Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele tekst om familie de hele dag uit te nodigen

  10-4-2007 11:24:48
Helaba,

Ik ben momenteel druk bezig met de laatste details voor onze uitnodigingen. Nu ben ik nog op zoek naar een origineel/leuk tekstje om onze familie uit te nodigen om de hele dag met ons door te brengen.
Hoe hebben jullie dit aangepakt?

Groetjes
Jessie 26/05/2007

Jessie
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 629


pascale
14-4-2007
 Meld misbruik10-4-2007 11:42:42

Hallo,
Hopelijk ben je der iets mee,maar dat van ons is:
Graag nodigen wij jullie uit om na het ja woord ons te volgen naar de feestzaal,
zodat jullie later met een volle maag het avondfeest kunnen inzetten.

Alvast veel succes en de vele groeten van Skally
14/04/07



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-4-2007 12:06:51

Hallo,

ik heb gewoon voor ieders daggast of per koppel een briefje gemaakt waarop staat waar en wanneer ze verwacht worden en wat er allemaal staat te gebeuren. Dit is geen speciale tekst, wij hebben gewoon als beginzin: Wij willen jullie er graag bij op onze speciale dag om samen met ons te genieten...Ik wou niet echt dat het origineel was maar vooral duidelijk.

Groetjes,
Isabel
110807



els
7-7-2007
 Meld misbruik10-4-2007 12:40:43

Wij hebben een plan in gescand waarop staat waar de kapel en het restaurant te vinden zijn. Met wat uitleg bij.
En in de hoek hebben we de dagindeling gezet. Uren + plaatsen + onderwerpen, waar iedereen "moet" zijn. Of waar wij graag zouden hebben dat ze zijn!! ;-)



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-4-2007 13:04:27

wij hebben
wij willen deze bijzondere dag graag met jullie vieren en nodigen jullie daarom uit
om... uur thuis bij bruidegom en bruid

hoop dat het een stap in de goede richting is

je kan anders nog es snuffelen op het forum van www.trouwshop.com , denk bij informatie of zo daar vind je heel veel teksten voor uitnodigingen ed, de clichés maar ook originele

sas677



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik10-4-2007 20:32:15

Hey Jessie,

Wij hebben het volgende op onze uitnodigingen:

Graag nodigen wij u/jullie uit om met ons gezellig aan tafel te eten en een borreltje te drinken en samen op een goede toekomst te klinken in: <en dan het adres van de feestzaal>.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info