Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanspreking omslagen

  19-4-2007 12:16:16
Hey,

Het begint een beetje te korten en ben gisteren mijn omslagen gaan halen.
Nog eventjes over de aansprekingen. Wat schrijven jullie op de omslag bij personen (vb. collega's) waar je niet van weet of ze een partner hebben?

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

sabrina
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1120


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik19-4-2007 12:45:14

Sabrina,

Wat ik zou doen als ik het niet weet is een e-mail sturen naar die personen / of persoonlijk vragen / bellen om te vragen of ze een partner hebben.



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik19-4-2007 12:48:49

Ik zet bv. Mevrouw Marleen De Mot en partner.

Groetjes,
Fieke x
7/07/2007



Els
22-9-2007
 Meld misbruik19-4-2007 13:31:42

Ik zet ook; Meneer X en partner, MevrouwY en partner,Juffrouw Z en partner. Niets zetten is precies zeggen dat ze enkel alleen mogen komen en tegen dan hebben ze misschien wel een relatie.
Bellen of mailen zou ik ook niet doen, vind ik een beetje raar. Ik probeer ook de adressen die niet volledig zijn via-via te krijgen en het niet aan de mensen zelf te vragen.

Els
22/09/07



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik19-4-2007 14:30:52

ik heb voor iedereen hetzelfde:

De heer & Mevrouw
Achternaam heer Voornaam - Achternaam Mevrouw Voornaam

Wist ik de partnernaam niet:
De heer & Mevrouw
Achternaam heer Voornaam (& voornaam Mevrouw)

Of Mejuffer natuurlijk é ;)

Kende ik de mannelijke partner niet, dan werd 't:

Mejuffer & de heer
Achternaam Mejuffer Voornaam (& Voornaam heer)

En dit omdat 't automatisch uit Excel kwam :-s
Ik heb er geen negatieve reacties op gekregen, dus ik denk dat dit echt geen struikelblok is hoor :-D

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik19-4-2007 17:33:44

Ik ga daar mij eigenlijk niet echt zorgen in maken (bvb. of het nu juist iq qua etiquette of zo). Ik denk dat het zoiets zal worden:
Als het een koppel is en ik de namen weet ga ik schrijven:
Dhr. en Mevr. Janssens-Pieters

Indien ik de achternaam van de partner niet weet:
Dhr. Janssens Piet en An
Mevr. Janssens An en Piet
(idem Mej.)

als ik de naam vd partner echt niet weet schrijf ik er gewoon '& partner' bij.

Da's nu eens iets waarin ik mij echt geen zorgen maak ;-)

Jessika 27/07/07




Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik19-4-2007 18:57:18

Wij wilden het niet te formaal. Wij hadden gewoon nonkel x en tante y, Bij vrienden zonder partner gewoon de voornaam en achternaam en vrienden met partner voornaam x en voornaam y. Bij collega's naam + partner



Inge
23-6-2007
 Meld misbruik19-4-2007 19:50:11

ik zit ook met dezelfde vraag verveeld! :-) maar ik vind als je schrijft.. 'en partner'.. dat vind ik zo onpersoonlijk!

ik denk dat ik het eerst aan de persoon zelf ga vragen, hoe haar/zijn partner noemt!daar voel ik mij het beste bij!want stel dat die persoon ooit al over haar/zijn partner verteld heeft..en jij weet het niet meer!ohh genant gewoon :-) dus nu kan je vragen...hoe noemt hij/zij weer? iedereen zal dit wel begrijpen

veel succes ermee :-)



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik19-4-2007 21:03:06

wij hebben de omslagen ook heel "losjes" geschreven.

vb: tante x en nonkel y
wim & ine
joerie en vriendin

Bij de meeste mensen weet je gewoon hoe hun partner noemt, bij collega's hebben we het gewoon gevraagd en bij mensen die je nog maar weinig ziet, maar om de een of andere reden er toch graag bij hebt die dag, schreven we gewoon "en vriendin".

succes!



Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik21-4-2007 11:34:28

hello,
bij mensen die we goed kennen zijn we vrij losjes geweest, bij de rest gwoon dhr en Mevr. beetje saai maar ja... :-)
Proficiat he, je trouwt op dezelfde dag als wij, mijn enveloppen zijn ook al geschreven, woensdag om onze uitnodigingen en dan versturen... komt idd dichterbij en ben er niet kwaad om.
Geniet alvast nog van de voorbereidingen en des te meer van je dagje
Lieve groetjes

Mieke
7/7/7


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info