Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen mini Honing en chocopotjes??

7-5-2007 12:55:01
hallo dames,

ik ben op zoek naar bedankingen
nu heb ik toevallig iets gevonden waar je
mini potjes honing en choco kan kopen(verschillende smaken)
je kan ze kopen zonder etiket
en zijn niet zo duur(heb ik me laten vertellen)
dus misschien als ik een mooi etiket maak van ons als bedanking
kan ik er toch iets leuks van maken
wat denken jullie?
vinden jullie dit gepast?
of ben ik wat in mijn doopsuikerszoektocht blijven hangen?
minipotjes met advocaat vind ik nergens trouwens
groetjes en alvast bedankt voor jullie mening
lore 24/08/2007

annelore
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2355

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-5-2007 14:03:08

Hey,

wij hebben ook overwogen om dit te doen. Ik vind het een superleuk idee.

Groetjes,
Lieve

Veerle

Meld misbruik7-5-2007 14:49:56

Hey Annelore,

ik vind dat ook een zeer leuk (en origineel!) idee!
Waar kan je dat vinden?

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik7-5-2007 16:18:21

hey veerle,

je kan dit krijgen bij Weyns
ze hebben een site
en ik heb ergens gelezen dat het op 0,80 cent zou komen per stuk
maar heb tot nu toe nog geen contackt men hen opgenomen want ik ben nog wat aan het zoeken
naar bv kleine flesjes jenever of advocaat
kleine flesjes champagne enz..
maar ik vind niet echt veel of het is te duur
dus als er iemand nog iets weet???
heb ook nog iets tofs gevonden op zucchero (brugge)
daar kan je je namen in snoep laten zetten
groetjes lore

Veerle

Meld misbruik7-5-2007 19:02:11

Hey Annelore,

dank je wel, ben al eens gaan piepen op de site! Wat ook leuk is, zijn van die kleine figuurzeepjes, waar je jullie namen kan laten in graveren. Ik ben dat ergens tegengekomen en vond dat heel origineel ook. Maar ik zou eens moeten zoeken in al mijn "lijstjes" waar dat ook alweer was... Ik denk dat het mensen van een beschutte werkplaats waren die dat maakten. Als je wil, zoek ik het eens op.

Wel leuk, jullie trouwen 24.08.07, wij de dag erna!

Groetjes,

Veerle

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik7-5-2007 20:16:31

hey Veerle,

wil je het eens opzoeken voor mijn aub van die zeepjes

ik heb gebeld voor die potjes en het is tussen de 0,80 cent en 0,95 cent (verschillende honing en choco)
ze verkopen ze ook zonder etiket dus minder werk op je eigen etiket erop te maken
voorlopig blijf ik nog even verder zoeken naar ideetjes

tof hé dat jullie de dag na ons trouwen
ik duim voor het goede weer
ik verjaar op de dag dat we trouwen dus het is dubbel feest
groetjes lore

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik7-5-2007 21:01:47

hallokes Annelore,

wij geven als bedanking aan de heren mimi ptjes advokaat en de dames bruidsuiker .
We hebben onze potjes in de AVA gekochtaan 24cent het stuk en onze advokaat maken we zelf, dus dan vullen we ze op een beetje jute rond het dekseltje en een lintje en een gepersonaliseerd etiket en klaar is kees, en helemaal niet duur

groetjes Kelly
29/09/07

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-5-2007 8:00:38

Hey,

kleine flesjes jenever kan je blijkbaar vinden bij de doopsuikerwinkels... Mijn vriendin is net bevallen en die had dat als bedankje.

Groetjes,
Lieve

christine

Meld misbruik8-5-2007 12:44:13

Hey, Vind ik inderdaad ook een tof idee. Iets origineels. Wij gaan naar Zucchero in Brugge zoals Annelore al zei kan je daar bedrukte snoep kopen. Het komt op ongeveer 20eur/kg. Je kan ze laten maken in potjes maar het zal goedkoper uitkomen als je de snoep in kg koopt en de potjes bij Ava. De snoep kan je in verschillende smaken kiezen, kleuren en je kan er max.12 letters in laten graveren. Wel tof en heeeeeeeel lekker......
Vele groetjes

Patricia 21/09/07

Veerle

Meld misbruik8-5-2007 19:55:28

Hey Annelore,

ik heb hier eventjes ver moeten zoeken (ik had het wel ergens, maar wààr toch alweer??), maar hieronder is de website voor de gepersonaliseerde zeepjes:

http://www.kidskitsch.com/curiosa.htm
en dan moet je kiezen voor het tekeningetje rechts bovenaan "savon" (logisch...)

De zeepjes kosten €0.85 tot €1.55 (voor twee stuks) dus ik vind dat wel meevallen... Het wordt gemaakt door mensen met een verstandelijke handicap die een stukje van de opbrengst krijgen. Het is wel te bestellen via Nederland, maar ze leveren blijkbaar wereldwijd...

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...