Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe pakken jullie dit aan?

  3-5-2007 10:18:50
Beste bruidjes,

Ik begin stilaan in tijdsnood te komen voor wat mijn uitnodigingen betreft... Onze uitnodiging zelf is helemaal getekend, enkel de tekst moet er nog opgeschreven worden. Maar nu wilde ik al informeren bij enkele drukkers naar prijzen. Helaas stond ik op zaterdagmiddag voor veel gesloten deuren. Nu heb ik al begrepen dat ik enkel op zaterdagvoormiddag zou kunnen langsgaan. Aangezien mijn weekends in mei heel erg volzet zijn, en ik mijn uitnodigingen in juni wilde versturen, begin ik een beetje te panikeren. Ik had mijn uitnodiging dan maar ingescand en doorgestuurd naar enkele drukkers, maar tot nog toe kreeg ik helaas geen enkel antwoord!!

Hoe pakken jullie het aan om naar drukkers te gaan, en prijzen te bekomen? Hebben jullie tips voor mij? Ik ben namelijk enkel op zaterdag vrij om mij daarmee bezig te houden!! Wie trouwens nog enkele drukkers kent in de regio kortrijk: let me know!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 472


Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:08:43

Lien,

Ik heb gewoon een halve dag verlof genomen om een paar drukkers te bezoeken. En aan de telefoon krijg je ook al heel wat gegevens. Als je enkel mailt, vrees ik inderdaad dat je niet veel reactie zal krijgen.

Els
22/09/07



Greet
24-8-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:49:07

Kan je niet opbellen om een "afspraak" te maken met een drukker. Soms kan je bij hen ook terecht na sluitingsuren (maar dan wel op afspraak). Wie weet gewoon op een zaterdagnamiddag?

Greet
24/08/2007



kim
25-8-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:27:37

Dag Lien,
geen paniek! Ik panikeer al voldoende voor ons allebei ;-) Weet m.a.w.volkomen hoe je je voelt nu...je kan inderdaad misschien best gewoon eens bellen naar de drukkerijen, wij hebben vanmorgen gebeld naar een drukkerij en mogen vanavond ook nog om zeven uur langsgaan..velen werken 's avonds op afspraak...zo kan je rustig de dingen bespreken en verloopt alles veel vlotter.
Als je speciaal een dag verlof zou nemen om te kunnen gaan, doe dit dan wel niet op een maandag want dan zijn er ook veel gesloten!
Nog heel veel succes ondertussen!
groetjes,
Kim



Veroniek

 Meld misbruik3-5-2007 15:02:03

Hoi Lien

Wij hebben een héél goede drukker in Bissegem (Kortrijk)

Je kan hem mailen en ze helpen héél graag. Best bel je eens als je je mail gestuurd hebt en je krijgt onmiddellijk informatie! Wij hebben onze proefdrukken al ontvangen en alles is in orde. We mogen er zelfs bij zijn als onze kaarten gedrukt worden! Had ik nog nooit gehoord dat dit ergens mocht! Dus volgende week gaan we gaan kijken hoe onze huwelijkskaarten gedrukt worden.

Ook wij hadden een eigen ontwerp gemaakt en er waren kleine details die nog aangepast moesten worden en dat hebben ze voor ons gedaan...

Alles is dus dik in orde! Wie is onze drukker: Fieuws & Terryn, Peperleenstraat 15, 8501 Bissegem (Kortrijk), tel. 056/37 06 81, fax 056/37 06 91, info@fieuwsenterryn.be
Als je een mail stuurt, bel dan eens met de vraag of ze het ontvangen hebben (zo doe ik het) en ze zullen je zeker met raad en daad bijstaan!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



lien
23-2-2007
 Meld misbruik3-5-2007 15:19:33

@ Veroniek:

Hoi meid, ik hoop dat je dit berichtje nog leest... Anders zal ik het in een apart bericht nog eens plakken...
Je had me al eens verteld over je drukker, en daarom had ik daar ook geinformeerd. Ik heb ze net opgebeld en ze hadden mijn mail over het hoofd gezien, maar ze gingen er direct werk van maken zeiden ze.

Hoe vallen die eigenlijk mee qua prijs? Ik vermoed dat je bij verschillende drukkers geinformeerd hebt? Zijn die zowa bij de goedkoopste? Ik heb zo echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen...

Groetjes,
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info