Terug naar overzicht
Wij trouwen ook op vrijdag en twijfelen nog om om 18u00 of iets later receptie te geven. Die duurt anderhalf uur, waarvan in het laatste halfuur de mensen toekomen die voor het avondfeest komen en die een kleinere receptie krijgen (één glas en paar hapjes). Dan start het feest rond 20u en bij ons zou ook rond middernacht de openingsdans kunnen (wij hebben voorgerecht, ev sorbet, hoofdgerecht en dessertbuffet).Kan natuurlijk zijn dat elke zaal op een andere manier zn feest indeelt hé, en zal ook afhankelijk vh aantal gasten zijn (bij ons voor avondfeest maar rond de 50-60).Patricia01/08/2008
wij zijn met 110 pp.en ik weet dat ze in de zaal goed zullen doorwerken om alles op tijd te serverenmaar ik ben wat bang dat de gasten het te lang zullen vinden de tijd aan tafel en misschien niet lang meer blijven om te dansengroetjes lore
HoiOok wij trouwen op een vrijdag.Bij ons is de eerste receptie om 17.30 en om 19.30 komen de mensen van het avondfeest toe. Ook een glas en een paar hapjes en dan aan tafel. Tegen 21.00 begint is bij ons iedereen bezig met het voorgerecht. (wij hebben voorgerecht, soep, tussengerecht, hoofdgerecht en dessertbuffet) Bij ons is ook de planning om om 24.00 op de dansvloer te staan.GroetjesVeroniek20 07 2007PS. Patricia jij trouwt op mijn verjaardag, dus nu weet ik ook dat ik volgend jaar verjaar op een vrijdag ;o)
Dag Annelore,Wij trouwen eveneens op een vrijdag en gaan desondanks beginnen om 18u, we hebben een kleine aperitief met wat schuimwijn, fruitsap en hapjes en dan gaan we aan tafel.Bij ons wordt de soep aan tafel geserveerd en verder zijn het landenbuffetten, koud en warm.Het dessert (ijstaart) wordt rond 21u15-21u30 aan tafel geserveerd wanneer ook de gasten van het avondfeest zijn gearriveerd.Uiteindelijk duurt het hoofdgerecht het langst hoor, de soep laten wegvallen zal je ongeveer een klein half uurtje besparen, afhankelijk van hoeveel volk er komt bij jullie.Als je nog zaken wil weten hierover, ik heb zelf 4 jaar (weekends en 1.5jaar vast) in een feestzaal gewerkt waar dikwijls feesten doorgingen, dus aarzel niet iets te vragen.Groetjes,Véronique
Hallo,Wij trouwen ook op een vrijdag.(begint te korten nog 38 dagen) In de zaal had men voorgesteld om om 18u te beginnen met de receptie en 19u aan tafel te gaan omdat we een uitgebreide menu hebben. Maar het is een vrijdag en er zijn mensen die niet altijd verlof kunnen nemen dus heb ik de receptie om 18u30 gezet en om 19u30 aan tafel. Ons menu bestaat uit koud voorgerechtje, soep, warm voorgerecht, sorbet, hoofdschotel en dessertbuffet. Het dessertbuffet duurt het langst omdat 103 personen moeten aanschuiven en soms 2x gaan. Maar men heeft mij beloofd dat we om 24u de openingsdans kunnen doen.Ik vind dit ook een beetje lang maar bij ons in de familie zijn de trouwfeesten toch altijd zo al verlopen.Pat010607
Veroniek, wat leuk dat ik zal trouwen op je verjaardag.Voor jou zal het rapper daar zijn hé, ik moet nog een jaartje langer wachten.Hebben jullie een site of zo? En waar gaat de trouw door als ik vragen mag?Patricia01/08/2008
Hey Annelore,Wij trouwen ook op een vrijdag, 22 juni 2007. Bij ons komen de avondgasten toe om 19h30. Rond 20h30 zullen we aan tafel gaan en enkel voorgerechtje (garnalencocktail) en de soep worden aan tafel geserveerd. Daarna kunnen de mensen aan kraampjes hun gerechten halen. Daarna wordt alles wat nog over is samengezet op een centrale plaats, mensen kunnen dus als ze nog zin hebben hele avond iets halen (wordt warm gehouden). Rond 22h30 plannen we dan de openingsdans en is de dansvloer geopend. Om middernacht volgt dan de ijstaart en daarna is er ook nog een kaastafel en dessertenbuffet. GroetjesDebby220607
van mijn zus was het desserbuffet en ijstaart maar rond 1u, en eigenlijk vonden we dat niet laat. We begonnen zelfs al om 19u30. Aangezien we dezelfde zaal hebben denk ik dat dat van ons ongeveer hetzelfde zal zijn. De tijd vliegt eigenlijk en als er vrienden nog het een en ander uitsteken met de cadeau... . Ik denk dat je je gewoon geen zorgen moet maken. Zolang je je amuzeert is het goed!
Hey, onze receptie begint om 17.00 uur. aan tafel gaan we om 19.00 uur en men heeft mij verzekerd dat we om 22.00 ten laatste kunnen beginnen aan het dansfeest. dus dat is wel wat korter.Bij ons zal het zijn: 2 voorgerechten Warm buffetkoffie met versnaperingenbruidstaartdessertbuffeten dan dus de openingsdans om 22.00 uur.veel succeshttp://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl 23/06/07
Geacht Trouwkoppel,Proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.Natuurlijk wil je dat jullie dag perfect gaat verlopen daarom zijn jullie ook al zo vroeg met alle voor bereidingen begonnen.Bespreek ook op tijd de fotograaf want het zou jammer zijn dat die mooie herinneringen later minder mooi blijken te zijn dan verwacht.Neem geen risico en neem eens een kijkje op onze site. www.fotomeirezonne.be Omdat het gewoon goed moet zijn.Succes met jullie voorbereiding.Nathalie Meirezonne
Hey,Wij trouwen op een zaterdag maar de indeling van onze avond is precies hetzelfde als van u.Dat lijkt mij perfect hoor.Ik zou die soep zeker niet laten vallen.Groetjes, Sissi