Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FEESTZAAL

11-4-2007 13:50:27
hallo bruidjes
heeft er iemand ervaring met restaurant feestzaal casy in vlezenbeek?
groetjes
véke

VERA
18-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 497

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 11:16:45

ja, ik woon eigenlijk een straat verder. Wij zijn heel tevreden van de cazy. We zijn daar al vaak geweest met oudejaar, jubileum, trouw.

Daar is echt alles in orde. Het eten is er niet exclusief, eerder gewone kost, maar toch wat anders. Het is er super lekker en je krijgt er meer als genoeg op je bord.

Ze doen ook traiteur en dat is ook super lekker. De eigenaars zijn ook heel vriendelijk en een goeie bedieneing. Er is ook een speeltuin voor de kinderen. Juist niet zoveel parking maar als je eventjes rond de kerk rijdt vind je wel plaats.

Wij wouden het daar niet doen omdat we daar al zo vaak zijn geweest. Maar anders zeker doen.

groetjes
Mieke

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik12-4-2007 12:01:36

hallo mieke,
hartelijk dank voor je reaktie
wij zijn wel al paar keer gaan eten en altijd tevreden maar we hebben nog geen feest gehad daar, ik denk ook dat het oke zal zijn, als je op 18 augustus ne limo ziet komen dan zijn wij het
groetjes
véke

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 13:50:16

ik zal staan kijken ben je van de buurt ofzo?

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik12-4-2007 14:05:25

hallo Mieke,
wij zij van sint martens lennik, dat is niet ver van vlezenbeek, trouwen in lennik voor wet en dankviering is in sint anna pede want onze pastoor wou geen dankviering doen daar jan en ik gescheiden en zijn en nu trouwen, de pastoor van sint anna pede doet dat wel, wij trachten naar die 18de augustus, nog 128 dagen

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...