Terug naar overzicht
Hallo,Van prijzen heb ik geen idee. Maar Selmark is zeker te koop bij lingerie RIA in Westmalle. Heb er vorige week nog een setje gekocht. Was rond 100 euro, maar was alledaags, dus weet geen prijzen van speciale setjes.GroetjesEls 07/07/07
ClaudiaIk heb ooko net even gekeken op het internet. Prachtige collectie, heb ineens de verkoopadressen gevraagd. Ik ben van Berchem dus ik laat je nog wel iets weten. Ik dacht dat ze het wel bij Inno zouden hebben maar na controle van de website staat het merk er niet tussen. GroetjesMieke06-10-2007
Hoi,Ik heb ook mijn lingerie van selmark gekocht. Was Bij E&R in Beverlo (wat ver voor je denk'k).Heb voor een straplass bh, string, jartellengordel en kousen iets van een € 140 betaald. Veel succes!Groetjes,Katrien18-08-2007
Claudiaik heb het volgende aangekregen:JOLICOR, DIKSMUIDELAAN 143, 2600 BERCHEM. Groetjes Mieke
Hallo Miekebedankt voor de tip! Ik heb ondertussen zelf ook een adressenlijst gekregen, maar ben terug aan het twijfelen... toch bedankt! GroetjesClaudia
ClaudiaNog andere adressen gekregen van de beurt in en rond antwerpen. Zou je deze hier kunnen plaatsen. Ik wil deze lingerie wel eens in het echt bekijken maar in de opgegeven winkel loop je niet snel even binnen en buiten. Alvast bedankt!Mieke