Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie brengt je naar het altaar?

3-5-2007 10:50:38
Dag bruidjes,
Wij gaan trouwen op 2 juni 2007. Het kort op.
Nu ben ik er nog niet uit of ik gewoon met mijn toekomstige echtgenoot naar het altaar ga of dat ik mijn vader mij laat brengen.
Wat doen jullie hiermee?

Marjan
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 234

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 10:54:20

Hi Marjan,

Ik zal met mijn papa naar het altaar lopen. Mijn vriend zal dan vooraan staan wachten.
Volgens mij is dit voor elke vader wel een speciaal moment, die van mij is in ieder geval super fier dat ik trouw.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik3-5-2007 10:58:08

Hey Marjan,

Wij trouwen pas volgend jaar maar ik heb al beslist dat ik wil dat mijn vader mij naar het altaar brengt. Heel traditioneel en ouderwets misschien, maar ik ga me daar het best bij voelen .

Bij deze alvast een heel mooie dag toegewenst op 2-06-2007!
groetjes,

Ilse
mei 2008

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:05:28

Dat was voor mij ook één van de eerste dingen die ik besliste: mijn papa moet met mij naar het altaar lopen. Is volgens mij véél romantischer als je bruidegom je zo ziet binnenkomen dan dat jullie samen stappen...

Els
22/09/07

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:08:28

Ik ga samen met mijn vriend binnen. Liever zo. En ons vake heeft dat ook liever. Niet te veel tralala. En voor mijn moeder is dat ook leuker, niet dat mijn schoonvader geen knappen man is hé ;-)

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:42:38

Ik ga samen met mijn vriend binnen. Ik vind dat persoonlijk raar om met mijn vader binnen te gaan. Mijn vriend komt mij al om 9h30 ophalen voor de foto's en we trouwen pas om 14h00. Dus ik vind het raar om al de ganse voormiddag samen op stap te gaan en dan aan de kerk plots apart binnen te komen.

Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik3-5-2007 12:06:48

Hallo,

wij zijn op 21/04/2007 getrouwd en mijn papa heeft mij binnengebracht in de kerk, mijn mannetje stond vooraan te wachten! Het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze, maar ik kan het iedereen echt aanraden, dit is een supergevoel zowel voor papa, voor mij én voor mijn ventje!! Hij vond het een zeer mooi moment!
Aan de bruidjes die hiervoor kiezen, dit is wel zo wat het meest zenuwachtige moment van de dag, allè voor mij was dit toch zo, maar ooo zo mooi...

Groetjes,

een gelukkig getrouwde vrouw
Stephanie
al 12dagjes

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:05:36

ik loop ook samen met mijn "toekomstige" naar voren.
We wonen namelijk al 4 jaar samen en hebben al een zoontje samen (en nu is er een tweede onderweg - uitgerekend voor 6 augustus) en we vonden het leuker om tesamen de kerk binnen te wandelen. Als een geheel :)

groetjes,

evelien
29/06/07

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:54:12

Bij ons geeft mijn papa mij weg achteraan in de kerk aan m'n ventje (we zijn al 8 jaar samen en wonen al 1,5 jaar samen) en de voorganger leidt ons dan samen naar voor...

Dus ik loop met m'n paps van het vervoer tot achteraan in de kerk, zodat iedereen ons goed kan zien: het is een klein kerkje en moest m'n ventje al binnen staan wachten en de mensen ook, dan zouden ze er niet veel van zien :-(

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 14:07:39

Hallo,

Bij mij is het niet mijn vader noch mijn ventje, maar mijn zoon van 10 jaar dat me binnen gaat leiden. Mijn ouders zijn reeds 25jaar gescheiden en ik heb er dus ook een super lieve stiefvader bij. Dus kan ik niet kiezen tussen beide, dus heb ik neutraal gegaan en mijn zoontje gevraagd. Die gaat heel waarschijnlijk apetrots zijn om met zijn mama samen te mogen binnen komen.
Liefs
Anne

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik3-5-2007 15:29:33

Wij trouwen op 05/07/2008. We zijn nu 7 jaar samen en wonen daar al 6 jaar van samen. Ik word door mijn vader weggeven. Ik vind dat zo romantisch en voor mijn vader is dat een hele eer om zijn enige dochter naar het altaar te begeleiden.
Maak van je trouwdag een dag om nooit te vergetten, dus doe waar jij je het best in kan vinden.
Groetjes, Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...