemaal wild van zijn, maar nu komt de volgende vraag: hoeveel kaartjes zijn er nodig?

ik heb een aankondiging, dan nog een uitnodiging voor diner (we doen geen aparte receptie).
Maar waar zet je de kadotip?
En een plannetje van de zaal?

Bij een uitnodiging die ik had gekregen dat er ook nog een 'reactie'kaartje of je kwam of niet en een bijhorende envelop?
Moet dit ook?



groetjes,
Valery
15/09/2007
valeryenpascal.trouwen.com

Valery
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 503


evelien
29-6-2007
 Meld misbruik10-5-2007 11:59:11

wij hebben plannetjes van de zaal gekregen (een blaadje van ongeveer 10 cm), dan hadden we onze aankondiging en dan de uitnodiging voor het avondfeest (op een klein rechthoekig kaartje) en daarop staat de kadotip...

groetjes,

evelien
29/06/07



Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 13:44:51

Hallo,

Wij hebben ook veel aparte kaartjes bij onze uitnodiging:
- kaartje voor de receptie of avondfeest
- kaartje met cadeautip
- routebeschrijving naar de feestzaal

ik vind dit niet echt storend en we zagen niet direct een andere oplossing.

Groetjes,
Chantal
01.09.07



Marleen

 Meld misbruik10-5-2007 13:59:07

Hallo,
Bij ons gaan de kaartjes binnen enkele dagen eindelijk de deur uit!
Wij losten het op als volgt:
- 1 grote kaart waarop staat wanneer we burgelijk trouwen en uitnodiging voor onze viering. De cadeautip staat op de aankondiging.
- iedereen krijgt bijkomend een kaartje, ofwel voor de receptie, ofwel voor het avondfeest, ofwel voor het dessertenbuffet. Op deze kaartjes staat de vraag om de komst te bevestigen en staat op de achterkant een ingescande versie van het kaartje van onze feestzaal hoe je er moet komen.
- we hebben een klein aantal "aankondigingskaarten" waarop geen uitnodiging voor de viering staat voor op het werk op te hangen. Op die kaarten staat idd onze cadeautip ook, maar heel onopvallend.
Hopelijk heb je er iets aan?

Groetjes

Marleen

6.7.7



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 15:44:08

Hoi Valery

Bij ons is het zo:

- aankondigingskaart met tijdstip vd viering + kadotip
- kaartje voor avondfeest, wij geven geen receptie ..
- wij hebben geen plannetje voor de feestzaal, omdat in deze moderne tijd de meeste mensen toch internet of GPS hebben, en bovendien is onze feestzaal niet zo moeilijk te vinden
- een reactiekaartje hebben we niet ..

Succes

Sarah
15/09/07 (jaja, dezelfde dag als jou , nog 128 dagen he, gaat snel !!)




Valery
15-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 16:23:24

Dankjewel bruidjes voor de informatie

Ik denk dat we voor de aankondigingskaart en een kaartje voor avondfeest gaan.

en Sarah, ja he, het gaat heel snel, maar het is wel superleuk!
Waar trouw jij ergens?

groetjes,
Valery



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 19:13:39

Hoi Valery,
wij trouwen voor de wet in Sint Niklaas en voor de kerk in Nieuwkerken, deelgemeente van St Niklaas.
Hoe ver staan jullie al ??
De tijd gaat echt super snel he.
Waar trouwen jullie ?

Je mag me altijd een mailtje sturen hoor :-)

Groetjes en nog veel plezier

Sarah
15.09.07
vandamsarah@hotmail.com



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 22:39:51

Hallo, wij hebben de aankondigingskaart, het uitnodigingskaartje met daarop ook de kadotip (heel sec) en dan nog een kaartje met de routebeschrijving naar de zaal.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info