Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  18-4-2007 14:28:09
Hallo allemaal,

Ik ben vollop bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen. Maar ik zou voor de zekerheid toch nog eens willen weten wat er zeker allemaal op de uitnodiging moet staan. Kwestie om niets te vergeten. Wat staat er dus bij jullie allemaal genoteerd?

Bedankt,

Melissa

Melissa
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 952


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik18-4-2007 14:41:22

dag Melissa

Wij hebben de onze ook zelf ontworpen en echt, ik was eerst ons adres er vergeten opzetten en de duurtijd van de receptie..
Sjans dat sommigen dat gezien hadden !

Dit staat er bij ons op:
Op 16 juni geven Christel en Jimmy elkaar hun Ja woord
We zouden het fijn vinden indien u erbij kon zijn

Dan vermelding : uur stadhuis+kerk

en onderaan onze gegevens en ons adres+ons website

Op het klein kaartje dat erbij zit staat:
U bent vriendelijk uitgenodigd op de receptie die doorgaat van ..uur tot ...uur in Hof ten Bosse + adres

of " uitgenodigd voor avondfeest" in hof ten bosse vanaf ...uur+adres

en dan daaronder
gelieve te bevestigen voor die datum
op....tel.nr of e-mail

en ook de cadeautip

wij hadden als cadeautip een tekstje gemaakt dat we graag een envelopje zouden krijgen, ons rekeningnummer niet bijgezet
Nu blijkt dat veel mensen wel graag een rekeningnummer hadden zien staan....

Veel succes ermee!
groetjes
Christel



mieke.
27-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 14:53:46


ons adres,
plaats van plechtigheid,
adres ouders,
kaartje met route naar feestzaal,
cadeautip

dat zal het wel zo'n beetje zijn denk ik...
als jij nog iets weet, zeg het dan maar want wij zijn ook bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen.

Groetjes






valerie

 Meld misbruik18-4-2007 21:50:44

Wij zetten er ook nog de namen op van onze ouders; kwestie van respect omdat zij een groot deel van het feest betalen.

Het gemeentehuis zetten wij er niet op omdat we dat liever intiem houden. (de kerk staat er wel op)


Groetjes, Valérie
26 mei 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info