Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe adres mooi recht schrijven op enveloppe?

  2-5-2007 14:12:11
Hallo allemaal

Ik moet dringend beginnen met onze uitnodigingen te schrijven.

Maar heeft iemand een tip hoe je de verschillende adreslijnen mooi recht kunt schrijven, zonder met potlood een lijntje te moeten trekken en dan te gaan gummen??
Hoe doen jullie dat??

Alvast bedankt hoor!

Sarah
23/06/2007

Sarah
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 6127


Loth
14-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 14:42:24

Dag Sarah,

ik heb er ook even over gedacht om lijntjes te trekken met potlood, maar ik vrees dat je plekken gaat krijgen van het gommen. Vandaar dat ik het zonder lijntjes heb gedaan, en ik moet eerlijk zeggen dat het redelijk goed gelukt is zonder de lijntjes. De meeste adressen zijn mooi recht geschreven. Een tip is om goed door te schrijven en niet teveel te onderbreken. Als je gewoon doorschrijft, is dat meestal wel recht hoor!

Veel succes!

Loth
14/7/2007



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:09:57

Hoi Sarah, wat wij doen is een kaartje of envelop leggen, en daar dan "boven" schrijven, ik moet zeggen, we zijn dit weekend ons drukwerk gaan vastleggen en hebben onze enveloppen al meegekregen en dat lukt toch vrij goed.

Succes !

Sarah
15/09/07



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:40:29

Een kaartje met dikke vilstiften lijnen in de enveloppe steken, zodat je de lijntjes erdoor ziet... Dan heb je ook niet de indruk dat 't op 'n latje geschreven is...

Mocht de envelop te dik zijn, dan zou ik de envelop op een lijntjesblad leggen (zo kun je aan beide kanten kijken waar je uitkomt...)

Hopelijk helpt 't...

Wij hebben 't erop geprint (geen miserie met lijntjes :-p) en hebben toffe reacties erop gekregen... :-D

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Sarah
23-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:51:26

Ilse, ik weet het, ik was ook grote voorstander van de adressen erop te laten drukken, maar 'k heb moeten zwichten onder druk van mijne toekomstigen en mijn moeder eigenlijk: "Das toch veel schoner als dat geschreven is!!"
Tja, 'k moet zo al genoeg strijden om mijn wil er door te krijgen, dat ik dit maar laten varen heb! ;)
Bedankt voor je tip, zal het zeker uitproberen straks!

Groetjes,
Sarah



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:55:53

Hi Sarah,

Ik heb ook gewoon een lijntjesblad in de envelop gestoken, dat is heel makkelijk werken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Jessica
10-5-2008
 Meld misbruik2-5-2007 15:57:42

Hallo,

Ik zou ook erst eens proberen met dikke lijnen te trekken op een kaartje onder/ in de enveloppe, maar als dat niet lukt, kan je misschien in plaats van potloodlijntjes, potloodpuntjes maken: zet op 1 rechte lijn telkens een 4-5-tal puntjes, niet te dicht bij elkaar, zo heb je toch eenr ochtlijn, zonder (teveel) gumwerk achteraf.

Succes!



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:35:56

Hey!

ik ben er ook mee bezig, en ik schrijf ze gewoon, zonder hulpmiddeltjes. Als je gewoon doorschrijft lukt dat heel makkelijk vind ik, dus niet te veel stressen, het zijn ook maar adressen hè, de inhoud is toch veel belangrijker! ;-)

Lies
2 en 30 juni



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik2-5-2007 17:41:35

Misschien niet super persoonlijk, maar wij hebben de adressen gewoon gedrukt. Alles gewoon netjes op eenzelfde lijn, eenzelfde grootte.

Veel succes er nog mee!



Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 18:17:26

wat een goede tips!

ik heb dit weekend de adressen op de enveloppes geschreven en moet nu een heel aantal opnieuw doen omdat het zo slordig was... ik had deze tips beter eerst gezien vóór ik eraan begonnen was duidelijk!!



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 20:12:27

Hey Sarah,

mijn vriend had een lijntjesblad ter grote van de enveloppe genomen en dan een uitsparing(uitgeknipt) ter grote van een etiket.
In dat kader heb ik dan geschreven en dan kan je van lijn tot lijn schrijven. Zonder foutjes... Veel succes

Groeten
Dolores
04/05/07



Joke
9-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:05:29

Hallo,

Ik heb een mooi lettertype genomen op computer en heb de enveloppen op de printer afgedrukt. Het resultaat is heel mooi en het is net of het PERFECT geschreven is. Heb er veel complementjes voor gekregen :)

Groetjes,
Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info