Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Lisa die woont in Brugge

  28-4-2007 17:43:25
Hallo Lisa,
Je had reactie gegeven op mijn bericht over drukkers in regio Brugge gezocht.
Je zei da je alle drukker in Brugge bent afgelopen.
Kun je zeggen dewelke en wat de voor en nadelen waren, en welke de duurste - goedkoopste was ?
We zijn nog maar naar 1 drukker geweest en moest jij ons deze info geven over de drukkers is het voor ons een groot werk gespaard.
We zouden kiezen voor een drieluikkaart.
Alle info is dus welkom over de Brugse drukkers :-)
Alvast bedankt !
En wanneer trouwen jullie en wanneer ?
Groetjes Mieke


Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 412


Lisa
13-7-2007
 Meld misbruik29-4-2007 19:11:45

Dag Mieke,

Ik kan me niet herinneren dat ik zei dat ik alle drukkers heb afgelopen, maar ik kan je toch over 4 drukkers vertellen.
Bij ons ging het wel om een vrij eenvoudige kaart. Dus ik weet niet of het relevant is. We vroegen telkens om 100 uitnodigingen (met kaartjes en zo), 180 menukaarten, 150 misboekjes (en dan is dat bij de drukker enkel de kaft!! het kopiëren moet je dan nog zelf doen!)Let ook op : wij hebben kaarten nodig in zowel Frans als Nederlands, dat is duurder... door de extra zetplaat.
- Janssens Drukcenter: ongeveer 750 .
- D & D creations Aalter: ietsje goedkoper 695
- Bij AVA ook gaan informeren,maar niet genomen omdat je daar wel de uitnodiging kan kiezen, maar je kan het thema van de uitnodiging niet doortrekken naar menukaartje en misboekje...
- Wij hebben dan uiteindelijk voor LR-design gekozen omdat ze zelf ontwerpt en ze maakt het misboekje volledig op. Dus we krijgen ze volledig afgewerkt!
Bij haar kwam het totaal op ongeveer 600 euro. Toen zijn we maar bij haar gebleven, want de tijd dringde ook. Maar misschien heb je nog goedkoper?
Als jullie minder uitnodigingen nodig hebben, dan zal het in ieder geval minder duur zijn!

Groetjes,

Lisa

P.S.: ons burgerlijk huwelijk 7/7/7
ons kerkelijk huwelijk en feest 13/7/7
En jullie?



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik30-4-2007 8:05:46

Hey,
Bedankt voor je reactie en uitleg.
Wij trouwen voor de wet op 30 juni en houden ons feest op 8 september.
Groetjes Mieke,
en nogmaals bedankt !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info