TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
12-5-2007
|
19-4-2007 10:49:26
Moet je niet tussen nu en de trouw eens naar een feest? Om dan eens een ECHT proefkapsel te laten proberen...
Want wat je nu beschrijft, klinkt niet echt als een proefkapsel, maar een probeersel...
Ik heb eerst aan de telefoon uitgelegd wat ik verwachtte van het kapsel, zo wist ze al wat ze ongeveer nodig ging hebben (ik wil speelse krullen en halfopgestoken) en bij de afspraak zelf had ik enkele foto's mee van de kapsels die ik mooi vond (met krullen en halfopgestoken) Het was ook nog niet 100% omdat ze er nog een draai moest aan geven (mijn vriend mocht 't nog niet zien ;-) ) en de accessoires er nog niet inzaten , maar wel al zeer mooi...
Had je een foto mee van wat je verwacht? Zo weet je kapster ook beter waar ze moet op letten é... ('t zal nooit 100% op de foto lijken, maar 't zal dan wel meer je ding zijn)
Ik zou toch nog eens naar je buren gaan om eens grondig te bespreken wat je verwacht en eens een ECHT (blijvend) proefkapsel te doen...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
19-4-2007 10:57:09
Hallo Claudia,
dat is inderdaad een hele vervelende situatie, eerlijk gezegd zou ik het niet durven om te veranderen...maar anderzijds moet je echt wel doen wat jou het beste lijkt voor die dag...
je wilt er stralend uitzien en gelukkig zijn!
Ik heb bij mijn kapster 2 keren een "proefkapsel" laten doen, maar dit was om te weten hoe goed mijn haar bleef zitten enzo... ze liet altijd ervoor zien hoe ze t ging maken ongeveer, dat zag er goed uit...en dan maakte ze iets anders ervan als proefkapsel zodat niemand het op voorhand zou zien... Dat vond ik wel goed, maar anderzijds heb ik nog nooit tegoei gezien hoe het eruit zal zien... Maar dan kon ik wel ondervinden hoe stevig het bleef zitten, en daar ben ik enorm tevreden over...ik kon er gemakkelijk 4 dagen op slapen...
Heeft nog iemand dit?
2 juni is mijn volgende pasbeurt van het kleed... ik heb ook accessoires meegekregen voor mijn haren, zou ik dit toch die dag dan eens definitief laten testen in mijn haren en zo mijn trouwkleed gaan passen? Want ik heb echt schrik dat ik dan iemand tegenkom die ik ken...
Groeten, Nathalie 07/07/07
|
|
Lieve
1-9-2006
|
19-4-2007 11:18:20
Hey meisje,
Ik herken je verhaal heel goed. Ook ik ben voor mijn huwelijkskapsel naar de kapper achter de hoek geweest. Toen ik thuiskwam met mijn proefkapsel, vond ik het zo lelijk dat ik de hele dag heb lopen huilen. Veranderen kon niet meer, want dit gebeurde twee dagen voor het huwelijk en het was te laat om nog iemand anders te engageren.
Ik heb er digitale foto's van gemaakt en deze met mijn commentaren doorgemaild naar de kapster. Er was geen tijd meer om nog een proefkapsel te laten maken en de dag van ons huwelijk ben ik dan ook met een heel klein hartje naar haar toe gegaan.
Het was ronduit prachtig! Het was alles wat ik ervan verwacht had, en ik heb heel veel complimentjes gekregen over mijn haar.
Ik zou je dus de raad geven om het eens met je buren te bespreken en nog een proefkapsel te doen. Vertel hoe belangrijk het voor jou is en hoe ongelukkig je was met je eerste proef... Ze zullen dat wel begrijpen en appreciëren dat je het nog eens wil proberen. Wél met alles erop en eraan zoals de dag zelf, anders komt het misschien weer los enzo.
Als het dan nog niet is wat je wil, zou ik toch iemand anders aanspreken. Maar zo zorg je toch een beetje voor de lieve vrede...
Laat je ons weten wat je doet? Lieve
|
|
pascale
14-4-2007
|
19-4-2007 11:30:05
Hallo,
Ik heb ook mijn proefkapsel gekregen 2 dagen voor onze trouw. en ik moet jou eerlijk zeggen ik vond het ook niet zo mooi. Maar men kapster zei wel op de dag zal het beter gaan met lak en vaster zetten en ik zag er hoop in. dus nu zaterdag geleden ben ik gehuwd met het kapsel van men dromen.ik heb zelfs gezeten in een open auto en dacht dat men kapsel daardoor ging los komen. Niets van dit alles. Iedereen die mij gezien heeft vonden het zo mooi. Dus niet getreurd op de dag zelf zal het er perfect zijn.Neem het van mij aan. Een gelukkige getrouwde Mevr Demeestere
|
|
Christel
30-6-2007
|
19-4-2007 15:20:26
dag Claudia
amai niet gemakkelijk Tis toch nogal iets hé met die voorbereidingen, stress dat een mens daarvan krijgt. Tis inderdaad een moeilijke en delicate situatie, zeker omdat het buren zijn, en die dj dan nog...
Moest ik van jou zijn zou ik toch terug bij de buurvrouw gaan maar dan mijn haar twee dagen op voorhand wassen, dan schuift het niet meer, en een zeer duidelijke foto meedoen van hoe jij het wil Doet ze het goed, des te beter, valt het dan nog tegen ja, sorry dan, dan kan jij er ook niks aan doen hé dat zij haar stiel niet goed kent..dan heb je ze de kans gegeven...
en laat ons weten hoe het was hé groetjes Christel
|
|
Claudia
22-6-2007
|
19-4-2007 15:42:31
bedankt voor jullie berichtjes... het deed me toch wel nadenken hoor.
Ik denk dat ik toch nog eens ga voor een proefkapsel-tryout, op de dag van mijn eerste pasbeurt van m'n trouwkleed. Dan moet ze het wel helemaal opsteken zoals ze het op de dag van de trouw zou doen, en dan kan ik zien of het echt wel goed is, en eventueel bijsturen. En als het dan nog tegenvalt, denk ik dat ik gewoon eerlijk ga zijn. Blij zullen ze er misschien niet mee zijn maarja dan heb ik het wel 'eerlijk' gespeeld he... en dan heb ik nog een maand de tijd om een nieuwe kapper te zoeken. Dat moet wel lukken denk ik.
Bedankt voor jullie suggesties!!
|
|
pascale
14-4-2007
|
19-4-2007 18:32:22
hey,
Nog ik eens,Dit was ik vergeten te zeggen. bij men proefkapsel was het vers gewassen en bij de dag zelf heb ik het zelf de dag voordien moeten wassen en drogen.allé folume moeten inbrengen. Dan is het zo vers en zacht niet meer en gaat het stukken beter. Als ik jou was Claudia zou ik het de dag voordien wassen en het haar zeggen. Zij kan het nog altijd in model brengen. Veel succes. Groetjes van Mevr.Demeestere
|
|
Inge
23-6-2007
|
19-4-2007 19:44:01
amai vreselijke situatie!!maar voor alles is er een oplossing he!!kan je geen uitvlucht verzinnen..dat iemand van je werk ook kapster is (na de werkuren) dan ga je stiekem naar de andere kapper!het is maar een ideetje!ik vind..het is wel de mooiste dag van je leven!!
of anders...zeg gewoon oprecht je mening tegen je buurvrouw!iedereen heeft een verschillende smaak!en zeg haar dat je het liever zus en zo hebt.ze zal het misschien wel begrijpen!succes ermee!!
|
|
Claudia
22-6-2007
|
20-4-2007 9:13:35
ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en toch nog voor een tweede alternatief gekozen:
ik ga een proefkapsel doen bij die andere kapper, en zien of zijn kapsel/creatie erg lijkt op die van de buurvrouw. Mijn haar is heel dun, en halflang (schouders) dus heel veel kanten kan je er niet mee uit. En als het resultaat me bevalt, neem ik daar voldoende foto's van, en laat het aan de buurvrouw zien, zodat zij hetzelfde kan doen!
De reden waarom ik niet in de eerste plaats voor die kapper kies om dat ik bij hem moet bijbetalen als ik vroeger wil komen (??!!). Hij opent pas om 9u en m'n trouw is al om 9.30. Als ik om 8u al bij hem wil zijn moet ik 10€/extra per uur betalen!! Daar ga ik dus niet mee akkoord.
Maar, ik ga het toch zo proberen, en fingers crossed hee!!!
Ik heb er alleszins terug wat meer vertrouwen in... :)
groetjes en bedankt!
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|