Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heb ik te vlug beslist?

4-5-2007 20:08:01
Ik ben een beetje in paniek. Ik heb een drietal weken geleden mijn kleed besteld. Ik heb al een voorschot betaald. Nu heb ik alleen maar trouwkleren van 1 merk aan gehad en nu heb ik spijt dat ik niks van een ander merk heb gepast. Ik zou nu graag naar enkele andere winkels gaan, maar nu ben ik bang dat ik dan iets beters ga vinden. IK zou het beter niet doen, ik weet het. enfin moest ik nu iets anders vinden, ben ik mijn voorschot dan kwijt?
groetjes

Ilse
20-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 266

carry
18-8-2007
 Meld misbruik5-5-2007 8:59:47

Hey Ilse,

Ik denk dat je je voorschot kwijtbent, omdat ze het kleed moeten bestellen.
Nu ik heb mijn kleed ook gekocht na maar in 1 winkel te zijn geweest. Ik vond het geweldig en heb het direct genomen. Nu natuurlijk heb ik mij afgevraagd of ik niet te snel beslist heb. Maar ik ben er zeer tevreden mee, ook al weet ik dat er misschien nog mooiere kleren zijn, maar dat is met alles zo, er zal altijd een nog beter en mooier iets zijn dan wat je al hebt. Als je tevreden bent met je kleed zou ik je geen zorgen maken. Ga anders vragen of je het nog is mag passen, misschien zijn dan je twijfels weg.
Ik denk dat er nog wel bruidjes zullen zijn die twijfelen over sommige keuzes die ze hebbben gemaakt.

Liefs Carry

davida
7-9-2008
 Meld misbruik5-5-2007 9:52:10

hey je voorschot zal je kwijt zijn.ikzelf had maar 1 kleed gepast en direct besteld achteraf stelde ik mezelf ook de vraag of ik niet beter een paar kleedjes maar aan gedaan had.toen ben ik op het net beginnen kijken achter andere kleedjes en dat heb ik gestopt want dan twijfelde ik nog meer ik ben toen nog een terug gegaan met een vriendin en toen waren alle twijfels weg. en de dag zelf was ik echt blij dat ik bij dat kleed gebleven ben.als dat je gedacht is zou ik nie meer veranderen of verder kijken.

grtjs

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik5-5-2007 9:58:10

Hey Ilse,

als het je een troost mag zijn, ik heb 4 winkels afgedaan en heel veel verschillende merken gepast.... Uiteindelijk ga je maar meer en meer twijfelen als je veel te veel jurken past... geen enkel trouwkleed is echt lelijk weet je.. en dan is het kiezen dubbel zo moeilijk...

Uiteindelijk ben ik voor het allereerste kleedje gegaan, dat was ook het geen ik op voorhand op foto's had uitgekozen... Dus het is helemaal niet slecht om slechts één kleedje aan te doen, datgene wat je wilde!

Vraag anders eens aan de winkel of je het kleedje nog eens mag komen passen, je zal zien dat je je direct weer zekerder voelt!

Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste pasbeurt gehad. Ik had het kleedje het laatst gezien in januari, en ik had tegen donderdag ook al genoeg twijfels of ik het nog wel graag zag. Tot ik het weer aanhad... zo'n gevoel kan je niet beschrijven!

groetjes,

Klaartje
28/7/2007

catherine
22-9-2007
 Meld misbruik6-5-2007 8:28:03

Hey Ilse,
Ik heb eigenlijk ook maar 4 kleedjes gepast, en de eerste twee die ik aanhad waren al op slag geweldig. Ik wilde ze alle twee wel nemen, het was echt liefde op het eerste gezicht. Ik heb dan ook ineens het kleed besteld.
Dat was voor ik het forum leerde kennen, en toen las ik over al die andere merken en winkels... ik begon al spijt te hebben dat ik zo haastig beslist had. Maar dan, vorige week was ik aan het surfen op de site van claire de femme, en daar stonden zoveel jurken die ik mooi vond en ik kreeg nog meer spijt. Tot ik op MIJN kleed stuitte, en alle twijfels waren op slag verdwenen. Ik vind het nog altijd prachtig, en eerlijk gezegd, op de hele website was er geen een dat ik liever zou gehad hebben. Om een lang verhaal kort te maken, er is een reden waarom je net dat kleed koos: je vond het prachtig.
Ik zou zeggen, probeer een foto te vinden van jou kleed, je zal al snel weer dat wauw gevoel krijgen.
Groetjes,
Cat
22/09/07

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik6-5-2007 14:28:27

mercikes voor al jullie opbeurende reacties. Ik ben nu eenmaal een eewige twijfelaar. Nu dit weekend is er een kennis getrouwd en nadat ik haar gezien had, waren mijn twijfels weg. Niet dat ik het lelijk vond, verre van? maar ik weet dat ik die dag ook zal stralen in mijn kleed. Dus meisjes, nog eens bedankt.
groetjes Ilse

lien
23-2-2007
 Meld misbruik7-5-2007 10:23:51

Hoi ilse,

Veel bruidjes zullen zich herkennen in je verhaal... Ikzelf ben verliefd geworden op mijn 'paskleed', het was een uniek stuk dat eigelijk niet verkocht werd, maar ze hebben het voor mij toch gedaan. Nadien ben ik ook beginnen twijfelen hoor, veel zelfs, maar elke keer ik mijn kleed terugzag, werd ik er weer verliefd op. Ik had mezelf ook voorgenomen om niet rond te kijken naar andere jurken, en misschien is dit maar het beste ook, want trouwjurken zijn nu eenmaal stuk voor stuk prachtig, en het zet je enkel aan tot nog meer twijfel! Niet doen dus!

Als je dit kleed koos en al een voorschot betaalde, dan zal dit wel betekenen dat je er goed mee stond en je er goed bij voelde. Niet meer twijfelen dus!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik7-5-2007 12:26:22

Hey Ilse,

Ik sluit me aan bij de andere bruidjes. Het is een herkenbaar verhaal. Zelf heb ik ook de nodige twijfels mogen tegen komen. Het is een uur rijden voor mij naar de winkel waar ik mijn kleed heb besteld. En ineens, 2 weken later, begon ik te twijfelen! Ik zag andere jurken van andere merken, en stelde me ook de vraag of ik niet beter wat meerdere jurken had gepast. Ook begon ik ineens te twijfelen over mijn kleur (is champagne). Ik was zo in paniek dat ik nog eens ben gaan passen. En achteraf bekenene was het allemaal niets. Als ik het dan opnieuw aanhad, waren alle twijfels weg! Ook de mensen van de winkel (MiaMonta) waren heel begrijpend en behulpzaam, en hebben we bevestigd in mijn keuze.
Dus... blijf bij je eerste keuze, je zal er geen spijt van hebben. Uiteindelijk moet je bedenken dat je een goeie reden had om net die jurk te kiezen! Toch? :-)

Succes
Marijke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...