Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging met foto: hoe?

  9-5-2007 11:48:58
Hoi! Wij zijn bezig met onze uitnodigingen maar we raken er echt niet aan uit: hoe willen we de foto erop zetten, welk formaat, wat komt er aan de binnenkant,...en het begint te dringen aangezien ik ze zou willen versturen eind mei (en ze moeten nog naar de drukker). ziet iemand het zitten om jullie uitnodiging (degene met foto) door te sturen of hebben jullie andere voorbeeldsites of zo? Kwestie van ideetjes op te doen want we zitten een beetje vast!
(ps.: ik weet het: we zouden ook gewoon heel het boeltje aan de creativieit van de drukker kunnen overlaten maar dat ziet mijn toekomstige nu weer niet zitten: hij wil het zelf doen... maar hij heeft niet gezegd dak het niet eens aan jullie mocht vragen he ;-) )

Mercikes!!
mijn adres: toboldlygo2@yahoo.com

Jessika 27/07/07

Jessika
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 536


Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik9-5-2007 12:00:55

kijk eens op de website van buromarc, daar staan verschillende voorbeelden en teksten op. Anders moet je eens de trouwmappen bij de drukker gaan halen, veel voorbeelden ook met foto's en verschillende teksten he

succes
Mieke
22/09/07



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 12:06:33

Hey Miek,
qua tekst valt het nog mee, maar de voorkant??? Ik heb al bijna alle mogelijke mappen doorkeken (buromac, intercard, mercard,...) en je vindt er weinig met foto vooraan (dus niet zo' klein fotootje)..
Hier en daar vond ik een kaartje echt wel leuk maar mijn ventje wou echt geen kiezen 'uit den boek zoals vele anderen'...
zucht..
Jessika



Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 12:08:09

HALLO JESSIKA,

MISSCHIEN EERST EVEN DENKEN OF JULLIE EEN ENKELE OF EEN DUBBELE KAART WILLEN.
DAN VOOR HET FORMAAT MISSCHIEN KIJKEN WELKE ENVELOPPEN JULLIE GRAAG ZOUDEN WILLEN. VIA DIT KUNNEN JULLIE AL VLUG ZIEN WELKE FORMATEN BESCHIKBAAR ZIJN. HIERVOOR KAN EEN DRUKKERIJ JULLIE WEL VERDER HELPEN. JULLIE ZULLEN TOCH VIA HEN MOETEN WERKEN ALS JULLIE JE UITNODIGINGEN WILLEN LATEN DRUKKEN.NOGTANS KOSTEN EENVOUDIGE ONTWERPEN MET EEN FOTO NIET ZOVEEL. LAAT ONS ZEGGEN +/- 100 EURO. IK WERK IN EEN DRUKKERIJ EN SOMS IS HET BETER HEN EEN HANDJE TE LATEN HELPEN. ALS JULLIE EN IDEE HEBBEN, MOETEN ZIJ HET ENKEL NOG UITVOEREN EN NEEMT DIE NIET VEEL TIJD IN BESLAG.
TOCH EENS OVERWEGEN.

GROETJES

TINE



nele
29-9-2007
 Meld misbruik9-5-2007 12:38:33

Dag Jessika,
Wij hebben gekozen voor een foto zo groot als ons kaartje.
De foto wordt aan de binnenzijde gekleefd (de voorkant is heel simpel en klassiek: enkel een hartje en een ja erop).
Bovenop de foto kleven we een doorzichtig blad met de tekst erop gedrukt. Dit blad kleven we enkel vast aan de bovenkant zodat je de foto toch goed kunt zien.
Wij hebben ook lang gezocht en uiteindelijk tot dit resultaat gekomen.
Ik kan je helaas niets doorsturen want ik heb het niet op de pc staan.
Veel succes met de zoektocht.
Groetjes Nele
29/09/2007



Wendy

 Meld misbruik9-5-2007 13:02:42

Hey Jessika,

Ik heb een voorlopig ontwerp van onze uitnodiging gemaild (heb de definitieve niet bij de hand).
Wil je wel terugmailen niet naar het adres waarmee ik gemaild heb (dat is van mijn werk). Liever naar: 19mei2007@gmail.com

thanks!

Wendy
www.wendy-jonathan.be



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 15:30:31

Jessika,

Ik heb je net een mail gestuurd met onze uitnodiging. Als je nog vragen zou hebben, stel je ze maar.

Fran



s
1-6-2007
 Meld misbruik9-5-2007 21:18:24

Hoi!

Wij zijn bij een paar drukkers gaan informeren of ze zelf ontworpen kaartjes kunnen drukken en wat dat kost.
Natuurlijk kan elke drukker dat, maar dan laten ze je voorbeelden zien van wat ze al gemaakt hebben voor andere mensen.

Zo krijg je een hoop voorbeelden van anderen te zien en kan je heel wat idee'tjes pikken en thuis zelf aan de slag gaan.
Onze originele en persoonlijke uitnodiging is eigenlijk een samenraapsel van gepikte idee'tjes die we gespot hebben bij twee drukkers.

Succes!!!

Nieke



Evi

 Meld misbruik10-5-2007 12:44:08

hallo,
onze uitnodiging kan je terugvinden op onze site www.kenny-evi.com
groetjes



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 14:06:16

Ik heb je een voorbeeldje van onze uitnodigingen doorgestuurd. Ze zijn dinsdagavond op de post gegaan en vandaag begint iedereen reeds op te bellen met super positieve reacties. Ik ben enorm blij!

Groetjes,
Fieke
7/07/2007



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 15:34:16

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik zie dat er hier echt wel creatieve bruidjes (of bruidegommen...) op het forum zitten! We laten alles nu lekker een dagje of twee rusten en dan hopelijk kunnen we met frisse ideeën aan de slag! (en dit geldt zeker voor mijn ventje, is wat ziekjes)

Jessika


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info