Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkaartjes

  24-4-2007 18:47:37
helaba bruidjes,

nog 108 dagen en het is zover, dus beginnen we aan de uitnodigingen, we hebben een kaartje naar onze keuze gevonden maar er kan niet veel tekst op, dus weten jullie leuke tekstjes?
Help mij, help mij, uit de nood....

Katleen
10/08/07

Katleen
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1025


Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik24-4-2007 19:07:40

kijk eens op www.buromac.be
heb daar ook mijn ideeen opgedaan



Nathalie

 Meld misbruik24-4-2007 21:05:15

Geacht Trouwkoppel,

Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.
Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.
Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.

Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be
Omdat het gewoon goed moet zijn.

Succes met jullie voorbereiding.

Nathalie Meirezonne



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik24-4-2007 22:46:31

In welk genre had je gedacht van tekst?

groetjes Jotje

Ps : beu die reclame...



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik25-4-2007 8:34:00

Ik ook, ga weg met die reclame!!

Wij hebben als tekst ongeveer:

x en y

stappen op 00-00-0000 in het huwelijksbootje.

Om 00.00 uur geven wij elkaar het JA-woord in het gemeentehuis van x.

Ons huwelijk zal om 00.00 uur in x kerkelijk ingezegend worden.
We zouden het fijn vinden als u hier getuige van kon zijn.

Vanaf 00.00 uur bent u van harte welkom op ons huwelijksfeest
dat zal plaatsvinden bij x in y.

Bij verhindering zouden wij graag voor 00-00-0000 een seintje van u ontvangen.

Ons adres:
xxxxxxxx

cadeautip: (envelop)



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik25-4-2007 9:01:00

Onze uitnodiging is slechts iets groter als een adreskaartje. Wij hebben er alles opgekregen, niet zoals een standaard uitnodiging, maar we hadden het graag iets "losser":

Aan de voorkant van het kaartje:

Kleine foto's en onze namen en datum

Aan de achterkant:
ons adres

Wat?: Wij trouwen
Wanneer?:Datum, tijdstip, kerk
Feest?: Natuurlijk! We zien jullie graag op ons drinkfeest vanaf 20.30 uur in zaal...

Belet?: tel nr°


Als je het zo leest lijkt het misschien wel gek, maar eerlijk gezegd vind ik het best wel geslaagd!

Succes ermee!



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik25-4-2007 12:22:23

wij kregen ook de info ivm ons avondfeest niet op onze uitnodiging dus hebben we zo'n kaartje toegevoegd en daarop staan alle gegevens ivm het avondfeest.

groetjes

evelien



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik26-4-2007 11:46:58

Heyla,

Normaal komt op de annonce enkel de kerk of wet en wanneer dit plaatsvind. Daar heb je zo heel veel plaats niet voor nodig en dan voeg je kleine kaartjes bij met info over de feestzaal en dergelijk...

Hebben alles zelf gefabriceerd en 't begint vorm te krijgen!

succes! Jotje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info