Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 22-06-07?

2-5-2007 18:38:51
Hoi bruidjes,

gewoon om eens te kletsen over jullie hoever al staan enz! Ik ben eens benieuwd of ik het andere koppel kan vinden dat op 22-06 in de Residentie trouwt?

Groetjes
Claudia
22-06-2007

Claudia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 224

mioe
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 19:27:30

Hey Claudia,

Wij trouwen ook op 22-06-2007! Morgen nog 50 daagjes te gaan... Het begint te korten he! Bij ons is bijna alles geregeld, behalve het vervoer. We hebben voorlopig enkel een bruidswagen. Dit weekend gaan de uitnodigingen de deur uit en gaan we de misboekjes afwerken. Moeten jullie nog veel doen?

Groetjes

Mioe

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 22:05:23

hoi Mioe,

bij ons moet er toch nog veel gedaan worden, hoewel ik wel het gevoel heb dat het meeste maar details zijn. De enveloppen liggen klaar om verstuurd te worden, ik moet alleen een paar adressen nog opnieuw schrijven wegens te slordig ;-) Voor de rest moet ik nog een tweede proefkapsel doen want het eerste trok op niet veel, onze menu eens voorproeven, lingerie kopen, de eerste pasbeurt komt in zicht (21 mei), haarspulletjes kopen, een eerste afspraak met de priester volgende week (we trouwen met een rent-a-priest in de tuin), receptietafels en -stoelen huren, bloemen kiezen, bruidsboeket kiezen, bedankjes maken, afspreken met de dj, ... nog veel dus! oeps! :) Gelukkig haal ik veel ideetjes uit dit forum dus ik heb er alle vertrouwen in... alleen moet ik deze week erg lang werken (tot 19h elke dag) dus da's zo'n verloren week waarin ik niet veel kan doen hé... Maar het komt wel goed!

Krijg je al zenuwen? Ik af en toe wel! Vooral kriebels over het weer! Ik hoop maar dat al het mooie weer tegen dan niet "opgebruikt" is...!!!

mioe
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 22:19:42

Hey,

Ja ik begin me ook zorgen te maken over het weer. Laat ons hopen dat het niet regent... Waar trouwen jullie?
Wij moeten ook nog redelijk veel details vastleggen, zoals de menu kiezen, het bruidsboeket (hier mag ik me niet met moeien, maar heb toch al wat tips gegeven ;-)), nog eens een laatste afspraak met de dj, ceremoniemeester en fotograaf,... Op 18 mei mag ik ook voor mijn eerste pasbeurt. Ik zal blij zijn als het zover is, want ik ben het al een beetje vergeten hoe mijn kleedje eruit ziet... (Het is al sinds 06-10-06 geleden dat ik het gezien heb). Troost je, wij hebben ook niet veel tijd om na het werk nog veel te doen. We zitten volop in verbouwingen en willen verhuizen tegen onze trouw. Bij mij begint de stress toch wel te komen hoor. Heb er al een paar slapeloze nachtjes opzitten...Och ja, we moeten ons eigenlijk nog niet druk maken, we hebben nog wel even de tijd.

Geniet alleszins nog van de voorbereidingen!

Groetjes
Mioe

Evi
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 23:20:11

Wij trouwen ook op 22-06 en de zenuwen beginnen nu al te komen! Ik heb het gevoel dat er nog zoveel moet geregeld worden hoewel het nog de kleine details zijn. Mij vriend bekijkt dan weer alles te nuchter en vind dat er nog tijd genoeg is, hij heeft nog geen kostuum en daar begin ik me toch wel zorgen over te maken. Het komende weekend is heel druk maar het weekend daarna had hij gepland om te gaan kijken, denken jullie dat dit nog tijd genoeg is?

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 23:31:13

@ Miou: wij trouwen 's ochtends in het districtshuis in Merksem, en daarna houden we een ceremonie in de tuin van mijn broer, in Wechelderzande... om daarna met de familie een diner te doen in de Residentie in Lichtaart, met aansluitend een feestavond voor de familie en vrienden... en jullie?
Wij hebben trouwens ook bouwplannen, we zijn volop bezig met het voorontwerp... mijn ventje de bouw en ik de trouw, zo regelen we het. Schiet het wat op?

@ Evi: maak je maar geen zorgen. Voor het kostuum van mijn aanstaande zijn we 2x gaan kijken, eerst in de Inno in Schoten, maar bij gebrek aan deftig personeel heb ik niet iets naar m'n zin gevonden. De week erachter zijn we terechtgekomen in Wellens, Herentals, en daar hebben ze zóóó'n uitgebreide keuze joh, daar vind je zeker iets naar je zin! Wij hebben een prachtig Boss kostuum voor "slechts" 500€ op de kop kunnen tippen, ik heb al duurder gehoord... Mijn ventje zag er stralend uit, ik was op dat moment echt trots om zijn bruidje te mogen worden ;-)

ja het is inderdaad nog een beetje vroeg om ons echt druk te gaan maken, maar we hebben geen ceremoniemeester ofzo dus ik wil graag alles zelf tot in de puntjes regelen... helaas ben ik niet zo'n organisatietalent, maar hé, ik ben het al goed aan het leren! :-)

Groetjes
Claudia

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 16:40:47

Hallo!!!

Wij trouwen ook op 22 juni '07. Bij ons zijn de uitnodigingen vorige week vertrokken en al veel leuke reacties op gehad...Ik had mijn kleed besteld in oktober en ergens in februari had ik dan mijn eerste pasbeurt. Over twee weekjes mag ik nog een keertje gaan. De grote zaken zoals de zaal, menu, vervoer, kerk en dergelijke zijn al allemaal geregeld maar het zijn de kleine details waar het meeste werk in kruipt...
Mijn ventje vindt het wel allemaal oke,...Die laat mij gewoon doen en af en toe geeft hij eens zijn mening...
Het begint inderdaad te naderen!!! Ik hoop ook dat we die dag mooi weer hebben maar als ik terugdenk aan mijn studententijd kan ik mij herinneren dat het toch altijd mooi weer was tijdens den blok dus...

Heel veel groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!!!

Lieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...