TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
3-5-2008
|
8-5-2007 15:30:07
wij betalen een 1100 euro voor een bruidswagen en twee volgwagens, maar in die prijs zit ook mijn bruidsboeket, altaarstuk, rode loper en ceremoniemeester je kan als alternatief gebruik maken van autoclubs, er bestaat bijvoorbeeld een VW club, mensen die dezelfde old-timers hebben, en als hobby daarmee rondrijden meestal willen die voor een prijsje ook trouwvervoer doen (minder dan 100 euro per wagen) er zullen zo wel nog clubs bestaan voor andere merken van auto's, je kan eens zoeken op google
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
8-5-2007 15:37:51
Hey,
Dat je suite te ver verspreid woont voor een bus, dat is makkelijk op te lossen... je laat de familie samenkomen bij je feestzaal, waar iedereen met de feestbus verder kan naar gemeente/kerk en terug naar feestzaal savonds.
Op die manier hebben ze savonds de auto al op de plaats en hebben ze het niet lastig om een parkeerplaats te vinden bij de kerk/gemeente.
Dit is ook denk ik goedkoper dan volgauto's, ik heb de prijs ooit bevraagd en ik geloof dat dat 600 euro was... stuk beter dus al dan 1500 euro.
Groetjes en veel succes met de verdere zoektocht.
Nathalie 07/07/07 kenny-nathalie.bruiloftsite.nl
|
|
Lies
27-10-2007
|
8-5-2007 15:43:35
Dat Nathalie en Sofie
Bedankt voor de tips, maar het is te gek dat onze suite eerst naar de trouwzaal zou gaan, want die ligt op een uur rijden van 't gementehuis en is voor de ene helft van de familie ook al een serieus stuk rijden. Daarbij zijn de meeste leden van de suite niet te vinden voor dat idee...
Ik heb al bij oldtimerclubs geinformeerd en tot hiertoe heb ik er nog geen gevonden die het voor onder de 1500 euro wil doen.
We hebben natuurlijk in totaal 6 auto's nodig he...
Groetjes,
Lies
|
|
Sofie
26-5-2007
|
8-5-2007 15:49:42
Dag Lies,
Ik weet niet in welke buurt jullie wonen, maar bij corona-brugge.be kan je toch wel aan lagere prijzen huren. Wij hebben onze suite-auto's (zwarte mercedessen) bij ceremoniebedrijf Schoonbaert gehuurd: 95 euro per auto voor een halve dag...Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf welke soort auto's je wil. De onze zal een VW Kever cabrio zijn...klein maar fijn!
Groetjes Sofie
|
|
Sarah
15-9-2007
|
8-5-2007 15:50:57
Hoi Lies, dat vind ik wel heel veel. Wij hebben een oldtimer mercedes cabrio, die kost (dacht ik) € 125. De volgwagens, zwarte mercedes E-klasse, waren € 100 / stuk.
Onze auto's komen van http://www.vandeveldedirk.be
Groetjes en succes
Sarah 15/09/07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
8-5-2007 16:14:57
Hi Lies,
Volgens mij is een bus nog steeds de goedkoopste oplossing. Kunnen de mensen van de suite niet allemaal naar jullie thuis komen, of op de plaats waar jullie vertrekken? Bij ons worden de mensen van de suite bij ons thuis verwacht en van hieruit vertrekken we dan met de ceremoniewagens.
Ikzelf ben op zoek gegaan naar origineel vervoer en ben gaan kijken op verschillende websites van autoclubs. Onze bruidswagen zal een kevertje zijn en onze volgauto's 2 sambabusjes. Wij betalen in totaal iets van een €450, wij hebben ook een contractje laten opstellen, dit kan je wel best doen als je particulier een auto zou huren.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
KARINA
27-7-2007
|
8-5-2007 16:51:34
Ik heb geluk,mijn zus haar man is eigenaar van een busmaatschappij dus biij ons was dat vlug beslist,iedereen komt naar de feestzaal en dan rijden wij 1 uur naar het gemeentehuis en de kerk,die liggen beide stapvoets bij elkaar,niemand die daar iets op zegt want het is ONZE dag en wij willen het zo,wij zijn degene die die dingen betalen he!
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
8-5-2007 21:17:04
Hallo,
Wij hebben onze auto's (twee limo's waarin elk 8 personen kunnen) gehuurd bij Corona in Brugge. We huren ze een ganse dag en dit kost ons 900 euro, dus 450 euro per limo. Als je ze een halve dag wenst te huren dan kost je dit 300 euro per limo.
Groetjes
|
|
Kelly
14-7-2007
|
8-5-2007 22:45:30
Hey,
Wij hebben Kevertjes genomen voor ons huwelijk. We hebben dit geregeld via een kameraad die bij een Keverclub aangesloten is en wij zitten voor 6 wagens ruim onder de 500 euro. Je kan misschien eens bij een Volkswagenclub navraag doen.
Groetjes
|
|
carry
18-8-2007
|
8-5-2007 23:10:57
Hey Lies, wij zitten ook met een grote suite 20 man en hebben gekozen voor een bus, ook bij ons wonen de families uiteen, Leuven, antwerpen, mechelen,... k heb me daar eigenlijk niets van aangetrokken. We komen allemaal bijeen bij ons thuis, we eten daar een broodje samen en drinken een glaazje en daar komt de bus ons ophalen. Voor de mensen die in de suite lopen vind ik het maar een kleine moeite dat ze dan tot bij ons komen. Ze vonden dat trouwens vanzelfsprekend. Trouwens als je een grote suite hebt is een bus echt wel tof (dit was bij mijn twee ander zussen ook)je zit SAMEN, je kan gezellig babbelen iets drinke, en het is goedkoper.
Groetjes Carry 18/08/2007
|
|
Marjan
2-6-2007
|
9-5-2007 14:06:33
Onze planning was eerst om zelf auto's (peugeot) te zoeken van vrienden en familie, maar dit lukte niet. Maar is uiteraard wel een goedkope oplossing. Uiteindelijk hebben we voor een old-timerbus gekozen. Een ex-collega van mijn toekomstig ventje doet dit voor en na en dus mochten we die bus hebben voor een vriendenprijsje: 500 euro voor de ganse dag.
|
|
Lupo
|
9-5-2007 20:00:27
Ik weet niet welke auto's jullie zoeken, maar als jullie beetles (cabrio) wel leuk vinden, kijk dan ook eens op deze site: www.new-beetle.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|