Terug naar overzicht
Dag Christel,Bij ons zijn het de getuigen die voorlezen en enkele vrienden. Maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen dat jouw papa leest. HEt wordt niet gedaan, vind ik geen argument. Als jullie dit wilen , dan doe je dat toch gewoon.Ingrid
Hallo,ik vind dit ook heel tof. Als je papa dat wil doen, waarom niet dan? Bij ons zijn er 7 verschillende 'lezers' en daarnaast gaat mijn verloofde ook een tekst voorlezen voor mij en lezen we met ons twee de verwelkoming en een dankwoord. Heel veel vrienden en kindjes in de familie wilden graag voorlezen dus...Je maakt je viering toch zoals je ze zelf wil. Onze pastoor had ons gezegd dat hij het altijd leuk vindt als er veel mensen actief deelnemen aan de viering want dat ze zo een heel persoonlijk tintje krijgt.Ik let niet op 'wordt dat wel gedaan en wat gaan de mensen daar van zeggen'. Het is jullie dag! Ik hoop dat je eruit geraakt. Groetjes,Isabel110807
Hey Christel,bij ons gaat mijn mama een tekst voorlezen in de kerk, ik zou niet weten waarom dit niet zou mogen hoor!groetjes,Lien
bij ons gaat dat ook zijn. Mijn moeder gaat iets lezen en voor de rest zussen, broer, vrienden,...Je mag toch laten lezen wie dat wil en wat je zelf heel leuk vindt dat er gebeurt!hopelijk kan je je vriend overtuigenBieke180507
Hallo iedereenBedankt voor jullie reacties !K heb het hem al laten weten en hij kan niet meer doen dan nu wel inzien dat het WEL kan hé,groot gelijk , het is onze viering toch zekerVele groetjesChristel160607