Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog bruidjes op 31/08/07?

3-5-2007 8:47:37
Hallo allemaal!

Zijn er nog bruidjes die huwen op 31/08/07 of rond deze periode? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen van het feest? Kheb de indruk dat wij momenteel niet echt gestresseerd rondlopen zoals anderen hier soms wel lijken te doen :-)
Wat moeten jullie nog regelen?
Wij moeten nog (normaal dit weekend) beslissen welke foto's we kiezen voor onze uitnodigingen, de champagne gaan halen in Frankrijk voor de receptie, tafelschikking (maar kan je eigenlijk pas als de gasten bevestigd hebben), mijn toekomstige moet nog een keuze voor het bruidsboeket maken (na mijn tips en voorkeuren!). Dat is het denk ik zo ongeveer...
Denk wel dat alles zal goed komen!

Alvast allemaal een mooie trouwdag toegewenst!

Groetjes,
Els 31/08/07

Els
31-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 269

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:55:21

Hey Els,
Wij trouwen op 21.09.07, dus 21 dagen na jou, en ik heb nog heeeeeel veel te doen amai .. als ik zie hoe ver jij al staat met alles. Soms denk ik , och ik heb nog tijd maar blijkbaar ben ik aan de late kant hihi. Ik moet nog fotograaf vinden alsook dj, de uitnodigingen voorbereiden want ik ga ze zelf maken, maar heb nog geen flauw idee van hoe of wat, ik moet nog het ringenkussentje maken, tja ik ben heel creatief dus doe ik zoveel mogelijk zelf, daar heb ik dubbel een voldoening aan achteraf. Ik heb wel al mijn trouwkleed gekozen , schoenen en haarstuk, maar belange nog niet het kapsel. Mijn ventje moet nog gaan zien voor zijn pak. We moeten het boeket ook nog kiezen ... ik heb de indruk dat er geen einde aan komt en daarbovenal zijn mijn toekomstige schoonouders (moeder) typische hé, heel lastig aan het doen .. ze maakt er een hel aan aan de voorbereidingen.

Groetjes terug
Anne
21.09.07

Evy
1-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 9:08:59

Hallo Els,

Wij trouwen de dag erna. Aanstaande zaterdag moeten wij naar de fotograaf voor de uitnodigingen. Hiernaast nog kostuum voor mijn toekomstige man ;o) en kleding voor de bruidskindjes, bruidsboeket, trouwringen. Ik zie enorm uit naar die dag, kan niet snel genoeg gaan ;o).

groetjes,
evy

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik3-5-2007 9:42:07

Hoi,
wij trouwen op 17.08.07 en wat wij gedaan hebben is priester - kerk - zaal regelen + foto's voor uitnodigingen + proefversies van onze uitnodiging gemaakt (we maken ze zelf). Zaterdag ga ik kijken voor een trouwkleed, en dan zondag ondertrouw. We staan precies nog niet ver... Maar ja, ik ben studente en heb nu heel weinig tijd, maar in juli en begin augustus kan ik me er van 's morgens tot 's avonds mee bezig houden hé.
Groetjes en laat ons hopen dat er nog een beetje mooi weer overblijft voor augustus en sept!
Ilse

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 10:20:08

wij trouwen op 22/9 en het meeste is in orde ze. We gaan volgende week de uitnodigingen laten drukken, nu zijn we aant kijken voor de cadootjes om mee te geven aan de gasten. Binnen 2 weken mijn kleed gaan passen, voor de rest is alles in orde. Kga juist nog een enveloppendoos en fotocollage maken in de zomer.

ja ik kijk er ook al naar uit ze. We geven binnen 2 weken een verlovingsfeestje voor de vrienden, dus bij ons is het echt een toffe periode. Ook (schoon)ouders vallen heel goed mee, ze laten ons gewoon doen. Mijn ouders brengen af en toe suggesties aan, maar tis echt tof!

groetjes
Mieke
22/09/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:01:54

Hi Els,

Wij trouwen op 16/6/2007, dus vandaag nog 44 daagjes. Ik moet zeggen dat het bij ons nu ook rustig is. We moeten enkel nog enkele details regelen. Dit zijn allemaal zaken waar we tegen eind mei aan gaan beginnen.

Zaterdag mag ik voor het eerst mijn jurk gaan passen, daar kijk ik wel naar uit. Ik moet deze namiddag nog wel eens naar Van Loock rijden om schoenen te kopen, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 17:07:09

hallo, wij trouwen 15/09 en ik ben ook helemaal niet gestresseerd... integendeel, soms wou ik dat ik al een paar maand verder was om weer wat in gang te kunnen schieten. Wij moeten nog de bedankjes maken, concreet afspreken met iedereen (fotograaf, DJ,...), bruidsboeket (maar dat doet mijn vriend), muziek voor de kerk op cd zetten en afspreken met een vriendin van mij die gaat zingen... fin ja, allemaal van die 'kleine' prullen:-)... maar stress heb ik helemaal niet... ik kijk er wel ongelofelijk naar uit!

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik4-5-2007 11:54:39

Dag Els,

Blijkbaar ben ik de enige die effectief op dezelfde dag trouwt als jij. :-)
Wij lopen ook helemaal niet gestresseerd rond hoor. We zijn een jaar op voorhand begonnen met de voorbereidingen en doen alles echt wel op het gemak. De eerste maanden hebben we enkel de zaal, de kerk, de getuigen en de dj vastgelegd en mijn trouwkleed gekocht, nu doen we zo beetje per beetje verder.
Onze uitnodigingen worden vanaf volgende week gedrukt, ons misboekje moeten we nog ineensteken, we hebben de liedjes al gekozen, maar de teksten nog niet. Mijn verloofde moet zijn kleren nog kopen, hij gaat dit doen einde juni met zijn zus. We moeten de ringen nog bestellen, maar weten wel al de welke,....

Eigenlijk nog wel wat, maar als je iedere week wat doet kom je er hé.

Hoe komen jullie eigenlijk aan die datum? Wij wilden eigenlijk 1 september maar dan was onze zaal niet meer vrij, dus zijn we een dagje naar voren geschoven.

Groetjes,
Véronique (Mechelen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...