Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

papa voorlezen in kerk

6-4-2007 9:52:45
Hallo iedereen

Mijn papa wil best ook een tekst voorlezen uit het misboekje in de kerk en ik vond dat wel tof maar volgens mijn aanstaande wordt dat niet gedaan door de ouders
Zijn er bruidjes waar papa of mama ook een tekst leest in de mis?

groetjes
Christel

Christel
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 273

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik6-4-2007 9:57:01

Dag Christel,

Bij ons zijn het de getuigen die voorlezen en enkele vrienden. Maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen dat jouw papa leest. HEt wordt niet gedaan, vind ik geen argument. Als jullie dit wilen , dan doe je dat toch gewoon.

Ingrid

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik6-4-2007 10:01:16

Hallo,

ik vind dit ook heel tof. Als je papa dat wil doen, waarom niet dan? Bij ons zijn er 7 verschillende 'lezers' en daarnaast gaat mijn verloofde ook een tekst voorlezen voor mij en lezen we met ons twee de verwelkoming en een dankwoord. Heel veel vrienden en kindjes in de familie wilden graag voorlezen dus...Je maakt je viering toch zoals je ze zelf wil. Onze pastoor had ons gezegd dat hij het altijd leuk vindt als er veel mensen actief deelnemen aan de viering want dat ze zo een heel persoonlijk tintje krijgt.Ik let niet op 'wordt dat wel gedaan en wat gaan de mensen daar van zeggen'. Het is jullie dag! Ik hoop dat je eruit geraakt.

Groetjes,
Isabel
110807

Lien
26-5-2007
 Meld misbruik6-4-2007 10:02:46

Hey Christel,

bij ons gaat mijn mama een tekst voorlezen in de kerk, ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen hoor!

groetjes,

Lien

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik6-4-2007 10:08:51

bij ons gaat dat ook zijn. Mijn moeder gaat iets lezen en voor de rest zussen, broer, vrienden,...
Je mag toch laten lezen wie dat wil en wat je zelf heel leuk vindt dat er gebeurt!
hopelijk kan je je vriend overtuigen

Bieke
180507

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik6-4-2007 10:46:23

Hallo iedereen

Bedankt voor jullie reacties !
K heb het hem al laten weten en hij kan niet meer doen dan nu wel inzien dat het WEL kan hé,
groot gelijk , het is onze viering toch zeker

Vele groetjes
Christel
160607

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...