Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

auwauw schoenen inlopen

29-4-2007 14:21:38
met dit weer m'n nieuwe trouwschoenen inlopen is geen pretje! :-) Ik heb prachtige schoentjes gekocht maar wat een krengen zeg! Ik hoop maar dat ze nog goed uitrekken want als ik hier een hele dag op moet lopen ga ik op blote voeten staan dansen hoor ;-)

Maar een mooi bruidje moet pijn lijden zeker ;-) Hebben jullie dat ook zo??

Groetjes
Claudia
22-06-2007

Claudia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 526

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik29-4-2007 20:09:11

Heyla,

Ik kreeg als tip dat je met wakke kousen je schoenen een paar keer moet inlopen. Het leer zou zich dan meer naar de vorm van je voet toe gaan...

Heb het gedaan met mijn reserveschoenen voor 't dansfeest (ook steeds een goei tip) en nu nog met mijn trouwschoenen. 't zijn ook taai dingen van mij... pff...

succes alvast!
greetz Jotje
13/07/07

Katleen
10-8-2007
 Meld misbruik29-4-2007 20:48:59

Hey Claudia,

tis een verschrikkelijke job hé, heb elke dinsdagavond uitgeroepen tot trouwschoenavond, had vorige keer al pijn in de benen....
maar ja, voor die ene dag...

groetjes, katleen
10/08/07

carry
18-8-2007
 Meld misbruik29-4-2007 22:30:30

Hey Claudia,

Ook mijn voetjes doen pijn met men schoenen. Bij mij hebben ze in de winkel gezegd, dat je niet persé een hele tijd moet rondlopen. Gewoon in de zetel zitten of tv zien, is best ook goed, zo zet je schoen zich ook naar je voet, en inderdaad, nu is het al veel beter. IK heb net zitten strijken met mn schoenen aan, of proppen in mn schoenen gestoken. Gewoon een aantal keer per week je schoenen aandoen, tijdens tv helpt al zeer veel! En het is veel minder pijnlijk!

Groetjes Carry

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-4-2007 22:58:54

Hallo!

Ik zou toch wel voorstellen om in je schoenen te lopen en ze niet gewoon te dragen als je TV kijkt hoor. (Sorry Carry)

Ik heb al ondervonden dat soms schoenen leuk aanvoelen om in huis rustig meer rond te lopen, maar dat dat heel wat anders is als je ze plots in de stad draagt!

Wat ook een beetje helpt (als je lederen schoenen hebt) is kousen aan doen en de schoenen vochtig maken met alcool.
Ik heb speciaal een fles Vodka in de kast staan om schoenen in te lopen. Vodka is de goedkoopste alcholdrank met toch een hoog percentage alcol en je ruikt het niet!

En waarom koop je geen eenvoudige witte sportschoentjes voor als het feest al volop bezig is? Iedereen heeft je dan al gekeurd en bekeken en niemand die je sportschoenen zal zien. Heb ik nog al gehoord.

Veel succes met de schoenen.

Nieke

carry
18-8-2007
 Meld misbruik29-4-2007 23:17:45

Ik vind da niet erg hoor nieke,
natuurlijk loop ik mijn schoen ook in, maar als je voeten echt zeer doen, ben je al veel geholpen met ze thuis meermaals korte periodes te dragen, alvorens lange afstanden af te leggen.
Groetjes Carry

catherine
22-9-2007
 Meld misbruik30-4-2007 8:42:01

Hoi bruidjes,

Aan schoenen inlopen ben ik nog niet (ik trouw pas in september en heb nog geen schoentjes gekocht), maar ik weet wel dat er producten bestaan ,bij de schoenwinkel of schoenmaker, om het leer mee in te spuiten. Dat maakt het soepeler en dus ook iets minder pijnlijk.
Ook bestaan er speciale pleisters voor blaren in een soort gelachtige rubber. Je vind ze bij de apotheker en die ga ik zeker en vast ook meenemen op de grote dag.
Groetjes,
Cat

Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik30-4-2007 9:32:11

Heyla,

Carry heeft wel gelijk, waar ik mijn kleed heb gekocht heb ik ook mijn schoenen gevonden en zij vertelde me dat je je schoenen het beste kon inlopen door er mee te strijken. Veel strijken is dus de boodschap ;-)!

Veel succes!

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik30-4-2007 12:14:41

mij hebben ze ook de tip gegeven om de schoenen in te lopen tijdens het strijken, maar ik heb een goeie droogkast en moet dus redelijk weinig strijken ;-)
Resultaat: ben gisteren aan het stofzuigen geweest, met een korte short, panty-kousjes en m'n trouwschoenen. Schoooooooon zicht ;-)

Nu zijn m'n schoenen van satijn, en niet van leer, dus ik ga geen risico nemen door er product op te doen of het vochtig te maken, de verkoopster raadde me dat ten zeerste af.

Het ziet er dus naar uit dat m'n voetjes nog een paar pijnlijke avonden te wachten staan!

Groetjes

carla

Meld misbruik30-4-2007 15:46:27

hoi

ik heb mijn trouwschoenen 1x aan gehad voor in te lopen en kheb echt geen last gehad. ik heb er wel kousjes in aangedaan, hadden ze aangeraden in de winkel, kan wel zijn dat da helpt

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik30-4-2007 18:23:21

Hey Claudia,

Ik trouw ook op 22 juni!! Komt dichterbij he!!! Mijn schoenen liggen nog in de winkel, maar op 18 mei wanneer ik weer moet gaan passen neem ik ze mee. Ik ga ze ook thuis een beetje inlopen maar ga ook op aanraden van winkel speciale kussentjes van Compeed in apotheker halen, speciaal voor feestschoenen. Zou wel helpen naar het schijnt.

Groetjes
Debby

Patricia

Meld misbruik2-5-2007 14:38:45

Schoenen inlopen met gewoon een fijn katoenen kousje in kan wonderen doen, vind ik toch. Dan heb je zelf niet zo vlug pijnlijke voeten en kunnen je schoenen toch wat rekken en zich aan je voeten aanpassen.
En als dat niet lukt (je weet nooit hé, stugge schoenen) is er voor de dag zelf nog het volgende:
ik heb een stick van Compeed dat je op de plaatsen waar je weet of denkt pijn te zullen hebben moet mee smeren (is kleurloos, geurloos, wel wat vettig, maar tot zover heb ik nog geen vlekken gehad op schoenen), dit helpt tegen de wrijving zodat er geen blaren ontstaan, te koop bij apotheker en wrs ook wel in Delhaize/Carrefour/...
Van datzelfde merk (Compeed) bestaan ook gelplakkers die je kunt kleven op iets hardnekkiger plaatsen die echt zouden snijden, er zijn verschillende formaten en je ziet het bijna niet (je moet het dus een beetje gemikt kleven, want als het op een volledig onbedekt stuk voet is, ga je dat wel een beetje zien), helpt zeer goed ook al heb je reeds een blaar (werkt dus ook genezend en blijft dan iets beter kleven zelfs)

Dit even mijn tips voor pijnlijke voeten, of beter tegen ;-)

Patricia
01/08/2008

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 18:31:12

Patricia, bedankt voor de tip!

Ik heb ondertussen toch al een paar keer m'n schoenen aangehad en ze blijven toch behoorlijk knellen. Ik begin het gevoel te krijgen dat m'n voeten te breed zijn, want als ze uitdoe is er letterlijk in m'n vel gesneden (ik draag nochtans panty's).

Maar, elke keer als ik naar m'n schoentjes kijk denk ik, oooh wat mooi :-) Ik ben allang blij dat ik gekozen heb voor een hak van 'slechts' 5cm, ipv 8 cm!!!

En Debby, ja wat komt het snel dichterbij!! Waar trouw jij?

Groetjes
Claudia

Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik4-5-2007 14:12:37

Ik denk dat iedereen dit wel heeft, ik heb platte witte ballerina's gekocht met wat tule aan en deze snijden al even hard in mijn hiel als mijn nieuwe hakjes die ik tesamen met de trouwschoenen heb gekocht.

Ik draag ze met blote voeten, dan weet ik zeker dat ze met kousen op de dag zelf iets aangenamer aanvoelen. Ik draag ze elke week één keer op zaterdag, overal waar ik naartoe ga doe ik ze aan. Ik laat ze dan kuisen de week voor de trouw.

groetjes,

Klaartje
28/7/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...