Terug naar overzicht
Hey,wij hebben ook overwogen om dit te doen. Ik vind het een superleuk idee.Groetjes,Lieve
Hey Annelore,ik vind dat ook een zeer leuk (en origineel!) idee!Waar kan je dat vinden?Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
hey veerle,je kan dit krijgen bij Weyns ze hebben een siteen ik heb ergens gelezen dat het op 0,80 cent zou komen per stukmaar heb tot nu toe nog geen contackt men hen opgenomen want ik ben nog wat aan het zoekennaar bv kleine flesjes jenever of advocaatkleine flesjes champagne enz..maar ik vind niet echt veel of het is te duurdus als er iemand nog iets weet???heb ook nog iets tofs gevonden op zucchero (brugge)daar kan je je namen in snoep laten zettengroetjes lore
Hey Annelore,dank je wel, ben al eens gaan piepen op de site! Wat ook leuk is, zijn van die kleine figuurzeepjes, waar je jullie namen kan laten in graveren. Ik ben dat ergens tegengekomen en vond dat heel origineel ook. Maar ik zou eens moeten zoeken in al mijn "lijstjes" waar dat ook alweer was... Ik denk dat het mensen van een beschutte werkplaats waren die dat maakten. Als je wil, zoek ik het eens op.Wel leuk, jullie trouwen 24.08.07, wij de dag erna!Groetjes,Veerle
hey Veerle,wil je het eens opzoeken voor mijn aub van die zeepjes ik heb gebeld voor die potjes en het is tussen de 0,80 cent en 0,95 cent (verschillende honing en choco)ze verkopen ze ook zonder etiket dus minder werk op je eigen etiket erop te makenvoorlopig blijf ik nog even verder zoeken naar ideetjestof hé dat jullie de dag na ons trouwenik duim voor het goede weerik verjaar op de dag dat we trouwen dus het is dubbel feestgroetjes lore
hallokes Annelore, wij geven als bedanking aan de heren mimi ptjes advokaat en de dames bruidsuiker .We hebben onze potjes in de AVA gekochtaan 24cent het stuk en onze advokaat maken we zelf, dus dan vullen we ze op een beetje jute rond het dekseltje en een lintje en een gepersonaliseerd etiket en klaar is kees, en helemaal niet duurgroetjes Kelly29/09/07
Hey,kleine flesjes jenever kan je blijkbaar vinden bij de doopsuikerwinkels... Mijn vriendin is net bevallen en die had dat als bedankje.Groetjes,Lieve
Hey, Vind ik inderdaad ook een tof idee. Iets origineels. Wij gaan naar Zucchero in Brugge zoals Annelore al zei kan je daar bedrukte snoep kopen. Het komt op ongeveer 20eur/kg. Je kan ze laten maken in potjes maar het zal goedkoper uitkomen als je de snoep in kg koopt en de potjes bij Ava. De snoep kan je in verschillende smaken kiezen, kleuren en je kan er max.12 letters in laten graveren. Wel tof en heeeeeeeel lekker......Vele groetjesPatricia 21/09/07
Hey Annelore,ik heb hier eventjes ver moeten zoeken (ik had het wel ergens, maar wààr toch alweer??), maar hieronder is de website voor de gepersonaliseerde zeepjes:http://www.kidskitsch.com/curiosa.htm en dan moet je kiezen voor het tekeningetje rechts bovenaan "savon" (logisch...)De zeepjes kosten €0.85 tot €1.55 (voor twee stuks) dus ik vind dat wel meevallen... Het wordt gemaakt door mensen met een verstandelijke handicap die een stukje van de opbrengst krijgen. Het is wel te bestellen via Nederland, maar ze leveren blijkbaar wereldwijd...Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl