Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zo lang nog !!!!

17-4-2007 14:38:14
hier nog 129 dagen

soms denk ik pff nog zo lang
andere momenten denk ik het zal wel snel 24/08 zijn

hoelang is het nog bij jullie?
hebben jullie nog veel voor te bereiden?
groetjes lore

annelore
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 284

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 14:52:00

Hallo,
Ja op een bepaald moment heb je zoiets van pff, zo lang nog. Bij ons is het nu nog 59 dagen. 'k Moet zeggen, nu gaat t toch al sneller.
Wij moeten enkel nog de menu bespreken, en dan wel nog eens iedereen contacteren voor de laatste puntjes op de i. Zoals Dj, fotograaf, ceremoniemeester, ...
Groetjes en nog veel succes!
Mieke
15/06/07

lien
23-2-2007
 Meld misbruik17-4-2007 14:55:10

Hallo Annelore,

Ik ben getrouwd op 23/02/07, maar op 25/08 (één dag na jij dus), geven wij nog ons groot huwelijksfeest. Wees gerust, het lijkt verder dan het is.
Ik ben momenteel zo aan het denken: mei komt dichterbij, dan zijn er veel vakantiedagen en zal de maand rap om zijn. Dan zijn we al juni! En eens juni voorbij is, is het al zomer...

Ik ben momenteel bezig met mijn uitnodigingen. De tekst is vertaald, de uitnodiging is getekend, nu nog een drukker vinden, want ik wil ze begin juni versturen. Wanneer verstuur jij trouwens je uitnodigingen??

Voor de rest is het nog wat afwachten en ben ik met niet zo veel bezig, die uitnodigingen zijn momenteel het belangrijkste.

Geniet van elk moment nog, want het is met een vingerknip voorbij...

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik17-4-2007 15:22:30

Hey!

Bij ons is het ook nog een poosje... wij trouwen op 07/07/07, maar ik ben al klaar met bijna alle voorbereidingen, dus nu begin ik ook af te tellen...

nog 11 weken ...

Ik moet enkel de tafelversiering en een enveloppendoos maken of iets verzinnen...
De grootste en belangrijkste dingen zijn al geregeld gelukkig!

Groetjes,
Nathalie

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik17-4-2007 15:40:57

Hoi Annelore,

Geloof me, eens onder de 100 dagen vliegt het voorbij! bij ons nog 18 dagen op de teller nu, dus het komt echt wel heel dichtbij.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:00:03

Hallo Annelore,

Wij moeten nog 60daagjes wachten. De meeste zaken zijn nu allemaal al geregeld en nu zijn we enkel nog met de details bezig.
We zijn 24maart al voor de wet getrouwd, dus we hebben al een belangrijk deel achter de rug.
Nu voor de rest nog wachten tot 16/6.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:00:47

Hoi Annelore,

bij ons nog 151 dagen, maar ik vind dat de tijd abnormaal snel voorbij vliegt, ik heb zoiets van, nog zoveel te regelen, en zo weinig tijd ...

Vanavond hang ik mijn lintmeter op, dan kan ik beginnen knippen :-)

Nog veel aftelgenot !!

Sarah
15/09/07

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik17-4-2007 16:44:23

Hoi,

Wij trouwen op 18 augustus, een weekje voor jullie dus.
Ook ik denk soms...nog zo lang...
Maar we zijn ook met de bouw van ons huis bezig (hopen 1 augustus in te trekken), dus ook daar kruipt veel tijd in.
Volgens mij gaat het toch sneller daar zijn dan we soms denken...

Groetjes en nog veel succes,
Katrien

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-4-2007 19:10:59

Hallo,

bij ons is het nu nog 115 dagen. Wij tellen al af van meer dan 500. Dus nu vind ik het toch dichterbij komen. Het grappige is, in het begin van onze verloving reageerde iedereen van 'oh, zoooo lang nog' en als we de mensen nu tegen komen horen we van'het zal er rap zijn, het is echt niet lang meer'. Wij hebben nog wel wat werk. Ik moet nog uitnodigingen maken, definitieve gastenlijst, cadeau's voorzien, misboekjes maken, kostuum en schoenen voor de bruidegom zoeken, suitekleertjes voor de bruidsjongens, gastenboek kopen, tafelschikking, en waarschijnlijk nog wat dingetjes die ik vergeet. Ondertussen zijn we ons huis aan het verbouwen en moeten we voor 1 juni verhuizen. Druk, druk, druk dus. Maar het zal wel goed komen. Nu mag het van mij er toch ver zijn dat ik kan genieten van de dag en de huwelijksreis.

Groetjes,
Isabel
110807

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik18-4-2007 8:34:25

Hallo,

Bij ons is 't nog 24 dagen...
We tellen al af van ongeveer 450 dagen... ;-)

Veel voorbereiden moeten we gelukkig niet meer. Enkel nog tafelschikking eens we alle bevestigingen binnen hebben en de tafelnamen en kaartjes maken...
En nog 'n paar misboekjes samensteken... (dan natuurlijk nog alles ophalen, maar dat is maar voor de laatste dagen)

Zaterdag is 't onze vrijgezellenavond :-D Dan een weekendje om tafelschikking te doen en de week erna is 't schieting en de zaterdag daarna is 't onze grote dag... Woehoe!!!

Die 129 dagen zijn voorbij voor je 't weet hoor... Geniet ervan :-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Patricia

Meld misbruik18-4-2007 8:35:03

Ik trouw pas op 01/08/2008 en ik weet al van begin 2006 dat we dan willen trouwen.

Voor mij ist dus nog superlang. De zaal ligt al vast, al de rest moeten we nog beginnen. Volgende zal DJ vastleggen zijn en op 01/08/2007 de gemeente.

Veel plezier met de laatste voorbereidingen voor de meesten hier en een mooie dag gewenst.

Patricia

Els
26-5-2007
 Meld misbruik18-4-2007 10:17:05

Hey Annelore,

Je zal er nog van verschieten hoe snel je trouwdag er zal zijn. Ikzelf had grosso modo 565 dagen voor de boeg, ondertussen zijn het er nog maar 38!
Echt het vliegt (hoewel ik nu ook wel toegeef dat 26 mei er echt wel mag aankomen ;-)
Langs de andere kant besef ik dat dit het einde betekent van een fijne verlovings- en voorbereidingsperiode :-(
Dus, ik zou zeggen geniet ten volle van deze leuke tijd!

Veel plezier nog,
Els
26/05/2007

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik18-4-2007 11:16:52

hey dames,

ja je hebt gelijk
en ik kan dan nog niet klagen
want wij zijn pas van begin maart verloofd
dus lang voordien was het niet
succes met de voorbereidingen
groetjes lore

Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik18-4-2007 11:45:44

Hey,

Bij ons begint het nu allemaal heel erg dicht bij te komen:
Nog 39 dagen en het is zo ver.
Zo goed als alles is geregeld, we moeten nog een huwelijkskaars gaan kopen en het gastenboek nog. Verder nog ff iedereen opbellen (fotograaf, dj,...) om te horen of alles nog steeds in orde is, en dan zijn wij er helemaal klaar voor!!
Ik kijk er met spanning naar uit ... :-)

Groetjes
Jessie 26/05/2007

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 12:41:38

hallo, ook ik tel dagen af hoor, wij trouwen 18 augustus, geduld is mooie deugd ......
SUCCES
Véke

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik19-4-2007 10:28:54

Heyla,

je zette me aan het tellen ;-) nu moest ik gewoon weten hoelang het nog was tot onze trouwdag, want normaal tel ik enkel het aantal weken...en dat is nog zat genoeg, nog 11 weken eer het 07/07/07 is. Dat komt uit op 79 dagen...pfff toch nog lang want alles is bijna al geregeld, en kvond dat net zo tof om de tijd om te krijgen al dat geregel...we zitten ook ondertussen met de bouw, dus toch druk genoeg eigenlijk...maar ik geniet van die drukte omdat het niet stresserend is als je op tijd begint.

Toen ik toch aan het tellen was heb ik ook maar eens laten uittellen op internet hoelang wij al ongeveer verloofd zijn en hoelang we al voor de wet getrouwd zijn:

489 daten getrouwd al voor de wet :-)

Nog 79 dagen tot trouw voor de kerk

Al 639 dagen verloofd :-)

Groetjes,
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...